Phillips 55PFL7606T eller LG 55LW550/LW650?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer conkey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Phillips 55PFL7606T eller LG 55LW550/LW650?

Er på jakt etter rimelig men grei 3D tv. På grunn av dårlig lyskontroll og sitteforhold i stuen har jeg kommet frem til at passiv teknologi er min vei å gå. Står å vakler på valg mellom overnevnte tv'er.

Fordeler med Phillips:
    God på service (i forhold til LG)
    Pris (ca 2000,- rimeligere enn LG)
    Ok design (på grensen til pent?)
    Får mye positiv omtale i tester, men jeg har vansker med å se hvordan den står i forhold til LG

Negativt
    Lav oppløsning i 3D

Fordel med LG
    Har oppdatert firmware som gir bedre 3D(?)

Ulempe LG
    Folk er ikke veldig fornøyd med kjøpene sine..

Sliter med å konkludere, lommeboken (og kanskje fornuften) taler for Phillips da deres service kommer godt ut blant brukere. Det rare er at tvene får ulike vurderinger tross at det er samme panel. Er updaten på LG'en verdt den ekstra prisen?

Eller jeg på jordet og bør heller se på Sony 55EX720?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat kjøpt en Phillips 55PFL7606T etter at jeg stod med samme dilemma som deg. Jeg er Sony freak og den Sony TV'n var mitt første valg egentlig. Men med aktiv 3D falt den gjennom.
    Så da var det LG og Philips igjen. Bilde på LG synes jeg virker generelt litt "mørkere", men bildekvaliteten var særdeles lik synes jeg.
    LG har glossy sort kant, og jeg irriterer meg fort over gjenskinn og reflekser så da ble den automatisk utelukket.

Har hatt Phillips 55PFL7606T i to dager nå og jeg er veldig imponert. Den passive 3D effekten er mye bedre enn jeg skulle trodd. Så med min 2 dagers erfaring kan jeg trykt anbefale deg å kjøpe Phillips :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er du fornøyd med tv´n etter å ha fått prøvd den og stilt den skikkelig inn? Spiller du på den? Hvilke settings har du funnet frem til som best? Andre erfaringer som jeg kan dra nytte av? :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •