Hitatchi PL-LV5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitatchi PL-LV5

Noen som har erfarninger med denne? Ser de selger denne saken for 7998 på Spaceworld.

Står ikke så mye om den men, Lavt støynivå, 1200 lumen, 800x600 oppløsning, progressive scan.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Notat: Dette var ikke vent som en produktjakt, men ett spørsmål om det var noen som hadde erfaringer med den.

Ble nysgjerrige når den ble listet i katalogen som kom i posten.

Hadde det vært bedre hvis jeg hadde unnlatt og nevne pris samt forhandler?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, veil pris (uten forhandler) er som du ser av retningslinjene det som oppgis i de tekniske fora.

Når det gjelder ytelsen på denne projektoren, har den først og fremst et greit bilde til en grei pris. Lavt støynivå, kort throw, komponent inngang og relativt oppegående motion adaptive progressive scanning.

Fin til spill, TV-titting samt selvsagt en og annen film. Grunnet lav kontrast er imidlertid ikke dette en videophile projektor, slik at det nok finnes en rekke alternativer som er bedre på ren bildekvalitet. Imidlertid er de fleste innen samme prisklasse relativt støyete og heller ikke tilpasset hjemmekinoen i form av komponent inngang osv.

Uansett, en grei projektor til en grei pris tror jeg som nevnt beskriver denne bra! Om det er et godt kjøp avhenger vel egentlig litt hva du er mest opptatt av; maks bildekvalitet for pengene eller en praktisk boks til ymse video/spill-bruk. Er det max bildekvalitet som er tingen, tror jeg de rimeligste BenQ'ene og ev. LG's laveste modell er bedre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •