Panasonic TX-P50U30E-erfaringer?????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P50U30E-erfaringer?????

Vurderer å skifte ut min Samsung LE40M86, da lysblødning irriterer meg mer og mer :-(... Vurderer nå Panasonic TX-P50U30E plasma, men er svært usikker på om jeg blir fornøyd??? Skulle gjerne hatt brukererfaringer på denne modellen. Er jo et budsjett tv, men uansett vært greit å høre deres erfaringer... Hvordan er denne i forhold til eks. Samsung plasma i samme prisklasse?

Intermediate Stealt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tx-p50u30e

Sitter og ser/leser/skriver på en Tx-p50u30e her på AVforum akkurat nå... For: 4995,- :shock:.... Er bare en ting å si: LØP OG KJØP !! Rå.. TV.

Er min tredje "flatpanna" ;-) startet med en TH-42PA50E i 2005 så en TH-50PX80E og nå TX-P50U30E. TH-42PA50ien ble gitt bort, gir fortsatt bilder med smell i etter 6 år :-D.

Best.? Samsung....???

Er egentlig veldig enkelt: Panasonic gir best/mest naturlig bilde, uansett bilde kilde: analog kabel, parabol/rikstv, blueray. 8)

"Ang: Alle her inne som har store bekymringer for innbrenings problemer på plasma: har brukt mediasenter/htpc siden 2005 og har enda ikke sett noen form for varig innbrenning av noe slag, og da har Windows startlinjen stått på fra dag en og sikkert en 3 til 4 timer hver dag, ofte mye mer, uten noen form for "innkjøring" av skjerm.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Stealt :-), synd ikke flere kan komme med sine betraktninger... Valget står pr. d.d. mellom denne Panasonicen og LG 47" LED-TV 47LV450N. (Komplett.no/Canal digital-tilbud)...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er alternativene dine er det ikke noe tvil om at det er Panasonicen du skal velge. Har du lysforholdene på din side der du skal ha tv-en vil plasma nesten alltid være det beste valget.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan takler plasmaen PS3 med tanke på bildekavlitet/skarphet? Tv-en skal stå i stua med store vinduer, men disse er i nord, så det kommer ikke spesielt mye sol inn på denne siden...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up plasma

Til spilling? er du gal? 8) styr unnda.. for innbrenings faren er sky høy Har en kompis som opplevde et mareritt med sin pannasonic vt30 med en fifa logo som var inbrendt selv etter 300 timer med innkjøring at tvn

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken modus brukte han? Jeg har ikke hatt noe problem med spilling på plasma. Har i verste fall fått litt midlertidig retention som ble borte igjen, men man må ikke finne på å bruke THX-modusen på VT30 f.eks. siden den disabler pixel orbiteren.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

panasonic

Nå er det en custom innstilling fra en kalibratør ,men selv med skyrim får han midletidig inbrenning så syklusen er 2 timer spilling så kjører han 30min med sliders for å holde tvn i sjakk. Skremte ivertfall meg i bort fra plasma tankene tidligere i sommer, for med noen online kvelder går 2 timer utrolig fort.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •