Sony KDL52HX900AEP, Elkjøp Kaupanger 29995,-. Euronics 15999,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL52HX900AEP, Elkjøp Kaupanger 29995,-. Euronics 15999,-

For en stund siden var jeg innom Elkjøp Kaupanger. Fikk da se prisen på denne sonyen og ble ganske forundret over, ja, prisen. Sjekket litt rundt gjennom prisjakt.no og fant ut at Euronics solgte den for 15999,- Sony KDL52HX900AEP 52" LCD 3D TV - 43" og større - LCD & LED TV`er - Lyd & Bilde - Euronics Norge AS - nettbutikk elektronikk . Jeg gjorde selger oppmerksom på forskjellen og han reagerte nesten som forventet. Han mente dette nok var feilpriset så prislappen ble fjernet. Var innom igjen i dag og fikk til min forbauselse se at de hadde satt tilbake prislappen. Jeg vil nesten kalle dette kriminelt selv om butikker selvfølgelig sikkert kan prise så høyt de vil

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en stund siden var jeg innom Elkjøp Kaupanger. Fikk da se prisen på denne sonyen og ble ganske forundret over, ja, prisen. Sjekket litt rundt gjennom prisjakt.no og fant ut at Euronics solgte den for 15999,- Sony KDL52HX900AEP 52" LCD 3D TV - 43" og større - LCD & LED TV`er - Lyd & Bilde - Euronics Norge AS - nettbutikk elektronikk . Jeg gjorde selger oppmerksom på forskjellen og han reagerte nesten som forventet. Han mente dette nok var feilpriset så prislappen ble fjernet. Var innom igjen i dag og fikk til min forbauselse se at de hadde satt tilbake prislappen. Jeg vil nesten kalle dette kriminelt selv om butikker selvfølgelig sikkert kan prise så høyt de vil
    Butikkene lever godt på at kundene ikke sjekker prisene, også hos Elkjøp! Så det er viktig å være en bevisst kunde når man skal handle.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, ja - "Det er dumt å betale for mye". De sier jo ikke at man ikke må betale for mye hos dem, bare at det generelt er dumt. Og det er det jo. :smile:

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppsiktsvekkende pris de har på den på Euronics iallefall, SONY.NO tar jo 35.000,- for denne..!!

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Heh, ja - "Det er dumt å betale for mye". De sier jo ikke at man ikke må betale for mye hos dem, bare at det generelt er dumt. Og det er det jo. :smile:
    Generelt dumt å betale på elkjip mener du? :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den lå stabilt på 29.999 kr hos Euronics i mange uker helt fram til for to uker siden da den falt til 15.999 kr.
    Skulle nesten tro at dette var feilprising eller at de ikke selger nordisk modell, for så forskjellig pris fra en dag til en annen er merkelig.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Oppsiktsvekkende pris de har på den på Euronics iallefall, SONY.NO tar jo 35.000,- for denne..!!

God tv? Lurer på å handle... Sjekk prisen nu.... Må ha vært feilprising... nå 32000.....

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at det som har skjedd her er at Euronics har bommet på serien; HX vs. LX (eller at trådstarter har gjort det i farta).

LX utgaven koster 15990,- hos Euronics.no, mens HX utgaven nå koster 23.000,- hos dem. Altså uansett lavere enn Elkjøp, men ikke ille som i åpningsinnlegget.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Ser ut til at det som har skjedd her er at Euronics har bommet på serien; HX vs. LX (eller at trådstarter har gjort det i farta).

LX utgaven koster 15990,- hos Euronics.no, mens HX utgaven nå koster 23.000,- hos dem. Altså uansett lavere enn Elkjøp, men ikke ille som i åpningsinnlegget.

Feil... Euronics tv er 52 tommer. Elkjøp tar 25000,- for Sony BRAVIA KDL-55HX920 Eisavinneren! Veiled. pris er 35.000,- hos Sony.no.

-Har aldri opplevd at Euronics har hatt noe billigere enn Elkjøp...

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ultimate kino opplevelsen du lissom