STOR tv.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: STOR tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

STOR tv.

Hei.

Vurderer å kjøpe meg ny tv. Har lyst på en STOR tv, men lurer på om det kommer noen nye tv'er på nyåret det er verdt å vente på?
    Håper helst på en 70" eller større.
    Siden tv'en skal henge i stua, frister det ikke med en prosjektor, derfor er dette uaktuelt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingen som har kommet med noe nytt som større enn 65" enda, og det er trolig opplysninger som vil holdes tilbake minst til CES i Januar. Produsentene anser det som en ulempe å avsløre sånne ting på et "tidlig" stadie. Panasonic er en av dem som har uttalt at de vil satse på større skjermer, men det trenger ikke nødvendigvis bli i 2012. Du får nok bare smøre deg med tålmodighet og se hva CES har å by på Selv om det blir tilgjengelig større skjermer i USA er det ikke sikkert alle størrelsene kommer til Europa, dog.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble det ikke vist fram en 70" på en av messene i år da? Og til alt overmål ble det vel også antydet utsalgspris under 30kkr. Var det Sharp som viste denne?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sharp selger en 70" i Usa, LC-70LE732U. Mener til og med det var en på forumet her som hadde en slik.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får kjøpe 85" Panasoinc og større (103"). Finnes et par forhandlere i Norge av de aller største modellene. Mulig noen av de oridnære forhandlerne også kan bestille for deg.

De er dessverre nokså dyre. For øyeblikket ville jeg heller kjøpt en 65" hvos jeg var deg, og heller ventet litt med større. 65" er jo forøvrig passe nært 70".

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter også og håper på at det vil komme en 75" led tv på det norske markedet til sommeren 2012. Så samsung hadde en slik på en messe for ikke lenge siden, som hadde fått modellnummer. Projektor utgår i det nye huset, så STOR TV står høyt på ønskelista.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    65" er jo forøvrig passe nært 70".
    Nært, men enda så langt unna.. 5" ekstra diagonal utgjør så mye som 15-20% større bildeflate. Det er ikke ubetydelig.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, sitter og koser meg med 60 tommern min jeg da. Jeg som har pleid å tulle og si til bruttern at hans lille 50 tommer er en reise-tv og at den andre brutterns 42 tommer er et lite frimerke. Nå er det vel jeg som får frimerket?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •