Det beste for 10000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Det beste for 10000,-

Jeg vet det er kjedelig med alle disse anbefalingstrådene, men jeg orker ikke lese gjennom alt.

Jeg skal skaffe tv til mine foreldre så jeg trenger litt hjelp. Jeg har selv en Panasonic G20 46", og den er ok, men jeg like bedre bildet på LCD eventuelt Led TV.

Hva er det beste vi får for 8-10000,- 42" eller 46"

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.soungarden.no har tilbud på Philips 46PFL9705H/12 som er satt ned fra 19995,- til 9995,-. Her får du mye for pengene

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spesielt med tanke på at 40" koster 4000 mer =)

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig foretrekker jeg plasma, men smaken er forskjellig. Så, derfor hadde jeg nok valgt Panasonics nyeste serie.

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sony går vel for å ha bra LCD/LED tv'r, samsung er litt så som så med har jeg lest. Men kommer vel ann på pris, kikk etter om tv'n er bakbelyst, skal gi bedre sortnivå enn belyst fra sidene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YeOlde
    sony går vel for å ha bra LCD/LED tv'r, samsung er litt så som så med har jeg lest. Men kommer vel ann på pris, kikk etter om tv'n er bakbelyst, skal gi bedre sortnivå enn belyst fra sidene.
    Hadde en Samsung UE6050 (eller hva den heter) noen dager men lysgjennomtrengingen langs ramma gjorde at jeg bytta til en Panasonic G20. Bra TV, men jeg må si at jeg likte bildet på samsungen bedre, og det er nok av ting å sette fingeren på når det gjelder G20 også. Men det er vel noe med alle tv i denne prisklassen. Skal det være LED må det bli med bakbelyst. Philips skal vel være bra også?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    www.soungarden.no har tilbud på Philips 46PFL9705H/12 som er satt ned fra 19995,- til 9995,-. Her får du mye for pengene

Det hadde definitivt vært noe. Men kun i butikk dessverre, men denne har jeg lyst på også, hehe

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Philips 8605 samt Samsung 755 52" (et eller annet). På Samsungen er lyslekasjen veldig tydelig. På Philipsen er det som jeg kan se lik 0. Alle skjermer har sitt å slite med. Når det kommer til Philips så er det litt hakking ved panoreming som kanskje vil sjenere noe. Philips er en knall skjerm som jeg ikke hadde hatt problem med å anbefale når prisen nå er halvert. Og hvis design er tema så er dette en flott skjerm også og det til motsetning til Panasonic som ennå ikke har klart å lage noe som i mine øyne kan kalles pent

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Jeg har Philips 8605 samt Samsung 755 52" (et eller annet). På Samsungen er lyslekasjen veldig tydelig. På Philipsen er det som jeg kan se lik 0. Alle skjermer har sitt å slite med. Når det kommer til Philips så er det litt hakking ved panoreming som kanskje vil sjenere noe. Philips er en knall skjerm som jeg ikke hadde hatt problem med å anbefale når prisen nå er halvert. Og hvis design er tema så er dette en flott skjerm også og det til motsetning til Panasonic som ennå ikke har klart å lage noe som i mine øyne kan kalles pent
    Der sliter sony også på de modellene jeg har sett så ser designen ut til å henge igjen fra 90 tallet.

Har samsung lcd skjerm selv, skal dog sies jeg aldri har rota meg til å proff kalibrere den eller kjøpe kalibrerings dvd, men sortnivået der er så og si fraværende :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YeOlde
    Der sliter sony også på de modellene jeg har sett så ser designen ut til å henge igjen fra 90 tallet.

Har samsung lcd skjerm selv, skal dog sies jeg aldri har rota meg til å proff kalibrere den eller kjøpe kalibrerings dvd, men sortnivået der er så og si fraværende :-|

Panasonic sliter med designet, men G30 er bedre enn G20, selv det fortsatt er lite elegant.

Kunne få en 50" G30 utstillingsmodell for 8000,- Men det er vel ikke spesielt billig for en utstillingsmodell?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •