Fins det lerret som ikke legger merker i veggen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fins det lerret som ikke legger merker i veggen?

Bare lurer... Er det noen måtte å sette opp et lerret uten å lage noen skruer i veggen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Bare lurer... Er det noen måtte å sette opp et lerret uten å lage noen skruer i veggen ?

3M har en sinnsykt bra borrelås teip men da må du nok male når det skal fjernes

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baggen
    3M har en sinnsykt bra borrelås teip men da må du nok male når det skal fjernes
    Er det ingen diskré måte å henge de opp på? Enten om det er sånn manuelt kasse eller sånn ramme.

Hvis det ikke er det kan det hende jeg må vente 4-6 uker før jeg får brukt projektoren min... siden vi "kanskje" flytter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fiskesen

sett to skruer i lista hvor du skal ha lerrete, også tar du og knytter opp fiskesen som du fester i lerrete. Hadde to kompiser som gjorde dette med alle bildene i en ny leilighet pga det skulle bare bor der et år også skulle de selge.. .

Vet ikke om det holder, men det burde jo gå. blir ikke mye merker av det, men litt vanskelig å få lerrete helt i vader

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Sted
    Røyken
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke bare sette rammelerrete opp etter veggen oppe på 2 stoler eller noe sånt. Hvis du skal flytte og du ikke er ute etter en permanent løsning så er jo dette en grei måte.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrQuerix
    Kan du ikke bare sette rammelerrete opp etter veggen oppe på 2 stoler eller noe sånt. Hvis du skal flytte og du ikke er ute etter en permanent løsning så er jo dette en grei måte.
    Tror nok jeg heller hadde gått for en slik løsning enn løsningen nevnt ovenfor med fiskesener. er jo ikke krise å ikke få plassert lerret 100% når du likevel skal flytte

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xxxchefxxx
    Tror nok jeg heller hadde gått for en slik løsning enn løsningen nevnt ovenfor med fiskesener. er jo ikke krise å ikke få plassert lerret 100% når du likevel skal flytte
    OK. Jeg syns det forslaget hørtes best ut. Synd at det er så dyrt med rammelerret! men en 92" 5-6 år gammelt brukt til 1500 går vel helt fint det? (nypris 4500)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde gå fint. Rammelerret står jo stort sett i spenn så man får ikke de samme problemene som ,med et nedtrekkslerret av bølger osv. Kanskje greit å sjekke at det ikke har stått i en stue med en storrøyker.....hva går du for grått eller hvit? selv har jeg hatt begge og grått var å foretrekke for meg, selv om jeg savnet fargene fra det hvite lerrete de første dagene

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xxxchefxxx
    Burde gå fint. Rammelerret står jo stort sett i spenn så man får ikke de samme problemene som ,med et nedtrekkslerret av bølger osv. Kanskje greit å sjekke at det ikke har stått i en stue med en storrøyker.....hva går du for grått eller hvit? selv har jeg hatt begge og grått var å foretrekke for meg, selv om jeg savnet fargene fra det hvite lerrete de første dagene

Ser ut som jeg kan gå for grått. Hva er forskjellen egentlig?

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes motoriserte gulv lerret, som vel krever lite modifikkasjoner av veggen for å fungere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •