Den beste prissammenligner på DVD!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Den beste prissammenligner på DVD!

Denne søkemotoren er helt sikkert omtalt her på forumet tidligere, men for nye, uvitende brukere kan den hjelpe til med å spare mang en krone. Jeg er veldig fornøyd med den, og vil derfor nevne den på nytt.

Det dreier seg om en søkemotor som tar for seg ønskelige soner fra 0-4. Du kan få prisen vist i ønsket valuta, og prisene vises inkludert porto.

(Man bør likevel gå inn på den aktuelle butikkside og dobbeltsjekke prisen der. Et eksempel er at Australske nettbutikker opererer med en skatt, GST, som bortfaller når de sender filmer ut av landet! Slike detaljer tror jeg ikke alltid motoren tar med seg i søket.)

Lykke til med http://www.dvdpricecheck.co.uk

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den regner også porto kun til UK, som i mange tilfeller er billigere enn til Norge. På Australske nettbutikker har jeg sett at den har regnet grovt feil på portoen tilogmed til UK.

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Derfor kan det som sagt være hensiktsmessig å dobbeltsjekke at portoen stemmer.

Uansett får man som regel et godt bilde av hva dvd'en i seg selv koster, så får man heller sjekke portosatsen en gang for mye før man tar den siste avgjørelsen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •