Panasonic TH-37PA30 til 25.000 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-37PA30 til 25.000 ?

Noen har luftet at det er mulig å få Panasonic TH-37PA30 til 25' . Hvor er dette tilbudet? (Eller er det dersom man kjøper skjermen i Sverige ??).
    Expert hadde tilbud på skjermen i Oslo til 29.999, og Lefdal til 27.995 i helgen.

Harald

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elprice i Bergen hadde den som åpningstilbud til 24.995,-. Jeg vet ikke om dette gjelder lenger.

Frode

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kamerat av meg insisterer på at han så en annonse i Aftenposten Aften siste fredag der Expert i Oslo annonserer skjermen til 24.999. Dette skulle visstnok gjelde flere butikker, blant annet på Storo og Ullevål.

Newcomer trondes sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode priser på en meget god TV. Fikk den selv for 29000 inklusiv bordstativ (2500-3000 kr) på Expert Bonus i Fredrikstad. Litt delte meninger om design på denne skjermen, men personlig mener jeg (og kona) at det er et flott møbel (også avslått). Alt under 30000 (inklusiv bordstativ) er en god pris og verd pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ErikX
    En kamerat av meg insisterer på at han så en annonse i Aftenposten Aften siste fredag der Expert i Oslo annonserer skjermen til 24.999. Dette skulle visstnok gjelde flere butikker, blant annet på Storo og Ullevål.
    Jeg leste også den annonsen i Aftenposten Aften på fredag, men prisen var nok 29.999... Når jeg slo opp Aftenposten lørdag morgen og så at det lå et bilag fra Lefdal der tenkte jeg at "nå som Expert kjører kampanje, så er vel ikke de snauere enn at de også gjør det"... Og javisst: kr. 27.995,- for samme TV'n.

Var innom Expert på Storo tidligere i dag for å se på den. Selgeren hadde ikke helt styring på det han solgte. Bortsett fra at han mente det var den beste skjermen til prisen (korrekt) så påstod han at den ikke støttet progressivt signal...

Harald

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •