vurderer og selge min umc-1 fra emotiva men så er det jo bestandig hva den kan være verdt?Må også tilføre at det er skiftet ut 3 komponenter som jeg fikk tilsendt fra emotiva da den fikk en klikk her i fjor.Så istedenfor og sende den til Amerika til rep.så sendte de meg gratis nytt display,trafodelen,pluss et nytt prossesorkort som ikke er skiftet da jeg klarte og bryte løs en komponent fra prossesorkortet men den er sendt inn til rep. for lodding her i Norge,den fjerde delen vet jeg ikke hva man skal kalle da jeg ikke er noe elektrikker.Men en ting var fint med denne boksen og det var at alle delene kunne skiftes uten noe lodding fra min side,nesten som når man setter sammen en pc.Ble testet etter den var satt sammen og virket akkurat som før,lyger litt da jeg bare så at display,remote,av og på virket som det skulle. Har lyst og beholde den men tror det er vanskeligere og selge yamahan som jeg kjøpte (3067) og vill også helst sette inn den nye prosessorplata før jeg evt. selger den. Så også at det var en annen type prossesor som var montert på det nye kortet. Fikk også tilsendt den nye alu.remoten pluss ny mikrofon som skulle erstatte den gamle som hadde div.mangler.Kanskje mye info men jeg prøver,så får jeg se om det er noe respons.
Det hører også til historien at det var en god mann her på forumet som hjalp meg i gang med alt,men husker ikke nicket hans. Han skrev for meg først til emo.om problemene jeg hadde og han fikk sparket meg i gang selv så jeg skrev på dårlig teknisk engelsk til emo.Men de forsto hva jeg skrev så plutselig etter noen uker så hadde jeg nye komponenter i posten.
Så da er det bare vente og se om jeg får noen tips.:grin: