ny stereo til ca. 60 000 pluss minus - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer GS-AAS sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av inked1982
    da trur jeg nesten det blir rf7II. og jeg er jo klar over at jeg har jo en bra forsterker mellom henda, så om jeg ikke får det trøkket så trur jeg faktisk ikke det gjør noe som helst etter hva jeg har lest meg opp på om resten av ferdighetene til eci5. og hvis attte dersom atte jeg synes det blir for kleint så får jeg heller oppgradere etter hvert. trur ikke EC er er det mest vansklige å omsette brukt heller

men har funnet rf7II på save-on-audio.com til 1100 dollar per stk. med toll og frakt så blir det rundt 17000 paret. noen som har erfaring med sav-on-audio?
    Om du kjøper, og får godt inntrykk skal jeg også ha et par til den prisen der Men bli vel rundt 17000 eks.frakt? 20.040,- inkl.mva og frakt etter hva jeg kom fram til

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Har ikke noe erfaring med de, men det var grisebillig.

Geir Arne
    jeg løy... det var faktisk nærmere 20k. glemte å legge til fortollinga. men uansett ikke finni det noe billigere i norge hvertfall

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GS-AAS
    Om du kjøper, og får godt inntrykk skal jeg også ha et par til den prisen der Men bli vel rundt 17000 eks.frakt? 20.040,- inkl.mva og frakt etter hva jeg kom fram til
    det har du helt rett i

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ofte et selsomt fokus på watt, og du trenger ikke mye effekt for å drive RF7 i de lydnivåene du skisserer. Jeg drev et par Klipsch Palladium 39F med en Audiopax 15 watts forsterker, og det spilte helt nydelig på normalt lyttevolum! Et av de mest velspillende anleggene jeg har hørt var med en 8 watts forsterker på RF7.

RF7 er i mine øyne et av de beste kjøpene du kan gjøre, men hele kilden må settes sammen med omhu. Hvis du lykkes vil du ha store opplevelser i vente. Lykke til!

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Det er ofte et selsomt fokus på watt, og du trenger ikke mye effekt for å drive RF7 i de lydnivåene du skisserer. Jeg drev et par Klipsch Palladium 39F med en Audiopax 15 watts forsterker, og det spilte helt nydelig på normalt lyttevolum! Et av de mest velspillende anleggene jeg har hørt var med en 8 watts forsterker på RF7.
    Hva kostet de rørforsterkerne?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Hva kostet de rørforsterkerne?
    Svinedyre begge to, men det har vel strengt tatt ingenting med selve watt-diskusjonen å gjøre?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •