Lerret til BenQ - Erfaringer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lerret til BenQ - Erfaringer

Heisann alle sammen..!!!

Er relativt ny innen dette området, men har etter en del frem og tilbake kommet til at jeg skal investere i en BenQ 8700+ for hjemmekinoanlegget. Er i den forbindelse veldig interessert i å høre om det er noen der ute som har erfaringer med forskjellige typer lerret til nettopp denne projektoren. Har sett litt på Grandview sine utgaver (både med og uten TAB TENSION).

- Hvor mye bedre blir lerretet med TAB TENSION? Er det verdt de ekstra 3000 kronene?

- Ser på forumet at det har vært mye snakk om greyline. Bør jeg kansje heller satse på det istedenfor hvitt? Finnes i såfall greyline lerret i motorisert utgave?

Har i utgangspunktet tenkt å forsøke å ha projektoren i stua. Dersom det blir for mye lys slik at bildet blir dårlig vil jeg nok vurdere å flytte den.

Alle gode råd og tips mottas med takk. Regner med at det er mange godt kompetente folk her som nok helt sikkert kan hjelpe meg! Takker så mye på forhånd!!!

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greyline lerret er vel ypperlig til DLP projektorer. Sjekk ut www.avshop.no . Der har de Greyline motorisert lerret, og Tab Tension i tillegg.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Linker til forhandlerer og priser tas i prisjakt forumet. Enkelst å bare flytte denne tråden ditt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •