Beste flatskjerm til 10k,størst mulig selvsagt:)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste flatskjerm til 10k,størst mulig selvsagt:)

Etter å ha kjøpt en 59" samsung som skal leveres igjen pga veldig høy støy fra trafoen så lurer jeg litt på hva jeg skal kjøpe da...Max 10k er budsjettet og aller helst 55"+.
    Har sett litt på denne:Komplett.no - LG 60" Plasma-TV 60PV250N men jeg har lest og fått høre at LG har ett noe blasst sortnivå, akurt hvor dårlig er dette? Fant noe på ett amerikansk forum om denne tvn og der får den iallefall mye skryt og ingen som klager på sortnivået der. Jeg er ikke så veldig kresen på bildetkvaliteten, så lenge det er på høyde med tvn jeg har i dag så er jeg veldig fornøyd. (panasonic 42pv60)

Den skal foresten kun brukes til film og spill og skal stå i ett rom med full lyskontroll, dermed vil det som regel alltid være mørkt når den er i bruk.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom på elkjøp i dag for å se litt på diverse tv`er og der hadde de utsilt den LG`n jeg linker til over og jeg syns ikke bildet var ille på den. Syns heller ikke sortnivået var noe spesielt dårlig. Den var tilkoblet med komponent så jeg så med hdmi og litt justeringer vil sikkert bildet bli bedre enn det var der.

Det eneste jeg tenkte over var at bildet hakket litt når kamera flyttet på seg, men dette var nok mest pga at LED tvn som hang ved siden av ikke hakket. Men ifølge ekspeditøren der så mente han det skulle være mulig å gjøre noe i innstillingene for å minske dette? Han la ut om subfield hz og ditt og datt så da meldte jeg pass Lyd er nok mer min greie.... Men jeg tror nok jeg går for den LG`n
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke lett å få et godt inntrykk av en tv i butikken. Lyset i lokalet er kraftig, og tv-ene settes til å pumpe ut alt av lys og farger. Først når du setter tv-en på benken hjemme ser du hva skjermen virkelig gjør. Med andre ord. Ta vare på emballasjen. Pass godt på tv-en den første tiden slik at du kan levere den tilbake om det skulle vise seg at den er ikke er noe stas.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har du helt rett. LG`n jeg nevner hang ved siden av to stk LED skjermer som briljerte med alle fargene de kunne så den så naturlig nok litt tam ut i forhold til de... Men bildet var skarpt og bra på den så jeg regner med at det blir bra hjemme.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •