Epson tw-5500 200lampetimer bruktpris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson tw-5500 200lampetimer bruktpris?

Har fått tilbud via en venn, på en brukt epson tw 5500 med 200 timer på lampen. Denne er proffkalibrert. Hva er en rimelig pris for et slikt produkt? Han krever 20000kr, noe jeg finner vel dyrt!? Hva mener dere?

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et nytt eksemplar, som også er kalibrert, koster jo bare 1.999,- mer så det hørtes ut som en stiv pris ja! 17.000,- er vel kanskje mer "spiselig" for en brukt sådann...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt svar homecinema! Hadde kanskje sett for meg enda litt lavere enn 17000 kr også, men det er vel kanskje å drømme?? Ønsker å oppnå en god pris og ikke overbetale. Sådann hvilken pris vil du si at den må ned i, før jeg trygt kan slå i bordet og si at jeg har gjort et meget godt kjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for 17000 kan du kjøpe en splitter ny TW4400 som er så godt som identisk i følge tester.

Når det er sagt synest jeg jo 17k for en TW5500 med 200 timer høres ut som en veldig god pris MEN når alternativet er en ny TW4400 hadde jeg blitt usikker.

15000 så har du gjort et sinnsykt bra kjøp, men da får han nok mer for den på finn.no

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Et nytt eksemplar, som også er kalibrert, koster jo bare 1.999,- mer så det hørtes ut som en stiv pris ja! 17.000,- er vel kanskje mer "spiselig" for en brukt sådann...
    2000 i nedgang var litt lite mtp 200 timer ja.

Om jeg skulle solgt min egen pj, som koster fra ca. 16.000 (min er brukt 0 timer), så hadde jeg vært glad om jeg fikk 14.000. Realistisk sett måtte jeg sikkert gått ned til 13.000, selv om min er brukt 0 timer. Hadde jeg solgt den, hadde jeg helt sikkert gitt med det billige takfestet også, som kostet meg 500kr ekstra.

Man må nesten forvente noen tusen i verdifall, bare pga fingermerker og utpakket objekt. Så kommer de andre tingene som alder (= mindre garanti og reklamasjonstid), slitasje på vifte og andre mekaniske komponenter.
    Slitasje på pæren der tilsvarer vel også 3-400kr (ca 10% av pærens levetid er jo spist opp).

Ps. jeg sier ikke du må ødelegge vennskapet ved å være en dødshard pruter, men jeg mener en korrekt pris burde vært 17.500kr, ikke en superpris for noen av dere, men helt ok.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •