Priser og forhandlere - Oppo BDP-93/BDP-95 Networking Universal Blu-ray Player

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 8 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 145
    Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Priser og forhandlere - Oppo BDP-93/BDP-95 Networking Universal Blu-ray Player

Fikk svar av Oppo på spørsmål om de kommer til å selge denne nye 3D spilleren selv - for kunder utenfor USA...

"The player is being designed for North America. It may be possible that our European retailers will carry the player, just like they did with the BDP-83."

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Fikk svar av Oppo på spørsmål om de kommer til å selge denne nye 3D spilleren selv - for kunder utenfor USA...

"The player is being designed for North America. It may be possible that our European retailers will carry the player, just like they did with the BDP-83."
    Hahahahahaha ! Jaha så vidt jeg vet var det ingen europeiske forhandlere som solgte den...

Det må i så fall kun ha vært nå nylig, det under er sakset fra Oppo's side :

Customer Service > International Orders and Shipping

International Orders and Shipping

International orders are usually shipped using USPS Express Mail International with insurance. Shipping cost varies depending on the destination country/region. We recommend using our shipping estimator for shipping cost to your country/region. International customers are responsible for any customs and/or other fees that may be levied on merchandise once it arrives in your home country/region. Customs charges can vary widely from one country/region to another. If you are unsure, you should contact the customs agency in your country/region to find out if the items you are purchasing will be subjected to customs or other fees. Add item(s) to your shopping cart and select your country/region to see the estimated shipping cost.

Og her finner du forhandlere : OPPO Digital - Where to Buy OPPO Products

Og du har jo Opposhop, men de solgte ikke BDP-83 : OPPO - Buy your OPPO DVD players, home theatre systems, LCD TVs, portable DVD players, MP3 players and much more from OPPO web shop. - OppoShop.com

Så det blir vel egenimport eller gråsone som gjelder..
    Men rett meg gjerne hvis jeg tar feil 8)

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man har jo Httech.no.

Men har alltid vært i tvil om hvor offisiell han er som Oppo selger. Men har ikke hørt noe problemer om sjappen heller.

Uansett for meg så blir det nok direkte fra Oppo selv, eller Amazon.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare satse på at det lages sonefri mod til denne og. Da blir det garantert en slik på meg og kanskje -83 kommer for salg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sendte en mail til Httech.no i dag og her er svaret jeg fikk:Hei

Jeg er hovedimpotør for Oppo i Norge så den kommer på lager så snart den
    er tilgjengelig, det nye er at det er en Region B spiller men jeg vil
    levere den regionfri hvis ønskelig.

Jeg har ingen release dato enda men jeg får en spiller til test snart,
    den vil sannsynligvis koste det samme som BDP-83 ca 6000,-

Jeg har ikke mer info enn det som allerede er ute på nettet som idenne
    linken:
    Oppo BDP-93 Networking Universal Blu-ray Player First Look — Reviews and News from Audioholics

Med Vennlig Hilsen / Best Regards
    Bjørn Hegelstad

Har selv handlet bdp-83 hos han og har ingenting og utsette på handelen vill nok tro jeg vill bruke han en gang til når jeg oppgraderer.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo toppers !

Absolutt best og handle "Norsk" når det kommer til reklamasjon og garanti :-)

Men så er spørsmålet hva den vil koste som sonefri... Min BDP-83 kom på 5711,- ferdig moddet med alt levert på døren. (Ink BDP-83,modding,frakt og Mva)

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan det se ut som min "SUPER TREIGE" Denon BT2500 lever farlig i racket:twisted:

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Hahahahahaha ! Jaha så vidt jeg vet var det ingen europeiske forhandlere som solgte den...

Det må i så fall kun ha vært nå nylig, det under er sakset fra Oppo's side :
    Forstår ikke humoren her...

Du anser altså ikke f.eks Httech som en europeisk "retailer" ?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vel når jeg kjøpte min var det ingen som hadde den utenfor USA, så var det snakk om at det skulle komme en europeisk utgave som aldri ble produsert.

Httech kom inn på banen relativt sent ( Website Template ) og gjorde ikke noen annonsering så vidt jeg vet, jeg ble klar over at de hadde den her på forumet etter at jeg fikk min fra USA og da var den MYE dyrere enn i dag..

Hva de mener med Norsk hovedimportør vet jeg ikke, men jeg har sent en mail til Oppo for og se om de har noen aktører i Norge siden det ikke fremkommer på websidene til Oppo, det er forøvrig er svært vanlig at produsenter oppgir forhandlerene sine.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Og kanskje en litt bedre forklaring, dette er det du siterer "Hahahahahaha ! Jaha så vidt jeg vet var det ingen europeiske forhandlere som solgte den..."

BDP-83 ble ikke produsert for det europeiske markedet, når da Oppo sier "The player is being designed for North America. It may be possible that our European retailers will carry the player, just like they did with the BDP-83."

Da er det altså en stor selvmotsigelse, derfor Hahahahahahahaha !!!

Httech hadde ingen ting med det og gjøre, det er det du som har kommet fram til :-) Men hva Httech angår så sjekker jeg det med Oppo, ikke noe hadde vært bedre enn en Norsk forhandler.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel når jeg kjøpte min var det ingen som hadde den utenfor USA, så var det snakk om at det skulle komme en europeisk utgave som aldri ble produsert.

Httech kom inn på banen relativt sent ( Website Template ) og gjorde ikke noen annonsering så vidt jeg vet, jeg ble klar over at de hadde den her på forumet etter at jeg fikk min fra USA og da var den MYE dyrere enn i dag..

Hva de mener med Norsk hovedimportør vet jeg ikke, men jeg har sent en mail til Oppo for og se om de har noen aktører i Norge siden det ikke fremkommer på websidene til Oppo, det er forøvrig er svært vanlig at produsenter oppgir forhandlerene sine.
    håper da for all del at jeg ikke har startet noen krangel med innlegget mitt det var ikke det som var meningen,ville bare opplyse om at det var mulig og skaffe seg en her i norge med norsk importør.At den blir dyrere ved kjøp her i norge det må man vel bare regne med.Personlig så er jeg godt fornøyd med Httech og vill nok handle der senere også.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og kanskje en litt bedre forklaring, dette er det du siterer "Hahahahahaha ! Jaha så vidt jeg vet var det ingen europeiske forhandlere som solgte den..."

BDP-83 ble ikke produsert for det europeiske markedet, når da Oppo sier "The player is being designed for North America. It may be possible that our European retailers will carry the player, just like they did with the BDP-83."

Da er det altså en stor selvmotsigelse, derfor Hahahahahahahaha !!!

Httech hadde ingen ting med det og gjøre, det er det du som har kommet fram til :-) Men hva Httech angår så sjekker jeg det med Oppo, ikke noe hadde vært bedre enn en Norsk forhandler.
    Tror både du og jeg kjenner historien som litt mer utfyllende enn dette.....

Oppo hadde som mål å ha sin egen nettbutikk for det europeiske markedet da de startet (eller inngikk) samarbeid med Opposhop.se
    Planen var at BDP83 skulle selges derfra, modifisert for BD sone Europa.

BDP83 spilleren ble "annonsert" opp og ned at den "snart skulle komme" til Opposhop, men til slutt ble det sagt fra Oppodigital at "nei, dessverre - den løsningen er lagt på is, for indefinately".

Så dukket det opp en del kreative ebay'ere med sine mod'er og dernest Httech.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror både du og jeg kjenner historien som litt mer utfyllende enn dette.....

Oppo hadde som mål å ha sin egen nettbutikk for det europeiske markedet da de startet (eller inngikk) samarbeid med Opposhop.se
    Planen var at BDP83 skulle selges derfra, modifisert for BD sone Europa.

BDP83 spilleren ble "annonsert" opp og ned at den "snart skulle komme" til Opposhop, men til slutt ble det sagt fra Oppodigital at "nei, dessverre - den løsningen er lagt på is, for indefinately".

Så dukket det opp en del kreative ebay'ere med sine mod'er og dernest Httech.
    Så da regner jeg med at du ser humoren i det ? ;-)

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, på den måten at Oppodigital uttalte seg noe klønete....

Men jeg mener å vite at Httech har en "understaning" med Oppo om mod'ing og videresalg for det norske markedet, noe Httech vel også har bekreftet til brennarn

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står skrevet nederst på siden loffen linket til at de har Agentur på Oppo, så da bør det vel være en kontrakt eller flere underskrevet ;-)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Det står skrevet nederst på siden loffen linket til at de har Agentur på Oppo, så da bør det vel være en kontrakt eller flere underskrevet ;-)
    Nettopp !

Og det var det som fikk meg til og lure, agentur er ikke det samme som, hovedforhandler, forhandler eller "Understanding" og når Httech ikke nevnes på Oppo sine sider....

Uansett, bare så det er sakt så håper jeg virkelig at HTtech har agenturet eller er forhandler men desverre så virker ting litt grumsete, dette er kun for min egen del at jeg sjekker med Oppo, ikke noen skjult agenda eller horn i siden til Httech, men hvis det viser seg at det er gråsone eller noe annet tull tar jeg den inn selv, er det ikke det kjøper jeg den hos den som har agenturet eller er utpekt som forhandler.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk mail idag fra httech at jeg var lagt inn på maillista når den var på lager så da er det vel noe på gang.Kansjke 83 ern skifter eier.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Loffen68 Sitat:
    Opprinnelig skrevet av harman/kardon
    Det står skrevet nederst på siden loffen linket til at de har Agentur på Oppo, så da bør det vel være en kontrakt eller flere underskrevet

Nettopp !
    Og det var det som fikk meg til og lure, agentur er ikke det samme som, hovedforhandler, forhandler eller "Understanding" og når Httech ikke nevnes på Oppo sine sider....

Uansett, bare så det er sakt så håper jeg virkelig at HTtech har agenturet eller er forhandler men desverre så virker ting litt grumsete, dette er kun for min egen del at jeg sjekker med Oppo, ikke noen skjult agenda eller horn i siden til Httech, men hvis det viser seg at det er gråsone eller noe annet tull tar jeg den inn selv, er det ikke det kjøper jeg den hos den som har agenturet eller er utpekt som forhandler.
    Jeg tror det er slik at det er CRT Projectors i England, som selger disse videre til HTTech. Sjekk ut ned mot slutten på denne siden her. Region Free OPPO BDP-83

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Europeiske Oppo forhandlere

Hei,
    Kjøpte nettopp en Oppo BDP-83SE fra forhandler i Nederland, etter først å ha fått opplyst følgende fra Oppo Digital, USA:

"We can send you a player but it will be DVD Region 1 and Blu-ray Region A locked. Shipping to Norway will be roughly US$105.

You will want to see if one of the following resellers can't fulfill your European purchase:

UK: CRT Projectors (CRT Projectors Home Cinema Experts) E-Mail: henry@crtprojectors.co.uk Phone: 0845 251 9090

Denmark: Bigture (BiGTURE) E-Mail: sz@bigture.eu Phone: +45 70 25 3009

France: HD Land (HD LAND Le pays de la HD) E-Mail: archisoft92@me.com Phone: +33144692900

Netherland: Revodesign (RevoDesign) E-Mail: rvoorberg@revodesign.nl Phone: 06-24652539

Best Regards,

Customer Service
    OPPO Digital, Inc.
    "
    Kostet meg 816 EUR, inkl. installert regionfri mod, "norsk" nettkabel og frakt, (og etter at diverse skatter/avgifter var fratrukket). MVA kom i tillegg.
    Forhandleren ønsket først å dirigere meg til httech, men "gav seg" når jeg sa jeg ønsket å handle med en forhandler jeg skriftlig hadde fått anbefalt av Oppo Digital, USA.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såååå, du fikk en Oppo 83SE sonefri til Norsk pris?
    Min tråd

Side 1 av 8 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •