Tipps til TV maks. 10k - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er litt redd for det med innbrenning ja. spesielt med tanke på erfaring. ikke uvanlig at tven blir stående på uten at det er noen i rommet. dette kan selvsagt hindres ved å endre vaner, men er ekstremt redd for at det kan skje glipper...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Den ekstra slitasjen ved mer lys under 3D titting vil neppe være så brutalt de første årene da man nok ser 90 % vanlig 2D og 10 % 3D materiale.
    Stort sett enig med deg i dine erfaringer, men det som er greia med 3DTV-er er at de er mer lyssterke på generell basis. Jeg leste en omtale av Samsung sin C8000 (tilsvarende C7705 her) av en reviewer hvor han påpekte dette at det økte lyset generelt førte til bittelitt mer IR, men ikke noe kritisk. Så dette er et kompromiss på 3DTV-er. Det vil også gi et marginalt dårligere sortnivå enn på en tilsvarende modell uten 3D, men neppe noe å tenke på...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik at det kun er plasma skjermer som kommer med 3d?

meninger om denne?

Komplett.no - Samsung 46" LED-TV UE46C6005

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lovunden
    Er det slik at det kun er plasma skjermer som kommer med 3d?

meninger om denne?

Komplett.no - Samsung 46" LED-TV UE46C6005
    Det finnes LCD/LCD-LED med 3D også, men jeg tror så langt at plasmaene er best på bilde i 3D.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å legge på 3k til, å kjøpe Panasonic TX-P50VT20E, for 13k, på åpningstilbudet til budal radio?

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YNWA
    Hva med å legge på 3k til, å kjøpe Panasonic TX-P50VT20E, for 13k, på åpningstilbudet til budal radio?
    Skjønner at prisen er meget bra,men er dette en bra tv.
    Noen som har noen erfaringer?
    Jeg skal kjøpe min første tv nå,men klarer ikke og bestemme meg.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gpt33
    Skjønner at prisen er meget bra,men er dette en bra tv.
    Noen som har noen erfaringer?
    Jeg skal kjøpe min første tv nå,men klarer ikke og bestemme meg.
    Gitt problemene som er med 2010-modellene til Panasonic ville jeg ventet på 2011-modellene om du først har tenkt å legge en del penger i dette. Etter alt å dømme er Panasonic kongen på haugen av plasma (dessverre), men jeg så en Samsung 7-serie plasma i dag og den var på ingen måte en skuffelse. Men skal sies at jeg så den i butikk så vet lite om hvordan den ville tatt seg ut i normale omgivelser. I følge artikler rundtom på nett så skal Panasonic ha ryddet opp i problemene som har vært med 2009 og 2010-modellene, så kan du vente tror jeg nok du vil gjøre en bedre investering

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Gitt problemene som er med 2010-modellene til Panasonic ville jeg ventet på 2011-modellene om du først har tenkt å legge en del penger i dette. Etter alt å dømme er Panasonic kongen på haugen av plasma (dessverre), men jeg så en Samsung 7-serie plasma i dag og den var på ingen måte en skuffelse. Men skal sies at jeg så den i butikk så vet lite om hvordan den ville tatt seg ut i normale omgivelser. I følge artikler rundtom på nett så skal Panasonic ha ryddet opp i problemene som har vært med 2009 og 2010-modellene, så kan du vente tror jeg nok du vil gjøre en bedre investering
    Jeg flytter inn i hus i april,siden stuekino'n min får eget rom må jeg ha en tv til stua.
    Jeg hadde først bestemt meg for Panasonic G20,men jeg havnet over på V20 siden den er likt priset om dagen.
    Dem siste dagene har jeg lest mye negativt rundt Panasonic plasma skjermene,så da ble jeg veldig usikker igjen.

Jeg er ute etter 50"-55" til rundt 10k. Plasma eller Lcd/Led. Kom med tips.

Jeg ønsker også å ha denne klar til bruk når vi flytter inn,siden jeg regner med at hjemmekino rommet ikke blir ferdig før ut i mai.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble forsatt helt undra av at CRT faktisk er den beste TV-teknologien vi var hatt på markedet. Sony XBR 960... 7 år gammel og er forsatt stolt eier av beste billedkvalitet.

Som var på spørsmålet: Panasonic 42" V20 koster 8000kr, et veldig godt kjøp!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også CRT har sine svakheter, men jeg er helt enig her... CRT er på mange måter bedre enn både LCD og plasma. Sortnivået er udiskutabelt best på CRT, og input latencyen er jo så langt ned mot 0 som man kan komme. Men man har jo litt andre issues som er vekk i LCD og plasma og det begynner å hjelpe seg nå. Om du sjekker ut de første generasjonene med CRT var det nok ikke så mye å skryte av der heller, hehe.

Men det er nok lett sånn at de som virkelig liker CRT har nok størst sjanse for å bli fornøyd med en plasma. Jeg gikk fra CRT til LCD til plasma... til tross for problemene jeg har opplevd nå (men lært mye av) er jeg ikke i tvil om at min neste tv også blir plasma. Til og med noen av svakhetene fra CRT er med videre til plasma-teknologien, sånn for å få den ekte følelsen

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •