Star wars boksen, billigst? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 106
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    På forus overhørte jeg en samtale (som vanlig), der en av de ansatte ikke kunne love samme pris på neste leveranse.

Time will chshåww!

DrE

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    På forus overhørte jeg en samtale (som vanlig), der en av de ansatte ikke kunne love samme pris på neste leveranse.

Time will chshåww!

DrE
    Jeg er av samme erfaring.
    De kjører ut et "miniparti" og på neste stabel går prisen opp.
    Derfor kjøpte jeg den nå online på nettsidene til elkjøp.
    Med kun 19,- i frakt syntes jeg det var en billig forsikring om at jeg får selve pakke til 349,-.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Og for de som forhåndsbestilte til 399 (som meg): Det er bare å ringe kundeservice hos Elkjøp, så refunderer de mellomlegget så lenge de ikke har sendt deg boksen.
    Takk for den roffe. Ringte nettopp kundeservice og de var snar med å refundere mellomlegget. Tviler på at noen andre nettbutikker ville gjort det samme..
    Da hadde du flaks. Ringte dem i dag for tredje gang etter at de fortsatt ikke hadde overført noen penger. Da gikk det plutselig ikke an å ringe og få overført penger lenger. Man må faktisk enten sende dem kvitteringen eller møte opp med kvitteringen i en Elkjøp-butikk. Grunnen er at de skal ha den gamle kvitteringen, mens kunden får ny kvittering på det nye beløpet.
    Det er vel for å unngå luringer som forsøker å få refundert samme beløp flere ganger.

Likevel er jeg litt sur på kundeservicen til Elkjøp som gav meg feil opplysninger TO ganger. :?

Men nå har jeg vært på den lokale butikken og fått mellomlegget i neven (og ny kvittering), så selv om de surrer, så står de jo ved prisgarantien ihvertfall.

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp Roffe, det er slik det fungerer. De er avhengig av den gamle kvitteringen i selve butikken. De fikk inn filmen på min lokale Elkjøp i dag, og det var ikke noe problem å få refundert de kronene jeg hadde betalt for mye under forhåndsbestillingen.

Mye rot i Elkjøp, men det ordner seg som regel til slutt.

Newcomer Justin Case sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    O lykke!

Kjøpte mitt Star Wars "skudd" på Lefdal idag til 349,- Det synes jeg er en knallpris tatt i betraktning at denne samlingen filmer er legendarisk. Så legendarisk at Jedi er en egen religion i endel land idag.

Lyden var topp, men bildet stusset jeg litt over noen ganger. Endel eksplosjoner ser ut som om de brenner ut i hvitt. Det er en helt tydelig forskjell fra Laserdisk utgavene jeg har (oppusset utgave). Disse er riktignok NTSC, og ikke PAL som dvd'ene er, men SÅ stor forskjell skal det vel ikke være...

Se på sluttscenene på del IV, a new hope, når siste wingman til luke går i luften helt på slutten av filmen...eksplosjonen brenner ut i hvitt. Har Lukas vært ute med retusjeringspennen sin her, eller?

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden var konge ja. Når det "onde" rådet snakket sammen i dødsstjernen var den en dyp rumling i bassen hele tiden. Måtte skru ned lyden hehe. ellers hadde min sønn våknet. så jeg måtte over på headset og da ble jeg nesten døv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg møtte opp et kvarter etter at de åpnet på Elkjøp på Sortland. (nord-norge) De hadde ikke engang satt ut boksene i hyllene. Måtte spørre en ansatt, han gikk på lageret og hentet det som jeg synes er den peneste pappesken jeg noensinne hadde sett. :lol:

Synes imidlertid at lyden på A new Hope er flat og boksaktig. Synes det bedret seg på Empire strikes back.

Jørn N.

Newcomer thynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Med kun 19,- i frakt syntes jeg det var en billig forsikring om at jeg får selve pakke til 349,-.
    Forsøkte å få tak i boksen på Elkjøp Carl Berner, men der var de tomme. I stedet for å bruke tid og krefter på å lete meg fram til en butikk som har den på lager til 349,- er jeg enig i at 19,- (ikke en t-banebillett engang) er en god investering. Så dermed ble det online bestilling på meg og. *gleder meg masse*

Newcomer thynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Forsøkte å få tak i boksen på Elkjøp Carl Berner, men der var de tomme. I stedet for å bruke tid og krefter på å lete meg fram til en butikk som har den på lager til 349,- er jeg enig i at 19,- (ikke en t-banebillett engang) er en god investering. Så dermed ble det online bestilling på meg og. *gleder meg masse*

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg ble skuffet over innpakningen...tynn kartong? Triste greier.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Må si jeg ble skuffet over innpakningen...tynn kartong? Triste greier.
    Ja, selv om det var lekre motiver, så er jeg enig i at kvaliteten kunne vært bedre. Det gjaldt jo blant annet Indiana Jones-boksen, der pappen var av en tykkere kvalitet. Men dette veies litt opp av bildekvaliteten på Star Wars-boksen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, kjøper dere en film for å se (og forhåpentligvis nyte) filmen på anlegget hjemme eller kjøper dere en film for å ha et samleobjekt i hylla? Om starwars trilogien hadde hatt en innpakning i gråpapir ville ikke brydd meg særlig. Jeg ser nemlig på _filmen_

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Hmm, kjøper dere en film for å se (og forhåpentligvis nyte) filmen på anlegget hjemme eller kjøper dere en film for å ha et samleobjekt i hylla? Om starwars trilogien hadde hatt en innpakning i gråpapir ville ikke brydd meg særlig. Jeg ser nemlig på _filmen_
    Hvorfor enten eller? Jeg vil ha begge deler: Både noe som tar seg fint ut i hylla og film som gir store opplevelser er vesentlig for meg, men jeg er enig i at coveret ikke er utløsende faktor for kjøp. Det er filmen som teller. Samlebokser utgjør likevel et ekstra lag beskyttelse utenpå filmene, samt at de samler ting som naturlig hører sammen (noen som vil bytte 3 "løse" Matrix-filmer i samleboks... )

Så etter pose og sekk-mentaliteten, sier jeg ja takk, begge deler til både god film og godt cover.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare behold de gamle Matrix'ene dine du, Roffe, den nye boksen har helt nytt ekstramateriale og inneholder ikke noe av det gamle. Så man må jo ha alle sammen

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer. Og jeg vet alle detaljer om det ekstramaterialet. But if I told you I'd have to kill you... :roll: Det er iallfall verd prisen, så selv om jeg har tekstet det selv vil jeg kjøpe boksen for å få sett alt i kinoen.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gamle ekstramaterialet var jo ganske ille da, ihvertfall på 2'ern og 3'ern.... kjipe promoprogrammer.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Detaljene om ekstramaterialet på Matrix-settet ligger jo ute på nettet

Men tilbake til topic, noen billigere enn Elkjøps 349,- eller CD-WOWs 379,99 (sone 1)?

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag ringte jeg bort på Elkjøp for å høre om de fortsatt hadde boksen de skulle legge av til meg for to uker siden. Og, jaggu!! Den lå på vent i disken, siste som lå og ventet på en lykkelig eier. Der overraska Elkjøp meg, gitt! Hadde regna med at de hadde solgt trilogien til noen andre etter så lang venting. :lol:
    Nå var det bare å skaffe seg projektor da... ops:
    Får jo aldri bestemt meg for hvilken jeg skal velge. (10-12k)

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    £23,82 + porto hos amazon.co.uk. Og der kan man krysse av for å få den merket som gave, dvs null tolltull.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audunth
    £23,82 + porto hos amazon.co.uk. Og der kan man krysse av for å få den merket som gave, dvs null tolltull.
    Jeg er litt usikker på om det blir momsfritt når en bedrift/butikk sender som gave til en person. Mulig du må bevise at den faktureres en annen enn mottaker.
    Likevel, du kan være heldig å få gaven gjennom momsfritt pga verdien ikke er så veldig høy. Har hendt noen ganger med meg.

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •