Billig HDMI-kabel 12+ meter - verifisert 1080p

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig HDMI-kabel 12+ meter - verifisert 1080p

Fikk denne kabelen på 12 meter fra selgeren queenmicro i dag, har nå verifisert at den sender 1080p/24 uten problemer eller støy.

eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices

Betalte 361 kr inkludert expresslevering (4 dager), ingen toll/mva grunnet kabelen kostet i seg selv bare 25 dollar!

Var skeptisk, men tok en sjanse ift å kjøpe dyr kabel her (utrolig at ikke flere importører fører flere kabler over 10 m!)

Mvh
    Jokerman

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

utrolig at ikke flere importører fører flere kabler over 10 m!)

Hva med Interconnect som har Monster Cable??
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig er både Monster, Supra og Real tilgjengelig i norske nettbutikker, men savner et større utvalg av billigere kabler som OGSÅ er godkjent av hdmi.org.

Og du ser vel selv prisforskjellen her? En tusenlapp spart i mitt tilfelle...

Intermediate CareBear sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    521
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat fått mine kabler fra Monoprice og HDMI kabelen er tjukk! Jeg ville ikke kjøpt denne kabelen hvis jeg skulle tredd HDMI-kabelen langt...

Du får ca. 10 meter kabler som er i standard speed, high speed kabler er testet og godkjente for 4K signaler. Standard speed skal støtte 3D uten problemer.

Se f.eks. denne: For only $37.20 each when QTY 50+ purchased - 30ft 22AWG CL2 Standard Speed w/ Ethernet HDMI Cable - Black | Professional 22AWG HDMI Male to Male Cables with Ethernet

Dette er den jeg kjøpte, 6 meter: For only $20.46 each when QTY 50+ purchased - 20ft 22AWG CL2 High Speed HDMI Cable - Black | Professional 22AWG HDMI High Speed Certified Male to Male Cables

Kjøpte også diverse andre HDMI-kabler til behovet mitt, de var ikke like tjukke som disse lengste jeg trengte.

Altså ca. 240 kroner for den 9+ meter kabelen. Dessverre er frakt relativt dyrt på Monoprice, men det lønner seg når man handler endel.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har både kjøpt og mottatt kabelen jeg linker til. 12 meter og minst dobbel så tykk som mine "ordinære" korte hdmi-kabler, meget sturdy og fin kabel.

Koblet den opp og den gir helt klart bilde i 1080p både opp mot tv og projektor (testet med tv for finsammenligning)

Ville bare tipse om en selger som selger bra OEM-kabler som ikke koster skjorta Nå skal det også sies at jeg ikke bestilte fra første og beste selger heller, og han var heller ikke billigst. Som sagt var jeg også skeptisk, men har nå faktisk fått verifisert at kabelen holder det den lover (riktignok ikke 4k, men det gjelder jo kun et fåtall av oss uansett)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •