AVshop.no. Elendig kundeservice!! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 184
    Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Hmm.. Har selv handlet PJ hos di, og kan ikke huske att jeg fikk dårlig service eller hadde noen problemer.

Vurderer ny PJ derifra, men det er mye negativt i denne tråden.
    Alle butikker sliter nok med at de har NOEN kunder som ikke er fornøyd.
    Muligens med unntak av Lsound, som det i hvertfall er én som er fryktelig fornøyd med her inne.. De har dog ikke de produktene JEG er ute etter, så det ser ut til at det blir ny PJ med mer fra AVshop for min del.

Jeg er ikke skremt av "advarslene" her inne. Disse småtingene er det enkelt å rette opp i, dersom man kommuniserer godt nok.

Jeg har fått gode svar på alle mine henvendelser til AVshop, alltid.
    Regner med at det fortsetter.
    Seriøse AV-kunder ER kravstore, og derfor handler vi heller hos seriøse forhandlere enn å gå inn på Elkjøp og bli møtt av en uinteressert og uvitende guttunge.

Active Jimbeam sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode.N
    Seriøse AV-kunder ER kravstore, og derfor handler vi heller hos seriøse forhandlere enn å gå inn på Elkjøp og bli møtt av en uinteressert og uvitende guttunge.
    Enig....jeg prøver å samle min første hjemmekino og selvom jeg er uerfaren vet jeg veldig godt hva jeg vil ha. Jeg har testet en del receivere og selv opplevd meget uheldig service og uengasjerte folk med lite kunnskap på Elkjøp. VELDIG dårlig inntrykk Måtte til og med "lytte" til filmene jeg hadde med da de ikke kunne få frem bilde på tv`en og så forsvant selgeren.....:twisted:

For min del var det deilig å komme inn i oslo hificenter og oppleve en hel annen kunnskap og kundeservice WOW

Bare så det er sagt sammenligner jeg ikke disse to forretninger da OHC er en dedikert hifi shop og Elkjøp er en "alt mulig" forretning men god service og kunnskap rundt produktene skaper trygghet for meg som kunde og det opplevde jeg ikke på Elkjøp.

Jimbeam

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Hmm.. Har selv handlet PJ hos di, og kan ikke huske att jeg fikk dårlig service eller hadde noen problemer.

Vurderer ny PJ derifra, men det er mye negativt i denne tråden.
    Dvs. at de hadde varen du ville ha på lager og greide å sende den ut døra innen rimelig tid?
    Det som denne tråden beskriver, og er bekymringsverdig, er hva folk opplever når de først får et problem med et produkt..
    Er da det er trygt å vite at butikken man handler fra er seriøs.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Dersom man kommuniserer godt nok...". Hjelper ikke noe om man er aldri så god på kommunikasjon om den andre parten ikke svarer. At man har fått hjelp og ikke opplevd dårlig kommunikasjon, betyr ikke at det andre opplever ikke betyr noe. Og vi snakker jo ikke bare om problemer med å få kontakt. Det virker som om de sliter med å holde kontroll på lageret sitt. Den kommunikasjonen er det lite en forbruker kan gjøre noe med.

Det er mye avshop er gode på, men ikke alt. Jeg for min del kommer til å fortsette å handle på avshop, selv om jeg er misfornøyd med kundeservicen, pga av gode priser og produkter.

Kan gi et eksempel. Jeg ringte avshop for å forsikre meg om at det jeg ville ha var på lager. Fikk bekreftet at det var det. Noe som også ble bekreftet under bestillingen. Jeg fikk også en "SENDES"-mail, med ordrebekreftelsen. Fikk mail etter noen dager der de beklaget, men de kunne ikke finne de to elementene jeg skulle ha.

Det skal sies at jeg opplever at de er blitt noe flinkere å svare siste tiden. Vi får håpe at det fortsetter.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og.. JA.. det ER forskjell på LANGE HDMI kabler...
    Jeg har testet flere forskjellige.
    Over 10 meter fungerer ikke Clas Ohlson kablene på HD sendinger. Punktum.
    Da tror jeg du har misforstått argumentene en smule. Det er vel ingen som påstår det ikke er forskjell på kabler. Poenget er at en kabel som ikke er god nok enten ikke vil virke i det hele tatt, eller at du vil få så store forstyrrelser i bildet at det ikke er mulig å ikke oppdage det.

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg har hatt å klage på avshop er evnen til å besvare henvendelser ikke noe annet. Så får de dette skikkelig på plass har jeg for min del ihvertfall ingen betenkligheter med å fortsette som kunde der!

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Dvs. at de hadde varen du ville ha på lager og greide å sende den ut døra innen rimelig tid?
    Det som denne tråden beskriver, og er bekymringsverdig, er hva folk opplever når de først får et problem med et produkt..
    Er da det er trygt å vite at butikken man handler fra er seriøs.
    Varen var ikke på lager der å da nei, måtte vente 4 dager fra bestilling til den ble sendt. Så ikke noe problem med det da jeg viste om forsinkelse på forhånd.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eh...
    Fantastisk...
    Hva det koster for noen kinesere å produsere en billig 1 meters HDMI kabel er vel lite relevant her?
    Jeg snakket om innkjøpspris og "veiledende pris" ut fra butikk..

Og.. JA.. det ER forskjell på LANGE HDMI kabler...
    Jeg har testet flere forskjellige.
    Over 10 meter fungerer ikke Clas Ohlson kablene på HD sendinger. Punktum.

Uansett.. kabel diskusjon taes vel i andre tråder....
    Når innkjøpspris er 50kr, og man selger de ut for mye mer, så er det store avanser. Det er det av alt innen kabler.

Ang lange HDMI kabler;
    Min 10m fra Classern funker enda. Den ble vel kjøpt i 2006-2007 et sted. Jeg kjører 1080P fra PC, og jeg har ingen problemer.

Men til topic:
    Jeg er fan av å holde på spesialforretninger slik som Avshop er. Det at det er noen produkter de fører som ikke alltid er på lager må man regne med. OG noen varer er det sikkert leveringstid på. Jeg har ikke noe problemer med å vente på en vare dersom jeg bestiller. Så jeg forstår ikke hvorfor folk kaller det dårlig service når det er en vare som er utsolgt eller på fjernlager. Er jo litt det samme som om den lokale butikken er tom for agurk. Det er ikke dårlig service. Det kan være at siste agurk ble solgt for 5 minutter siden. Eller det kommer inn nye om 1time. Det er mye tilfeldigheter.

Jeg blir faktisk litt kvalm av den servicen mange forventer, som ikke er en selvfølge eller påkrevd. f.eks bytte vare som er kjøpt i fysisk butikk og få penger tilbake, eller byttelapp. Eller 30 dagers bytterett. Eller når man har brukerfeil som må dekkes av butikk. Det er noe som skurrer. Det å forvente rabatt på noen varer når du kjøper 1-4 ting er ikke så vanlig, selv om mange kanskje forventer det. Joda, du kan spørre, men ikke forvent det. 8)

Innlegget var ikke myntet på deg Frode, men generelt for mange. Mine 5 cent.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer lifoidua sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enig i Ostemannen..

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har et dayton bass element som har tatt kvelden, det er det garanti på, så fikk beskjed om og sende en mail, ringte først. Dette er snart 2 uker siden, har jeg hørt noe? nope! Får ringe og purre på de til uka:evil:

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det er jo ikke det det er snakk om Ostemannen.... Problemet er når man får beskjed om at det ER på lager og bestiller. Når det da plutselig ikke er på lager og man må vente (gjerne etter at summen er trekt fra konto), DA snakker vi "mindre god service". Det er mange firma som fint klarer dette uten tull. Det er naturlig å sammenligne med disse, og da kommer feks avshop mindre heldig ut.

Jeg har ikke noe problem med å vente på varer, men da må det opplyses om dette. Jeg bestilte noen varer fra et helt annet firma før jul. Jeg forhørte meg på forhånd om hva de anbefalte og fikk god hjelp. Jeg bestilte og fikk ordrebekreftelse tilsendt. Etter en drøy uke sendte jeg mail og lurte på hvor varene ble av. DA fikk jeg beskjed om at de "er bestilt og kommer til vårt lager neste uke". Slikt mener jeg man bør opplyse om. Som sagt, ikke noe problem å vente, men god kundeservice tilsier at man sier ifra.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som har vært innom lagrene til AVshop, vet jo gjerne at dette er mer et "bakgårds"-firma å beregne.
    Tror de deler lager med et annet firma(?), er i allefall alt annet enn AVshop sitt navn på området / lageret / dørene.

Så at det til tider kan være litt lange behandlingstider, er ikke direkte overaskende, da det sikkert ikke er så mange som jobber med å besvare disse e-postene.

Men, de leverer fortsatt produkter fint få andre leverer i Norge, i tillegg til å kjøre veldig mange GODE priser på produktene.
    Alt i alt gjør dette AVshop til en leverandør man ikke kan leve uten, med det markedet vi har i Norge.

Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Når innkjøpspris er 50kr, og man selger de ut for mye mer, så er det store avanser. Det er det av alt innen kabler.

Ang lange HDMI kabler;
    Min 10m fra Classern funker enda. Den ble vel kjøpt i 2006-2007 et sted. Jeg kjører 1080P fra PC, og jeg har ingen problemer.

Men til topic:
    Jeg er fan av å holde på spesialforretninger slik som Avshop er. Det at det er noen produkter de fører som ikke alltid er på lager må man regne med. OG noen varer er det sikkert leveringstid på. Jeg har ikke noe problemer med å vente på en vare dersom jeg bestiller. Så jeg forstår ikke hvorfor folk kaller det dårlig service når det er en vare som er utsolgt eller på fjernlager. Er jo litt det samme som om den lokale butikken er tom for agurk. Det er ikke dårlig service. Det kan være at siste agurk ble solgt for 5 minutter siden. Eller det kommer inn nye om 1time. Det er mye tilfeldigheter.

Jeg blir faktisk litt kvalm av den servicen mange forventer, som ikke er en selvfølge eller påkrevd. f.eks bytte vare som er kjøpt i fysisk butikk og få penger tilbake, eller byttelapp. Eller 30 dagers bytterett. Eller når man har brukerfeil som må dekkes av butikk. Det er noe som skurrer. Det å forvente rabatt på noen varer når du kjøper 1-4 ting er ikke så vanlig, selv om mange kanskje forventer det. Joda, du kan spørre, men ikke forvent det. 8)

Innlegget var ikke myntet på deg Frode, men generelt for mange. Mine 5 cent.
    Dersom du leser mitt opprinnelige innlegg, ser du nok at vi er enige vi to, Ostemannen..

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fortsatt ikke mottatt noen vare som jeg bestillte forrige uke OG forhåndsbetalte Får heller ikke logge inn på kontoen min på avshop.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet lerret fra AVshop, gode svar på mail, kjapp leveranse og flott produkt. Fornøyd kunde her!

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte et dreamscreen 106" rammelerret fra avshop.no for 1,5mnd siden.Den grå duken var deffekt så jeg sendt mail til support.Fikk ikke noe svar etter et par dager så sendte en ny mail til support ikke noe svar der heller.Etter 5 telefonsamtaler endte det hele opp med at Daniel fra salg sa at de hadde bestilt ny duk og den skulle sendes når de fikk den på lager.
    Nå er det gått en måned siden duken skulle vært bestilt,så jeg sendte en mail til Daniel om hvor mye lenger det var forventet at jeg skulle vente på den nye duken.What do u know ikke noe svar.
    Oppgitt,skuffet og blir aldri å handle noe fra Avshop mer,selv om jeg får den nye duken i morgen.Kjøper heller projektor og lerret fra Dustin.no som har god kundeservice.
    Dette er min erfaring med avshop når man får problemer med noe kjøpt derfra...

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kort tid etter mitt forrige innlegg i denne tråden ble skrevet fikk jeg endelig mail fra AVshop,med en god forklaring på hvorfor det hadde tatt så lang tid og ikke minst fikk jeg en meget god beklagelse fra dem.
    Samt at de fant ny duk og den skulle bli sendt ASAP.
    Fint at de ordnet opp i allefall selv om det tok så lang tid,så velger og la tvilen komme dem til gode å gi dem en sjanse til og fortsatt være kunde der siden beklagelsen var så bra i mailen jeg fikk fra dem.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Positivt

Denne gangen skulle jeg bestille meg ny PJ, og det ble en Epson TW-9000 fra AVshop.
    Jeg bestillte projektoren med full kalibrering natt til onsdag den 5/12 og den kom på postkontoret idag den 7/12. Jeg ble veldig overrasket hvor raske dem var.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og hentet et lerret på avshop her om dagen samt to par briller og vedkommende viste absolutt null! i tilegg så skulle jeg ha et veggfeste til pj og der var det rimelig mørkt menmen det ordnet seg til slutt...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Var og hentet et lerret på avshop her om dagen samt to par briller og vedkommende viste absolutt null! i tilegg så skulle jeg ha et veggfeste til pj og der var det rimelig mørkt menmen det ordnet seg til slutt...
    Regner med at du var hos Atlas spedisjon, som er avshops hentelager? Disse har jo ikke noe med Avshop å gjøre foruten at de er et lager for dem. Så at de skal ha noe særlig kompetanse rundt dette er kanskje ikke å forvente..

Hvis du faktisk var inne hos Avshop forstår jeg dog at de burde vite litt mer, men mistenker at det ikke er tilfelle?

Side 8 av 10 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •