55-60" TV uten 3D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer acebase sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

55-60" TV uten 3D

Ser ut som jeg må kvitte meg med prosjektoren når jeg flytter, blir for mye lys i rommet antageligvis til at den vil være noe god å ha i stua. Ser etter noen gode skjermer på 55-60 tommer da sitteavstanden blir ca 4-5m.

Noen spesielt anbefalte skjermer der ute som ikke er 3D? 8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg vil ikke ha hengt meg opp i om en tv er 3D eller ikke. Da alle produsentene så og si har 3D-funksjonalitet på sine bedre modeller i dag. Det at en tv er 3D eller 3D-klar vil bare si at den kan vise 3D-materiale om du sender det til den(bortsett fra noen merker som har lagt 3D-løsningen til en ekstern enhet som kan kjøpes som ekstrautstyr til tven) .
    Alle, eller de fleste 3D-tver er gode på bildebehandlingen, slik at de vil være veldig gode på vanlige signaler :-D
    Det hele spørs hvor du setter budsjettet ditt..
    -Samsung=gode på design og funksjonalitet(trådløs streaming av video,bilder,musikk fra pc osv) LED og Plasma
    -LG=litt billigere enn samsung, samme funksjonalitet så og si.. mye tv for pengene.. LED og Plasma
    panasonic="best" på plasma, svært god på funksjonalitet.. mer for pengene i forhold til LED
    Sony:Kvalitetsfølelse(mindre plastikk).. har ofte lagt 3D-løsning som tilbehør
    Philips=dyr på LED, men kanskje "best"
    (Nå ta jeg bare merker jeg kjenner godt, det finnes andre merker som også er veldig gode)

Plasma vil ofte komme til sin rett i et mørkere rom da de er mindre lyssterke enn LED, men av det jeg har sett fra dagens modeller, så begynner plasmamodellene å bli såpass lyssterke, at det sjeldent er noe problem i forhold til lyse rom.. Men er det vinduer som skinner rett på tven, så vil nok en LED være bedre..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •