Førstegangskjøp av LED TV 46"-47"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Førstegangskjøp av LED TV 46"-47"

Hei, er på utkikk etter min første LED og etter mye lesing på nett av diverse tester har jeg kommet frem til at en 47" Philips LED er det jeg skal kjøpe (tror jeg).

Dinside.no anbefalte Pihlips 7606, men ser at den bare er å finne på nett, vil helst kjøpe den i butikk og det snarest.

Vil dere anbefale 47" Philips 7666, TVen vil bli brukt mest til vanlig TV fra Get samt HD kanaler. TVen skal stå i en lys stue med store vinduer på motsatt side av TV veggen.

Tar gjerne imot andre tips til valg av TV i samme prisklasse?

Active Espen000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å sjekke nettsider som lefdal eller elkjøp? De har jo mulighet for å bestille på nett og hente i butikk to timer etter?

Hvis det ikke haster at du får den i dag er det også andre nettbutikker som har gode løsninger med pickup points..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Både elkjøp og lefdal har bare 55" av Philips 7606 på nettet.
    Komplett.no har de inne på lager, men der må en vente på varsel om at pakken er klar til avhenting på et av Pick-up stedene deres.

Som jeg har sett på Philips nettside, kan jeg ikke se så store forksjeller mellom 7606 og 7666. Prisen er vel tusenlappen mer for 7666. Er den nyere enn 7606? Skal ta en tur rundt på de forskjellige butikkene og se på ulike TVer ikveld.

Fyr løs hvis dere har noen kommentarer, setter pris på det.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter etter hva jeg vet en bedre bildebehandlingsmotor i 7666 . Det utgjør forskjellen. I tillegg til litt annen fargetone kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kjøpt TV, men det ble ikke Philipsen. Fikk kjøpt en Samsung 6757 til en god pris gjennom en bekjent da han anbefalte meg denne + at jeg falt for designen.

Har ikke fått TVen i hus enda, siden den måtte bestilles. Var det et godt kjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rockslide
    Da har jeg kjøpt TV, men det ble ikke Philipsen. Fikk kjøpt en Samsung 6757 til en god pris gjennom en bekjent da han anbefalte meg denne + at jeg falt for designen.

Har ikke fått TVen i hus enda, siden den måtte bestilles. Var det et godt kjøp?
    Tja, du har ihvertfall en TV med bedre 3D og bedre nettinnhold. Samsungen har utrolige skarpe bilder, men er dessverre plaget en god del med clouding og dårlig flyt i bevegelser. På de to punktene er Philips'en merkbart bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Celvin
    Tja, du har ihvertfall en TV med bedre 3D og bedre nettinnhold. Samsungen har utrolige skarpe bilder, men er dessverre plaget en god del med clouding og dårlig flyt i bevegelser. På de to punktene er Philips'en merkbart bedre.
    Takk for svar. Da gjenstår det bare å se når jeg får TVen i hus. Håper jeg er heldig med min å ikke får så merkbart med clouding og dårlig flyt. Er ikke så veldig kresen, så lenge det ikke er sånn VELDIG merkbart og konstant så vil ikke det plage meg. Det er veldig synd når TVen veiledende kostet mer enn Philipsen i butikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser nå på Elkjøp og Lefdal sine sider at en 46" Samsung 7005 er billigere enn en 6557 som jeg har kjøpt.

Er det ikke slik at 7000 serien er bedre enn 6000 serien og dermed skal være dyrere. Dersom det er tilfelle, vurderer jeg å bytte til Samsung 7005.

Hva har dere å si til dette?

Samsung UE46D7005 46" 3D LED-TV - Elkjøp

Samsung 46" 3D LED-TV UE46D6757 - Elkjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •