Beste pris på Samsung PS64D8005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    21233,- er vel en veldig bra pris på PS64D8005? Bare lurer på om det er lurere å kjøpe fra elkjøp 22290,- med 60 dagers returrett? Det er jo over 1000 kr forskjell på prisen da... Det følger visst riktignok med 1 par 3d-briller på elkjøp da...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    21233,- er vel en veldig bra pris på PS64D8005? Bare lurer på om det er lurere å kjøpe fra elkjøp 22290,- med 60 dagers returrett? Det er jo over 1000 kr forskjell på prisen da... Det følger visst riktignok med 1 par 3d-briller på elkjøp da...
    Å kjøpe fra elkjøp virker jo veldig trygt med at de har 60 dagers returrett, så jeg ville vurdert det, om jeg ikke er fornøyd med tv`n over jul så bytter jeg den inn til noe annet:grin: ..Det fulgte 2 par 3D briller med min PS64D8005 som jeg kjøpte på elkjøp8)

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Å kjøpe fra elkjøp virker jo veldig trygt med at de har 60 dagers returrett, så jeg ville vurdert det, om jeg ikke er fornøyd med tv`n over jul så bytter jeg den inn til noe annet:grin: ..Det fulgte 2 par 3D briller med min PS64D8005 som jeg kjøpte på elkjøp8)

Gega
    Men henter Elkjøp tv-en kostnadsfritt hvis en velger å benytte seg av returretten? Er ikke bare bare å levere tilbake en så stor tv? har alle som har kjøpt på Elkjøp fått med 2 par briller? Jeg spurte om briller fulgte med, og de sa det fulgte med 1 par. Og jeg fikk vite at prisen på 22290,- kun var på nett, i butikken koster tv-en 26995,- visstnok? Høres merkelig ut med så stor prisforskjell butikk og nett syns jeg?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men henter Elkjøp tv-en kostnadsfritt hvis en velger å benytte seg av returretten? Er ikke bare bare å levere tilbake en så stor tv? har alle som har kjøpt på Elkjøp fått med 2 par briller? Jeg spurte om briller fulgte med, og de sa det fulgte med 1 par. Og jeg fikk vite at prisen på 22290,- kun var på nett, i butikken koster tv-en 26995,- visstnok? Høres merkelig ut med så stor prisforskjell butikk og nett syns jeg?

Det der er veldig foskjell fra butikk til butikk, I Alta skulle elkjøp ha 26995.- mens på elkjøp i Hammerfest fikk jeg tv`n til pris som nettprisen, altså 22290.-

Om de kommer å hente tv`n ved retur vet jeg ikke, men det får du jo lett greie på om du kontakter elkjøp:-D

Gega

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smutthullet her er å bestille på nett og velgte collect@store dersom butikken du bor i nærheten av tilbyr det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •