Phillips 7000 serie eller noe annet ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Phillips 7000 serie eller noe annet ???

Hei!

Her var det mange tråder og det er jo til å bli sprø, her skal man velge en modell blant veldig mange. Spec, design og pris er jo veldig nært på mange modeller, så å treffe blink er lettere sagt en gjort føler jeg.

Har vært innom en Expert og en Elkjøp butikk og sett på 40-50 forskjellige modeller i alle prisklasser. Jeg (og kjerringa) sitter igjen med å vil ha en 47" Phillips LED tv i 7000 serien. Har fått en pris på kr.10.995,-

MEN. Vil høre med dere som mest sannsynlig har mer greie på tv en Expert og Elkjøp

Det jeg har kommet frem til er.
    Jeg vi ha:
    - Matt skjerm, eller så matt som mulig i min prisklasse
    - Passiv 3D (IKKE aktiv, så ikke foreslå det eller prøv å overtale meg).
    - 47-55" (Kjerringa sier maks 47", og jeg trenger GODE innspill for å kjøpe 55" )
    - Pris, gjerne rundt 10-12.000 , men kan strekke meg til 15-16.000
    - web grensesnitt eller interaktiv tv som jeg ser noen kaller det.
    - og full HD sef.
    - Gjerne sort kant rundt tv, men det meste ser jo bra ut i dag.
    Men tynn og lekker jo de fleste

Skal jeg gå for den Phillips TV'n som vi nesten har avgjort, eller burde jeg se på noe annet også?

Håper noen har tid til å hjelpe en som ikke har så mye peiling, men allikevel er interessert nok til å se forskjellen

Newcomer SonOfNorway sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i samme situasjon som deg og har lest mye på forumet siste uken. Det perfekte tv'en finner du ikke og sitter med inntrykk på at alle fabrikanter har et spesielt dårlig år t.o.m. på toppmodellene. Nå er nok de som er akive på forumet mer kresen enn mannen i gata, men det påpekes mye problemer som støy, clouding osv.

Når det gjelder philips har jeg ikke lest noe negativt utenom at svartnivået ikke er helt optimalt. Vurderer 55" uten 3D da jeg har små barn og ikke tar noen sjanser- ref diskusjon om synsproblemer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den perfete TV-en ligger nok i øyet som ser, og hvor perfeksjonist mann skal være. Er du en helt vanlig forbruker, så vil du nok bli fornøyd med det meste i 10.000-12.000,- klassen.

Jeg har både Phillips og Samsung selv, strålende fornøyd med begge.

NetonNet har gode priser på både 6000 og 7000-serien.

Phillips 55" 6606T (Uten 3D) 9.495,-

Phillips 55" 7606T 12.750,-

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar.

Har så å si klart å overtale kona til 55" og kom over dette tilbudet som ser bra ut, men jeg kjenner ikke til denne nettbutikken.
    Noen som har erfaringer med Advance?

● ADVANCE ● Philips 55" 3D LED 55PFL7606T Smart TV ●

Newcomer SonOfNorway sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ukjent for meg men kanskje helt ok.
    Netonnet er billigere da, under 13000 levert på døra ( stor forskjell på fraktprisen hos de ulike nettbutikkene)

Tror jeg også skal satse på denne, er ambilight på den og det er det ikke på 6606. 3D bruken kan jeg bestemme selv...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja har 7606 55" selv, men har alltid lurt på hvordan 6606-serien er. Ikke lest noen reviews på den og ikke sett den utstilt som 55" i noen butikk.

Skulle vært morsomt og hørt om noen har noen erfaringer på denne TVen, siden den er relativt billig i sin klasse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adlern
    Ja har 7606 55" selv, men har alltid lurt på hvordan 6606-serien er. Ikke lest noen reviews på den og ikke sett den utstilt som 55" i noen butikk.

Skulle vært morsomt og hørt om noen har noen erfaringer på denne TVen, siden den er relativt billig i sin klasse.
    Her en en ganske grundig test av 6606 serien:

Philips 6000 (6606) test/anmeldelse - FlatpanelsDK

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått et tilbud på kr.13.495,- på den lokale Elkjøp butikken og kr.13.000,- på den lokale Expertbutikken.

Så med den lille prisdifferansen det blir å kjøpe på nett så tipper jeg at jeg blir å handle på den lokale Expertbutikken. De tjente ingenting på det, men ønsket sterkt å selge denne TV'n til meg.

Så da gjenstår det bare å legge inn de siste harde forhandlingene med kona om at vi må slå til nå på denne 55'ern

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vestax
    Har fått et tilbud på kr.13.495,- på den lokale Elkjøp butikken og kr.13.000,- på den lokale Expertbutikken.

Så med den lille prisdifferansen det blir å kjøpe på nett så tipper jeg at jeg blir å handle på den lokale Expertbutikken. De tjente ingenting på det, men ønsket sterkt å selge denne TV'n til meg.

Så da gjenstår det bare å legge inn de siste harde forhandlingene med kona om at vi må slå til nå på denne 55'ern

Fatter ikke hva det er med kvinner og det med størrelse på utstyret vi menn bare må ha:lol:

Gega

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått innvilget kjøpetillatelse på 55". Det satt langt inne og jeg står i stor gjeld sier hun, men det tar vi når den tid kommer :-D

TV'n er på tur til butikken og jeg burde ha den før helgen

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adlern

Adlern: Er du fornøyd med TV'n?
    De fleste plasser jeg har lest så sier de at fabrikkinnstillingene er dårlige og at man må selv inn å justere, og da kommer bilde ut veeeldig bra.
    Hva er dine innstillinger?

Ellers noe du har lyst å bemerke?

Newcomer conkey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vestax
    Det satt langt inne og jeg står i stor gjeld sier hun, men det tar vi når den tid kommer :-D
    Du får det nok igjen til juleforberedelsene. Av erfaring setter jeg meg aldri i "gjeld" rundt juletider

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle bare si at jeg har fått TV'n i hus og er veeeldig fornøyd :-D :-D :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •