Panasonic pt ae 700 - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 8 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 142
    Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jodan
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Men jeg fikk tilbake mail fra overnevnte adresse med "adress unknown", så jeg moddet den litt til brunevarer.harstad@elkjop.no. Men det endte desverre opp i at, selv om prisen var lav, så var det ikke den mulig å oppdrive før slutten av desember/begynnelsen av januar (ifølge Panasonic hovedlager). Og jeg som hadde tenkt å ha denne i hus til advent.
    Kan du bekrefte at Elkjøp i Harstad fortsatt leverer den til 13990 når den kommer på lager?
    Nei, siden jeg ikke kunne (ville ) vente så lenge, da sa jeg fra meg muligheten... Du får gå i lokale forhandlinger selv.

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Hadde jeg visst det jeg vet nå, så hadde jeg nok kanskje ikke lagt ut den prisen i denne tråden, siden det blir feil iforhold til de som ikke bor i byen...
    Synes det var veldig bra at du la ut prisen! I det minste vil det jo være svært nyttig for dem som kan hente (eller få noen til å hente) den i Harstad, og for alle andre vil det jo som du selv påpeker gi grunnlag for å prute i andre butikker.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Hadde jeg visst det jeg vet nå, så hadde jeg nok kanskje ikke lagt ut den prisen i denne tråden, siden det blir feil iforhold til de som ikke bor i byen...
    Synes det var veldig bra at du la ut prisen! I det minste vil det jo være svært nyttig for dem som kan hente (eller få noen til å hente) den i Harstad, og for alle andre vil det jo som du selv påpeker gi grunnlag for å prute i andre butikker.
    Forferdelig mye mas om Elkjøp Harstad sine priser på denne tråden. Jeg betalte 14400 for min og Zyon betalte 13990 for sin. Elkjøp Harstad lagerfører ikke disse projektorene, så begge var bestillingsvare. Jeg, og sikker også Zyon, har et langvarig kundeforhold hos butikken, og jeg antar at grunnen til at vi oppnådde så god pris skyldes nettopp dette. Tror ikke at en "tilfeldig" kunde vil få samme pristilbud hos Elkjøp Harstad.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Viktig at disse pristrådene fokuserer på priser som er "alment" tilgjengelig. Dermed setter vi sluttstrek for AE700 på Elkjøp på Harstad, eller hva?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harstad er jo ikke mer en ca 11 timer med bil unna Trondheim og 16 timer unna Oslo. Dette vil jeg kalle allment tilgjengelig :-)

En billigbilett til evenes (harstad sin flyplass) koster kanskje bare noen få hundrelapper med Norwegian og dermed er det kanskje også lønnsomt for enkelte.

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av artikey
    Jeg, og sikker også Zyon, har et langvarig kundeforhold hos butikken, og jeg antar at grunnen til at vi oppnådde så god pris skyldes nettopp dette. Tror ikke at en "tilfeldig" kunde vil få samme pristilbud hos Elkjøp Harstad.
    Det kommer helt an på kundens gjennomslagskraft, og kunnskap om priser i andre butikker vil neppe svekke denne. Hvis det skulle være problematisk å informere om butikkprisene (altså ikke selvkostpriser el. til butikkansatte eller personlige bekjente av disse) i ulike deler av landet, ser jeg ikke helt hensikten med denne tråden :roll:

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av artikey
    Jeg, og sikker også Zyon, har et langvarig kundeforhold hos butikken, og jeg antar at grunnen til at vi oppnådde så god pris skyldes nettopp dette. Tror ikke at en "tilfeldig" kunde vil få samme pristilbud hos Elkjøp Harstad.
    Det kommer helt an på kundens gjennomslagskraft, og kunnskap om priser i andre butikker vil neppe svekke denne. Hvis det skulle være problematisk å informere om butikkprisene (altså ikke selvkostpriser el. til butikkansatte eller personlige bekjente av disse) i ulike deler av landet, ser jeg ikke helt hensikten med denne tråden :roll:
    Helt enig, Jodan!! Så fremt det ikke er et kompiskjøp, men en pris alle i Harstad kan få, er denne tråden helt relevant. Da kan vi andre gakke avsted til "vår" lokale elkjøp og vise til Harstad-prisen.
    Jeg fikk ihvertfall lett moderert prisen på Benq PE 5120 ved å henvise til Biddas Hønefosskjøp. Opprinnelig pris på 10.500,- gikk da kvikt ned til 9795,-. (Fikk i tillegg greit argumentert meg til en selvalgt dvd på kjøpet... :wink

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ehmmm, folkens, vær så snill... Vær vennlig å fortsette tråden med sikte på å finne frem til en lavest mulig pris som folk faktisk får kjøpt varen til uten å kjøre 11 mil eller være onkelen til salgssjefen!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tatt runden hos flere nettsteder for å sjekke pris på denne i kveld igjen, og her er mine resultater:

Nettdata.no : 14.890,-
    DinHjemmekino.no : 14.890,-
    AVshop.no : 14.999,-
    projektor.no : 15.500,-
    deal.no : 15.750,-
    AvHifi : 15.990,-
    komplett.no : 15.995,-
    ece.no : 15.995,-
    mamoz.no : 16.188,-

Dersom du opplever noen rimeligere, del med oss andre da... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må bare si en siste ting om elkjøp harstad. Uten og si noe direkte om hvilken butikk jeg handlet på.

Jeg kjørte 1 mil, og onkelen min er ikke salgsjef. Hadde med utskrift fra forumet her. Betalte 13495,- for en ny AE700. Men den hadde en dårlig lyspære. Fikk byttet i den siste de hadde. Det var en demo modell.

Tusen takk avforum.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal forlanger 14995 for denne. Bare å finne noen billigere og bruke 150% prisgarantien. Dersom Elkjøp i Harstad er billigere er det jo ting å tjene på her

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere må slutte å henge dere opp i Elkjøp, uansett om du kan spare noen hundrelapper. Hva skjer dersom noe går galt og dere trenger reparasjon/support? Da er Elkjøp helt grusomme og forferdelige!! My bedre å kjøpe på et lite sted som Nettdata eller Avshop eller noe. Prisene er blant de laveste og dessuten vet innehaverne hva de driver med...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Dere må slutte å henge dere opp i Elkjøp, uansett om du kan spare noen hundrelapper. Hva skjer dersom noe går galt og dere trenger reparasjon/support? Da er Elkjøp helt grusomme og forferdelige!! My bedre å kjøpe på et lite sted som Nettdata eller Avshop eller noe. Prisene er blant de laveste og dessuten vet innehaverne hva de driver med...
    Nu tøve du ! Hvis feil oppstår og det er behov for reparasjon, er det en fordel å ha handlet lokalt og ikke hos en nettbutikk. Da må butikken/selger selv sørge for å sende projektoren etc. til godkjent verksted. Behovet for support på AV-utstyr er begrenset. Fagkunnskapene hos de som selger slikt utstyr er vel personavhengig og ikke avhengig av om de jobber i nettbutikk eller lokal Elkjøpbutikk. Beste supporten får du dessuten på AV forum...

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ehmmm, folkens, vær så snill... Vær vennlig å fortsette tråden med sikte på å finne frem til en lavest mulig pris som folk faktisk får kjøpt varen til uten å kjøre 11 mil eller være onkelen til salgssjefen!
    Folk kjører lenger enn 11 mil for å kjøpe billig kjøtt og sprit, og medmindre man må ta permisjon uten lønn fra jobben i de de tre timene man bruker på en 11-mils handletur, synes jeg ikke de ca 70 kronene man bruker i bensin er mye hvis man kan spare 1000kr.

Men jeg er selvsagt enig i at man skal holde seg til temaet i tråden, Lygren. Jeg er også helt enig i at de prisene vi oppgir skal være oppnåelige for andre, hviket selvsagt utelukker priser med ansatterabatter mv. Jeg mener samtidig at det får bli opptil den enkelte å vurdere hvor langt man er villig til å kjøre, og hvor mye innsats man vil legge i å forhandle en pris basert på 'beste sammenligning'.

Jeg mener samtidig at mye av poenget med et nettbasert forum er å spre kunnskap og synspunkter uavhengig av hvor man fysisk befinner seg. For oss som bor på Østlandet kan det selvsagt være lite aktuelt å benytte et tilbud hos en forhandler i f.eks Hammerfest. På den annen side synes jeg ikke at forumbrukere som bor i Hammerfest skal utelukkes fra hverken å kunne bidra, eller å selv kunne vurdere nytten av kunnskap om prisnivået på landsbasis. I mitt tilfelle kan jeg nevne at jeg skal tilbringe julen i rimelig kjøreavstand fra Harstad, og at jeg er en djevel til å prute. Skjønner ? :wink:

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Lefdal forlanger 14995 for denne. Bare å finne noen billigere og bruke 150% prisgarantien. Dersom Elkjøp i Harstad er billigere er det jo ting å tjene på her
    Hvis jeg ikke husker feil, gjelder en slik prisgaranti kun i forhold til konkurrentenes annonserte priser.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .......eller en prisbekreftelse. Kjøpte et video-kamera hos Lefdal som etter 20 dager var biligere hos el-kjøp fikk en utskrevet prisbekreftelse som ble tatt med til Lefdal.

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så da gjelder altså også andre former for doukumentasjon.? Bra! Men jeg tror likevel ikke at prisgarantier gjelder i forhold til en spesialpris en selv eller andre har fått prutet seg til i ettertid.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei.. sålenge du har skriftelig bevis for at du får den billigere et annet sted skal det holde. i hvertfall sånn jeg har fått høre det der

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I jakten på best mulig pris på AE700 gikk i dag turen innom min lokale Elkjøp og Expert butikk:

Ekjøp: Etter mye om og med måtte selgeren innrømme at han kunne få tak i denne. Den eneste PJ de solgte noe særlig at var Hitachi TX-10, så denne måtte jeg bare ha. Ble litt avvisende og sa det var 700 eller ingen, og prisen var avgjørende. Hyggelig tastet han og lette i et par minutter på maskinen sin og lurte på hva den beste prisen jeg hadde fått var. "Det skal jeg si deg etter at du gir meg din...." ble svaret. 17.500,- var det beste han klarte. Etter å ha sagt hva jeg hadde fått andre steder, sa han "16.995,-, så er den din". Sorry Mac!

Expert: "Prosjektorer?? Nei det vil jeg sterkt fraråde deg! Her er det plasmaskjermer som teller! Hva med denne ekstremt flotte saken fra Thomson til kun 27000?? Dette er et smykke å henge på veggen!"

Sorry, altså, hælen min har aldri fått en sååå stor spinn rundt noen gang, og jeg kunne ikke komme fort nok til bilen. Fikk ikke engang en pris på AE700, for de førte ikke noe særlig PJ allikevel :? :?

Ja ja, tenkte jeg, det er jo en grunn for at det finnes netthandel. En slipper i hvertfall disse ekspeditørene, der klarer en seg selv. Så med skrekk og gru på en eventuell pærereklamasjon der........... :wink: :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - i alle fall så bestilte jeg en pana 700 fra nett&data 15.1xx,- inkl porto 3 dagers levering med post til N-Norge, fra sandnes. Anbefales.
    Lokal butikk skulle ha 17900,- skulle gjærne handlet lokalt og er absolutt villig til å betale litt ekstra, men 3k ekstra er for mye.

Side 7 av 8 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •