Collect@store Lefdal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Collect@store Lefdal

Har tenkt å kjøpe Sony 46EX500AEP på Lefdal til 7295. De tilbyr jo at man kan hente opp varen i nærmeste varehus. I mitt tilfelle Fana -Lagunen hvor denne er på lager. Jeg får imidlertid ikke dette valget når jeg skal velge fraktmåte. Jeg gjør som instruksen sier, dvs logger inn. Da får jeg imidlertid bare muligheten til å velge frakt som inkluderer innbæring og utpakking. Dersom jeg ikke logger inn får jeg muligheten til å velge frakt til dør som er 300,- billigere. Uansett så får jeg ikke opp mulighet til å hente i varehus. Noen som har vært ute for dette før? Kjenner til noen triks? Er redd for at tilbudet skal gå ut snart

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fremgangsmåte ved Collect@store:

* Finn ønsket produkt, legg så varen i handlekurven og fortsett til kassen

* Velg fraktalternativet Collect@store og hvilken butikken du ønsker å hente i. (hvis alternativet ikke kommer opp kan ikke varen hentes i butikk)

* Fyll inn alle feltene med stjerne og bekreft ordren

* Skriv opp ditt ordrenummer eller skriv ut siden.

* Etter 2 timer kan du reise til din valgte butikk for å hente produktet.

Når du kommer til butikken se etter hentepunkt eller henvend deg i kassen som er merket med Collect@store for å betale ditt produkt.

NB! Varen må hentes senest dagen etter bestilling er foretatt.
    Utdrag fra kjøpsbetingelsene.

Hos Elkjøp så får man ikke brukt denne tjenesten på TVer over en bestemt størrelse etc. Så det er sikkert det samme hos Lefdal

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for kjapt svar! Har fulgt fremgangsmåten slavisk. Trykket meg litt videre nå også, og Lefdal insisterer på at de skal komme inn til meg å pakke ut TVen noe jeg ikke er interessert i å betale 300,- ekstra for! Er ikke mulig å velge billigste fraktalternativ.

Prøvde også å kjøpe en 19" bare for å teste om det var størrelsesavhengig, men der fikk jeg heller ikke mulighet til å hente i varehus. Kanskje jeg må ringe de i morgen, men redd for at det kan være for sent... :???:

Newcomer hjemmestereo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ringte elkjøp og bestilte 47"led tv og den kom med posten på døra 2dager etter og frakta kom på drøye 150kr. husker ikke nøyaktig men under 200kr.

Denne kunne jeg ikke plukke opp i butikk her i byen, spurte om dette først. blei kun sendt direkte, aner ikke hvorfor. men til under 200kr så var det ikke noe å lure på for min del

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det er jo en grei pris for frakt. Får håpe jeg får muligheten til det samme i morgen.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zonda
    Har tenkt å kjøpe Sony 46EX500AEP på Lefdal til 7295. De tilbyr jo at man kan hente opp varen i nærmeste varehus. I mitt tilfelle Fana -Lagunen hvor denne er på lager. Jeg får imidlertid ikke dette valget når jeg skal velge fraktmåte. Jeg gjør som instruksen sier, dvs logger inn. Da får jeg imidlertid bare muligheten til å velge frakt som inkluderer innbæring og utpakking. Dersom jeg ikke logger inn får jeg muligheten til å velge frakt til dør som er 300,- billigere. Uansett så får jeg ikke opp mulighet til å hente i varehus. Noen som har vært ute for dette før? Kjenner til noen triks? Er redd for at tilbudet skal gå ut snart
    Jeg får begge alternativer også når jeg logger inn.

Men. Er det noen spesiell grunn til at du absolutt vil logge inn? Det går helt fint å handle uten å gjøre det.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer fint å bestille denne med collect@store her, jeg er ikke innlogget.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være så enkelt som at de er tomme i butikk da vil ikke collect at store komme opp som alternativ?
    Er heller ikke alle varer de har denne ordningen på selv om denne ser ut til å være det når jeg prøver på nett siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke hvorfor det ikke virket i går, men jeg fikk i hvert fall ordnet det i dag, på nett, uten å logge inn. Så nå er det bare å stikke innom i morgen å hente.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •