LG 55" LED Cinema3D TV 55LW450N

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 55" LED Cinema3D TV 55LW450N

Hei.
    Nå er møblene på plass og da kan jeg jakte på ny tv.
    Jeg har satt grensen på ca 10k, men kan strekke meg litt lenger dersom det absolutt er nødvendig.

Erfaringsmessing så vil nok dagens modeller stupe i pris i løpet av januar og jeg har ingen hast.
    Behovet mitt er mye serier og filmer, grei multimedia funksjon og minst 50".

Jeg har kikket på LED 55" og ser nå av Komplett.no - LG 55" LED Cinema3D TV 55LW450N har kommet ned i pris til det jeg er villig til å betale for.

Det har fått grei omtale flere steder og jeg tror ikke jeg "trenger" noe bedre for så vidt.
    Ulempen med den er at den ikke kan kobles på nett men det er heller ikke så nøye.

Fordelen er en grei og passiv 3d funksjon, godt formatstøtte(viktig) og støtte for NTFS.

Idag bruker jeg WDTV live som jeg da forhåpentligvis kan slutte å bruke til fordel for Tv sin mediaspiller.

I og med at WD TV ikke støtter 3d, er det noen andre mediaspillere i fornuftig prisklasse som gjør det idag?
    Og multimediaspilleren i TV-en, spiller den av 3d?(det hadde vært gull)

Alternativet mitt er Samsung plasma som har fått god omtale men jeg har ikke så veldig lyst på plasma.
    Samsung 51" 3D Plasma-TV PS51D6905 - Elkjøp

Har sett den utstilt i butikken uten at jeg ble imponert av bilde..det blir alt for blast(kan selvsagtha noe med instillinger å gjøre også), samt at den er 51 tommer og har aktiv 3d.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei.

jeg ser nå at LG-en kan være uaktuell da det er stort ønske om å bruke DNLA på TV-en og denne har ikke netverksfunksjon.
    I planen er å kjpe en NAS og ha alt der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •