Panasonic TX-P50C3E til 4444,- hos Lefdal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P50C3E til 4444,- hos Lefdal

Dette må da være et svært godt tilbud? Men finner svært lite omtale om den tv'en, så noen som vet om den er brukbar? Jeg blir sittende så langt fra tv'en at den bare er hd-ready ikke spiller noen rolle, bare bildet er noenlunde bra...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må da være et svært godt tilbud? Men finner svært lite omtale om den tv'en, så noen som vet om den er brukbar? Jeg blir sittende så langt fra tv'en at den bare er hd-ready ikke spiller noen rolle, bare bildet er noenlunde bra...
    Sjekk refleksjonene i skjermen....

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte den for et par dager siden, og jeg er storfornøyd med tv'en, og at jeg fikk den så billig gjør meg bare enda mer fornøyd :-D Mest skuffende er igrunnen hvor grå skjermen er når den er avslått, men iom jeg bare skal bruke den til tv (har en optoma hd82 til filmbruk) så har ikke sortnivået betydd noe, ser mer enn bra nok ut for tv-bruk i allefall.

Det er mye refleksjoner som selvsagt er veldig synlig når tv er avslått, men når jeg ser på tv så er de så svake at jeg må jeg se etter de for å legge merke til de (ikke alltid jeg klarer det heller), mens når jeg bare slapper av og ser på tv så merker jeg de overhodet ikke.

Vi sitter rett overfor den i stuen, med store vinduer på venstre side, og det har faktisk vært sol(!) her i Bergen de siste dagene og det har vært ganske så lyst i stuen her på dagtid. Men må fortsatt se etter refleksjonene for å se de, og heller ikke noe tema utover kvelden med varierende grad av belysning ned til alt avslått.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de værste tvene jeg har sett...

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På hvilken måte? Hva som er så dårlig? Og hva er bedre til den prisen?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på at man får noe som helst til 4444,- av 50" som er bedre, men det er heller ikke poenget - en bruktbil til 5000,- er fortsatt ikke nødvendigvis noe man burde kjøpe.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser den, men synes fortsatt bildet er mer enn bra nok, og iom gjenskinn ble nevnt her, så tar jeg meg til stadighet i å se etter det, så har prøvd litt forskjellige plasseringer og noen plasseringer gjør gjenskinnet mye mer merkbart enn andre, så gjelder å prøve seg litt fram hvis det blir for mye.

En annen ting er at da jeg var i butikken og kjøpte den, så var bildet på den som var utstilt så dårlig (matt/flatt og mørkt) at jeg var på nippet til å droppe den, men jeg hadde sett tv'en noen dager tidligere i en annen butikk (der kostet den 6k) og syntes da bildet var mer enn godt nok, så lurer på om de hadde stilt det så dårlig for å "skremme" folk fra å kjøpe iom de vel ikke tjener noe særlig på den med den prisen...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •