Elkjøp søndagstilbud Panasonic TX-P46ST32Y

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elkjøp søndagstilbud Panasonic TX-P46ST32Y

Ser fristene ut:
    Panasonic 46" 3D Plasma-TV TX-P46ST32Y, NÅ 5990, FØR Elkjøp 11999
    Se: Panasonic ST30 (TX-P46ST30B) 46 Inch 3D Plasma TV Review | AVForums.com - UK Online

Skal ned i kjellern, TV titting og PS3
    Noen tanker folkens?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var interessant.

Stusser dog litt på at i testen du linker til, skriver de at det er mangel på kalibreringsinstillinger (regner med at de sikter til hvitbalanse osv), men i denne videoen ser det da vitterlig ut som om den har det: Panasonic Viera ST30: Affordable 50" Plasma Reviewed. LOTR Extended Edition Blu-ray - HD Nation - YouTube

I videoen snakker de om 50-tommeren. Trodde ikke det skulle være forskjell på 46 og 50 tommer? Eller er det forskjeller mellom amerikanske og europeiske modeller?

Snodig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jul1anr1k
    Dette var interessant.

Stusser dog litt på at i testen du linker til, skriver de at det er mangel på kalibreringsinstillinger (regner med at de sikter til hvitbalanse osv), men i denne videoen ser det da vitterlig ut som om den har det: Panasonic Viera ST30: Affordable 50" Plasma Reviewed. LOTR Extended Edition Blu-ray - HD Nation - YouTube

I videoen snakker de om 50-tommeren. Trodde ikke det skulle være forskjell på 46 og 50 tommer? Eller er det forskjeller mellom amerikanske og europeiske modeller?

Snodig.
    Bruksanvisning sier at du kun kan justere fargebalansen hvis man har NTSC-signal.
    http://tda.panasonic-europe-service....TQB0E2078G.pdf

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trengte en tv på loftstua til tv/film, også litt spilling for poden.
    Har kikka på P50G30 en stund, har venta på at den skulle krabbe seg litt ned i pris. Nå dette tilbudet, da var det bare å hive seg rundt å bestille. Etter det lille jeg har lest, virker dette som en bedre tv, med bedre sortnivå og bedre lysstyrke. På den andre side er den 4 tommer mindre, men også noen lapper billigere. Orker ikke legge mer energi i kjøp av tv, når den først er kommt i hus og grovjustert blir jeg sikkert fornøyd. Bruker daglig panasonic 42" plasma fra 2007, denne er grei til film /tv enda synes jeg, men til pc bruk synes jeg oppløsningen er for dårlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xray
    Trengte en tv på loftstua til tv/film, også litt spilling for poden.
    Har kikka på P50G30 en stund, har venta på at den skulle krabbe seg litt ned i pris. Nå dette tilbudet, da var det bare å hive seg rundt å bestille. Etter det lille jeg har lest, virker dette som en bedre tv, med bedre sortnivå og bedre lysstyrke. På den andre side er den 4 tommer mindre, men også noen lapper billigere. Orker ikke legge mer energi i kjøp av tv, når den først er kommt i hus og grovjustert blir jeg sikkert fornøyd. Bruker daglig panasonic 42" plasma fra 2007, denne er grei til film /tv enda synes jeg, men til pc bruk synes jeg oppløsningen er for dårlig.
    Er i samme situasjon, er egentlig ikke opptatt av denne 3D-greia, så P50G30 hadde jo dekket behov. Men det gjør jo intet at det er med 3D.
    Husk bare at det ikke følger med 3d briller, og de koster neste en tusenlapp...

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei hvordan er bildekvaliteten på denne i forhold til Vt og GT serien? tenker på vanlig tv titting og litt bluray?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildekvaliteten er nok grei. Jeg tror det er samme panelet som står i GT og VT, men det er skjermfiltere som er annerledes. ST tåler dagslys noe dårligere enn GT og VT, og har nok et litt dårligere sortnivå grunnet samme forskjellene i filtere.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Bildekvaliteten er nok grei. Jeg tror det er samme panelet som står i GT og VT, men det er skjermfiltere som er annerledes. ST tåler dagslys noe dårligere enn GT og VT, og har nok et litt dårligere sortnivå grunnet samme forskjellene i filtere.
    ok min skal stå i en vanlig opplyst stue! har en 2-3 år gammel viera 42" 720p fra tidligere så det må være en stor oppgradering hvis jeg skal gjøre det!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke du kan forvente noen stor oppgradering, annet enn at du også vil få en tv som er 3D-kapabel (men brillene koster rundt tusenlappen pr. stk og følger ikke med her). Du har trolig den viera-en fra før 2009 siden det er 720p, og de er etter min mening bedre enn NeoPlasmaene på bilde.

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    ok min skal stå i en vanlig opplyst stue! har en 2-3 år gammel viera 42" 720p fra tidligere så det må være en stor oppgradering hvis jeg skal gjøre det!
    Er i samme situasjon som deg, med samme TV. Tror ikke den er verdt de 5000kr kontra tvn vi(høres ut som vi har samme) har i dag.

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden