Star wars boksen, billigst? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 106
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noe forskjell på boksene? Revisjoner? DTS/DD, teksting osv?

DrE

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    Noen som har vært på elkjøp eller lefdal og sett om dem har mange igjen? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe mitt eksemplar i ettermiddag, men hvis det begynner å bli tomt så skulker jeg lett jobben. Tenker helst på butikkene i Stavanger, men andre butikker er også interessant for å beregne folks interesse liksom.
    De hadde igjen noen på Lefdal i Sandvika i allefall :wink: Kjøpte denne likegodt selv, men det virket som de hadde solgt en god del eksemplarer.

Det er ikke DTS på denne boksen, men det står at de er blitt pusset opp (både lyd (DD 5.1 Ex) og bilde).

Mvh

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.thedigitalbits.com/review...rschanges.html

Her er bilder av forandringene. De nederst på side to gjør virkelig ondt i sjelen.

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem i all verden er det dem har puttet inn på dem to siste bildene? Er det han som spiller anakin i nr 1 og 2?

Kanskje litt unødvendig da, men vi må tenke på at det er mange "unge" star wars fans som har et bedre forhold til den "unge" anakin da. Og dem vil jo ikke reagere på dette.

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle i dag hente min FORHÅNDSBESTILTE boks på Elkjøp Hamar og får beskjed om at den ikke har kommet ennå. De skylder på sommel hos importør som har for mye å gjøre, og ikke har rukket å sende ut filmer til Elkjøp.

Hvordan er det mulig?

Fantes det en gang et poeng ved å forhåndsbestille varer?

Har noen opplevd at Elkjøp har varer på lager som på forhånd har blitt utsatt for kraftig reklamekampanje?

Og til sist, er dette lov?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ulovlig er det sikkert ikke (ble du lovet en leveringsdato?). Men skikkelig tullete av Elkjøp er det. Bestilte min online fra Elkjøp den 16 og fikk den levert i postkassa den 18. Rart de ikke skulle greie å levere til sine egne kjeder like raskt..

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var på Elkjøp i Sandvika og der hadde de ikke fått den inn. De unskyldte seg med at de ved en feil var den eneste Elkjøpfilialen som ikke hadde fått inn boksen til i dag. Men det er det tydligvis flere som ikke har. Jeg kjøpte den heller på Lefdal like ved. Prisen er den samme som på Elkjøp, 349,-.

John Roger

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp og Lefdal har samme eiere

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ulovlig er det sikkert ikke (ble du lovet en leveringsdato?). Men skikkelig tullete av Elkjøp er det. Bestilte min online fra Elkjøp den 16 og fikk den levert i postkassa den 18. Rart de ikke skulle greie å levere til sine egne kjeder like raskt..
    Jeg ble ikke lovet noen leveringsdato, men tok absolutt høyde for at en release dato (20.09) skulle være forsikring god nok.

Jeg mener i tillegg jeg har hørt at det er i ferd med å bli et stort problem, nettop det at billigkjeder reklamerer med et eller annet produkt til en latterlig billig pris, for så å ikke ha varen på lager. Da kommer folk i butikken for å handle den billige varen, og man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at Elkjip vil at vi da skal kjøpe noe annet i mangel på det opprinnelige produkt.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som vil ha sone 1, fås den på CD-WOW for 379,-

Intermediate Spectre sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    938
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Elkjøp på Storo nå for 1t siden, de var utsolgt ganske tidlig i dag. De skal visst få inn 250 stk på fredag.

Jeg kjørte videre og fikk kjøpt på Lefdal på Alnabru. Der hadde de mange igjen - minst 100.

Newcomer Robert sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akk da var nok noen hundre lapper borte.
    Nå er det bare å vente på at pakken fra elkjøp skal dumpe ned i postkassen 8)

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp Giganten forus: TOM, regner inn flere til slutten av uka.
    Lefdal Forus: En fin liten stabel igjen, men du kunne merke en viss strøm av folk fra elkjøp til Lefdal... 8)

DrE

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp Giganten forus: TOM, regner inn flere til slutten av uka.
    Lefdal Forus: En fin liten stabel igjen, men du kunne merke en viss strøm av folk fra elkjøp til Lefdal...
    Wow hehe..jeg ringte elkjøp på forus i dag. Dem hadde 40 stk igjen rundt kl 15:00...jaja tenkte jeg..dem har nok mange igjen utover da. så jeg ventet. Pluttselig fikk jeg panikk og stakk fra jobb hehe. Fant ut at jeg skulle prøve lefdal først. Der hadde dem en fin liten pyramide kl 16:00. Så ut som om en 10-15 stk var solgt. Jeg sikret meg mitt eksemplar kjapt. Til 349kr. Jeg lurte på hvorfor ikke flere var solgt. det var nesten så jeg ropte ut der inne: HVOR ER ALLE STAR WARS FANSENE HENNE?

Men som du har poengtert..dem kom senere hehe

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp og Lefdal har samme eiere
    Er klar over det, men prisene er ikke dermed alltid samkjørte. Det er ofte at f.eks. DVD-filmer er en tier eller flere billigere på Lefdal.

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så er det jo en luring som selger denne boksen på QXL for 550,- :roll:

Men det verste er vel at noen kjøper dem

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?...amp;Catg=14650

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorojo
    Jeg var på Elkjøp i Sandvika og der hadde de ikke fått den inn. De unskyldte seg med at de ved en feil var den eneste Elkjøpfilialen som ikke hadde fått inn boksen til i dag. Men det er det tydligvis flere som ikke har. John Roger
    For å komplettere bildet: Heller ikke Elkjøp på Buskerud Storsenter hadde fått inn boksen i dag. Regnet med å få den i morgen. Jeg har dessverre ikke noen Lefdal i nærheten. Kun "Free" record shop, og de forlanger 499,- (Inkluderer visstnok ei t-skjorte.)
    Jeg fikk et direktenummer jeg kan ringe i morgen for å sjekke om godsakene har kommet.

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, var der også. de hadde fått inn hele 40 :shock: filmer... det ble borte på en time fikk jeg høre

Hadde ærend hos Elkjøp kobbervikdalen etterpå og de hadde plenty. Så da betalte jeg kun 349 for disse. det er de verdt.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå gjelder det bare for oss som kjøpte den på Lefdal, å innen 30 dager finne et sted som selger den billigere enn 349kr. Da får vi 150% av differansen tilbake Men det blir gjerne ikke så lett å finne noen billigere da. 349kr er vel 250kr rimeligere enn veil pris som jeg mener å huske var 599kr.

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bwa
    hehe, var der også. de hadde fått inn hele 40 :shock: filmer... det ble borte på en time fikk jeg høre
    Hadde ærend hos Elkjøp kobbervikdalen etterpå og de hadde plenty. Så da betalte jeg kun 349 for disse. det er de verdt.
    Jeg ringte Elkjøp Buskerud Storsenter i ettermiddag. De får flere filmer mandag fk, og kunne reservere for meg til kr.349,-
    Det var jo greit, syns jeg.

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •