Lefdal prøvar å ordne opp etter seg....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lefdal prøvar å ordne opp etter seg....

Eg bestilte meg ein 46" Philips 9705H, men Lefdal klarte på ein eller annan måte å rote vekk bestillinga mi, så då har eg fått tilbod om å kjøpe følgande TV`ar til reduserte prisar:

Panasonic TXP50VT30Y til ca 14.000
    Samsung UE46D7005XXE til ca 13.000
    Sony KDL46NX720BAE til ca 12.500

Eg har bortimot bestemt meg for Panasonic`en, men tenkte eg skulle ta ein siste sjekk med folk som veit betre enn meg..

Eg har tidlegare vore skeptisk til plasma, mest på grunn av innbrenning, men også pga bruk opp mot Xbox 360 og film frå PC..

Burde eg heller velge ein av LED-TV`ane?

Active Espen000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville gått for Panasonic. Var vel samme type i 55" versjonen som ble best i test hos sist hjemmekino. "Referansen".

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic uten tvil, kjempe bra tv, og lite med innbrenninger på Panasonics modeller

Nydelig bilde

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Panasonic uten tvil, kjempe bra tv, og lite med innbrenninger på Panasonics modeller

Nydelig bilde
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott, hadde eigentleg bestemt meg for det!

Men korleis er denne TV`en ift. spillkonsoll?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då er det avgjort. Eg fekk forhandla VT30`en ned i 12.500 inkl. frakt og då var eigentleg valet ganske enkelt..

Men ein ting eg lurer litt på.. Fins det ein link til korleis ein best "køyrer inn" denne TV`en? Det blir sagt så mangt frå ulike kantar.. Nokon meiner at ein bør køyre slides i 150 timar, nokon seier 180 timar, medan andre meiner at det ikkje nødvendig i det heile tatt..

Newcomer lammis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av tbalsnes
    Då er det avgjort. Eg fekk forhandla VT30`en ned i 12.500 inkl. frakt og då var eigentleg valet ganske enkelt..
    Valget burde ikke være så vanskelig da nei. Men synes dette er bra service fra Lefdal da. Kort tid tok det også? Hyggelig å høre at det finnes skikkelig service igjen der ute
    "Når en tosk gjør noe han skammer seg over, påstår han alltid at det er hans plikt"

George Bernard Shaw

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tbalsnes

Men ein ting eg lurer litt på.. Fins det ein link til korleis ein best "køyrer inn" denne TV`en? Det blir sagt så mangt frå ulike kantar.. Nokon meiner at ein bør køyre slides i 150 timar, nokon seier 180 timar, medan andre meiner at det ikkje nødvendig i det heile tatt..
    Bare skru ned konstras og lysstyrke de første hundre timene, og pass på ikke ha noen bilder som står stille :P

Så er du nok safe

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Bare skru ned konstras og lysstyrke de første hundre timene, og pass på ikke ha noen bilder som står stille :P

Så er du nok safe
    Takk for det!

Når det gjeld service så har den vore svært tilfredsstillande! Har snakka og maila fleire gongar med ei hyggeleg svensk jente ved navn Signe og etter litt rot i byrjinga ordna det etterkvart! Uhell med ordrer kan jo forekome og eg kjem absolutt til å handle hjå Lefdal fleire gongar! Einaste som er litt kjedeleg, er at leveringstida på denne TVen er over 1 mnd, så vi skriv september før eg får den på veggen..

Håpar berre servicen blir like bra om eg, mot formodning, skulle få noko slags problem med TV'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk også å sjeke om "Orbiter" er påslått, det hjelper for å motvirke innbrenning :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med slikt som tv2 logo ol. da? Hvis en ikke skal ha bilder somstår stille? Jeg gjorde ingenting med min 50" samsung, og har aldri hatt noe problem, sett bort fra at bilder kanskje har sitti fast en halvtimes tid om jeg har glemt å slå av tvn.

Plasmatv ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RFdude
    Hva med slikt som tv2 logo ol. da? Hvis en ikke skal ha bilder somstår stille? Jeg gjorde ingenting med min 50" samsung, og har aldri hatt noe problem, sett bort fra at bilder kanskje har sitti fast en halvtimes tid om jeg har glemt å slå av tvn.

Plasmatv ja.
    Hei, og gratulerer med en konge tv.
    Tror dette først og fremst var en problemstilling for de litt eldre generasjonene plasma skjermer. Har aldri hatt problemer med dette på noen av mine panasonic plasmaer hvertfall.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •