Prosjektor til spill/film.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjektor til spill/film.

Hei godtfolk.
    Par spørsmål ang prosjektor her. Har ikkje orket å leste gjennom trådene her.
    E helt fersk inne prosjektor.Eg lurer på ka merke folk anb her, vil ikkje ha noe billig skvip. Ca 10 lapper vil eg tro skulle holde, max 15 lapper.
    Denne skal eg bruke til å spille xbox 360 på. Så da lurer eg på ka eg bør velge, skal ha et bra eletrisk lerret også. Det finnes så mye skvipp ute å går, så når eg ført skal ha noe så skal det være kvalitet. Eg har vel ca 5 meter å gå på, så trenger prosjektor, lerret, tak feste, kabler. Kanskje eg har glømt noe her?
    Takk for svar

Ray

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hmm...

bra start på ein tråd, "ser dere skriv mye her på forumet, men gidd ikkje lese noe av det dere har skreve".......

Hadde du lest noe av det som er skrevet så hadde du vist at det er umulig å gi noe fornuftig råd med så lite info om hvor den skal stå/henge.

kjøp en BENQ W6500 DLP-projektor (kampanje på av-shop)
    treng du lang hdmi kabel feks. 15m. kjøp en på 1000-1500 kr. så er du sikker på at den fungerer.
    Skal den henges i taket, kjøp eit rimelig takfeste

da har du ca. 3000 igjen til lerret,
    kjøp heller eit rammelerret, blir bedre bilde, og er rimeligere enn tab tension motorisert lerret som er det du må ha skal det bli skikkelig bra...

eller kjøp noe brukt... men tenk da på timetallet på pæra.

hmm... pussig utsagn, "når eg først skal ha noe, skal det vere kvalitet", brukes vel oftest av de med litt høyere budsjett en 15000 ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •