Forventet prisnedgang i nær fremtid?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forventet prisnedgang i nær fremtid?

Har nå lyst til å bytte ut min urgamle LG 37" lcd-tv. Mange fine tilbud der ute nå, men skal jeg likevel vente?
    Ja, jeg vet den der mantraen om at man kan vente i det uendelig på det neste store og bedre. Men når kommer de nye 2011-modellene? Selv dagens skitbillige knallkjøp vil vel kanskje gå ned en lapp eller to, slik at jeg kan få en tv som i dag koster 7k til 5k. I stedet for å kjøpe en tv som koster 5k idag.
    Jeg har Sony KDL40EX501 veldig i kikkerten akkurat nå, men den kniver mot Philips LE46C635. Philips'en er kanskje ikke like god, men en god del billigere.
    Vanskelig å bestemme seg. Derfor er det i mitt håp om at prisene vil gå ytterligere ned i nær fremtid.

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    går jo ann å satse på at ein av modellene du ser på kommer på ett av dei større salgene som kommer iløpet av året. Januarsalget er jo forlengst forbi, men du får nesten bare følge med. Nettbutikker har ofte kampanjer på lyd og bilde, så der kan du kanskje finne gode tilbud.
    Rundt sommeren er det vell lite håp for kjempepriser, siden det er da mesteparten får ut feriepengene sine 8)

Newcomer Troutmaster sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer _Biax_ sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du A/V sjuka så driter du i om det koster fem eller sju tusn ass..
    Dra visan å kjøp den du så blir du fornøyd.. Om ikke disse to tusen er kritisk for deg da..? vil nødig at du havner i luksusfellen...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nå en kan gjøre gode kjøp for utgående modeller slik som C635 og EX501 som begge er meget gode tver. Årets modeller som er på vei inn nå pleier ikke å falle mye før på sen sommern/høsten. Prisene faller uansett som en stein så er nytte løst å tenke at en skal "spare" penger er min (dyrkjøpte)faring. Men er en AV gal så er en det

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte akkurat Sony kdl40ex501 til 5500,- og 55ex500 til 9800,- inkludert frakt. Tok ikke sjansen på å sitte på gjerdet lenger, for der har jeg sittet i hele 2010!

Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter idag med en LG 37" fra 2007, så 501 eller 635 vil begge bli et gigantisk sprang opp i kvalitet. Og 46" er minimumet jeg vil opp på nå. 3D er på dette tidspunkt lite interessant. Er for nytt og uferdig. Er derfor jeg vil gå for noe rimeligere idag og om 2-3 år kjøpe en 3d-tv til nye sånn ca. 5-6k som moser alle 2011 modeller. Dette istedet for å kjøpe en topp moderne 3D-tv idag til 15-20k.
    Ser ut til at Sony 501 er den klare vinneren i sin prisklasse per dags dato. 100Hz er greit og få med seg, pluss at den kødder ikke med signalene. Rett meg om jeg overser en opplagt konkurrent.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bare å legge 46ex500,46ex501 og 55ex500 inn på prisjakt.no med varsling på mail ved prisnedgang, så kan du følge med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •