Takk til Avshop

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Takk til Avshop

Får nå ny pj inkl kalibrering så stor takk til avshop

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Får nå ny pj inkl kalibrering så stor takk til avshop
    Ikke mye å takke for.

Skulle vært en selvfølge.

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra det ordnet seg!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølge skal man oftest slippe å takke for..... Feilbehandling, det skal beklages for!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skjønner lettelsen og gleden din, men skulle vært en selvfølge dette her, negativt, vurderer nå elkjøp som leverandør på min neste epson

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv veldig fornøyd med AVShop.

Epson derimot.. Skal aldri ha en projektor eller annet fra de igjen, etter den usannsynlig dårlige kundeservicen de leverer.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom gjerne med en tilbakemelding på hvordan du opplever denne, da jeg selv vurderer en TW4400. 8)

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Kom gjerne med en tilbakemelding på hvordan du opplever denne, da jeg selv vurderer en TW4400. 8)
    i forhold til min tidligere benq w5000 så er det mye mer ro i bildet,panoreringer en den helt rå på noe jeg sleit med på w5000.kontrasten er også bedre

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott (tilsynelatende) at det løste seg, men jeg tror ærlig talt ikke du hadde oppnådd samme løsning & respons dersom du ikke hadde postet det her på forumet. Antar den som utførte kalibreringen og butikken ønsket en snarlig løsning uten for mye "fuzz". Men, nå er jo fuzzet allerede et faktum. dersom det ikke blir moderert bort om noen uker.

Alle kan gjøre en feil, men dersom det du beskriver i den andre tåden er rett (hvilket jeg ikke har grunn til å betvile) så er initiell prosess aldeles hinsides...

Newcomer mrcradock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest både denne og den forrige tråden. Jeg har handlet fra AVShop flere ganger, og jeg har vært i butikken dems mange ganger. Har kun gode erfaringer med de. Når jeg hadde problemer med det jeg bestilte så fikk jeg nytt produkt umiddelbart. Jeg kjøpte en DreamScreen-stol hvor motoren ikke virket. Ringte de med en gang og fikk beskjed om å komme inn til for å få ny motor samme dag.

Når det gjelder kalibrering som det ble snakket om i første tråden så har AVShop flere typer kalibrering. Det dyrerste er en sånn "hjemme hos kunden"-kalibrering da de kommer og kalibrerer i din stue. De andre pakkene blir kalibrert i AVShop sin kino. Når du bestiller kalibrering må du samtidig skrive opp hva slags rom du har, belysning, farge på vegger, type lerretsduk etc. Kalibreringen utføres av Gorm Sørensen, en kar som har vanvittig peil på projektorer. Så jeg stoler 100 % på at kalibreringen de gjør. Når jeg kalibrerte min PJ så fikk jeg en e-post med et dataark på kalibreringen.

Godt at det løste seg for trådstarter. Det er aldri moro når man får et produkt med feil.

Nei, jeg jobber ikke for AVShop, men jeg har gode erfaringer med de og er veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt der.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvsagt alltid en fordel å bo nær butiken, så man kan "avlegge besøk".

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Flott (tilsynelatende) at det løste seg, men jeg tror ærlig talt ikke du hadde oppnådd samme løsning & respons dersom du ikke hadde postet det her på forumet. Antar den som utførte kalibreringen og butikken ønsket en snarlig løsning uten for mye "fuzz". Men, nå er jo fuzzet allerede et faktum. dersom det ikke blir moderert bort om noen uker.

Alle kan gjøre en feil, men dersom det du beskriver i den andre tåden er rett (hvilket jeg ikke har grunn til å betvile) så er initiell prosess aldeles hinsides...
    Power to the people!!! .

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men nå er enkelte andeler av "folket" ofte vel overivrige. "Heng´em high", osv.

Ikke eddie. Greit å være nyansert. Men, rett skal være rett; AVshop "dreit på draget" denne gangen i initiell disponering av situasjonen. De lærte nok sitt de også.

Newcomer mrcradock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvsagt alltid en fordel å bo nær butiken, så man kan "avlegge besøk".
    Uten tvil Hyggelige folk også, samt alltid like moro å sjekke ut hvilken projektor som henger i kinoen dems

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men nå er enkelte andeler av "folket" ofte vel overivrige. "Heng´em high", osv.

Ikke eddie. Greit å være nyansert. Men, rett skal være rett; AVshop "dreit på draget" denne gangen i initiell disponering av situasjonen. De lærte nok sitt de også.
    Lettere å få god service hvis du er 'kjentfolk' vettu. Bra de ordnet opp, negativ oppmerksomhet fikk de dessverre uansett.

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes alltid to sider av en sak, og jeg tror nok de fleste bedrifter gjør feil innimellom og at det oppstår problemer mellom selger og kunde. Det hjelper lite med god kundebehandling 100 ganger hvis 1 er misfornøyd, for den ene gangen blir lagt merke til.

Når det er sagt så burde AVShop vite at de er veldig utsatt siden en del av kundegruppen skriver på avforum. Har de gjort en feil som det høres ut som her, enten det var med overlegg eller ikke, så burde de lære av det og bli bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ett lite forsvar

siden det har vært endel negativ omtale så synes jeg det er greit å dele min positive erfaring med avshop også. jeg kjøpte en tw3200 som det var noe feil med fargene på, samt en stuck pixel, hadde ingen problem med å levere den tilbake, og kjøpte en tw4400 istedet, som jeg forøvrig er veldig fornøyd med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •