Marantz DV7001 bruktverdi?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz DV7001 bruktverdi?

Hei,

Jeg skal etterhvert lage til noen annonser på AVtorget, men er noe usikker på hva som er fornuftig å sette som pris..

Så til å begynne med; hva kan jeg regne med å få for en Marantz DV7001? Spilleren har ingen feil eller stygge merker..

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobbel-A
    Hei,

Jeg skal etterhvert lage til noen annonser på AVtorget, men er noe usikker på hva som er fornuftig å sette som pris..

Så til å begynne med; hva kan jeg regne med å få for en Marantz DV7001? Spilleren har ingen feil eller stygge merker..

Mye kommer jo ann på alder, hvor lenge er det siden du kjøpte den? Men generelt etter hva jeg ser på bruktbørsen så er folk i overkant optimistiske i forhold til hva de kan få av pris. Konkurransen på hifi utstyr er idag mye større enn den tidligere har vært, og man kan få et helt ok anlegg med moderne komponenter splitter nytt til meget lav pris flere steder. Litt flåsete sagt så får du det markedet er villige til å betale

Newcomer mbb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Mitt inntrykk er at man sjelden får noe særlig over 1/2 pris for produkter som er over ett år gamle. Deretter faller prisen noe langsommere.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, så den kostet 8 lapper i 2007.

Men er jo en gammel DVD spiller, får jo rimelig gode dvd spillere idag for ikke så mye penger, de fleste recieverne idag har jo også oppskalering. Med tanke på at dvd går ut også så vet jeg ikke helt, ville ikke trodd mer en 1000 kanskje 1500?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved kun å annonsere her på AV-Torget fikk jeg et par interesserte som ville gi 3000,- for denne. Tror jeg lett kunne fått 3500,- dersom jeg hadde lagt mer jobb i annonseringen og brukt f.eks Finn.no. Det kan også nevnes at jeg hverken hadde kvittering eller original embalasje, og at forskuddsbetaling av hele beløpet var et krav for at jeg skulle avslutte annonsen tidlig.

Folk kjøper DV-7001 mest fordi den er veldig god på lyd. Det er nok denne delen som hjelper på å holde verdien oppe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •