AVshop.no. Elendig kundeservice!! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 10 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 184
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hørtes ut som om butikksjefen der er ganske håpløs..

Men tør fortsatt å påstå at man generelt får mye bedre service på dedikerte hifi butikker sammenliknet med elkjøp og andre "elektropushere"

Elkjøp er jo kjent for å være vriene ved reklamasjoner..

Og selv om det finnes unntak pleier hifiklubben og soundgarden og resten av hifibutikkene å yte god service.
    Selvfølgelig er som regel enkeltmanns butikker (de det bare finnes en av) enda litt bedre på service.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke hatt noe problem med reklamasjoner på elkjøp. Har reklamert 2-3 ganger og alle gangene har det gått greit.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Ikke hatt noe problem med reklamasjoner på elkjøp. Har reklamert 2-3 ganger og alle gangene har det gått greit.
    Samme her - ingen problemer med returer innenfor 30 dager og reklamasjoner.

Ikke mye som har gått galt men kjøpte en microbøleovn der som sviktet etter 2 år. Reklamerte, og de mulmlet noe om garanti som var gått ut. Spurte da om de solgte produkter som ikke var ment å holde mer enn 2 år med henvisning til 5 års regelen. Da fikk jeg igjen pengene og kunne gå inn å handle en ny. Man må kjenne sine rettigheter - nytter ikke å stå men lua i handa i dag 8)

Har en Squeezebox Duet på prøve nå men vil bytte i en Touch - ingen problem hos Elkjøp.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint om vi prøver å ta tråden tilbake til trådstarters emne, og heller oppretter en egen tråd om kundeservice generelt
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    30-dager angrett er sjef.

Ta med tv , forsterker eller høytalere hjem , teste i 20 dager og retunere.

Helt top , 3 dager senere er pengene betalt tilbake på konto av elkjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av conan
    To ganger har jeg kjøpt produkter hos avshop. Begge gangene har de rotet det til!
    Første gang bestilte jeg et lerret med hvit kasett, fikk med sort......
    Måtte sende tilbake og betale retur kostnader selv....

Bestilte Anti mode med høyttaller adapter, fikk feil adapter......
    Tar kontakt og de ber meg sende den tilbake, så gjort......
    nå er det gådt 2 uker.....har purret et par ganger på mail.....
    ikke fått noen beklagelse eller når jeg kan forvente å få riktig adapter!!
    Begynner å nærme seg svindel!!

Virker svært useriøst firma på meg. Synd når det har gode produkter....
    Jeg skal om ikke så lenge kjøpe meg ny projektor......tror jeg står over avshop.
    Nå har jeg fått adapteren. Ordnet seg etter tlf til lager. Jeg vil anbefale alle som har problem med avshop til å ta kontakt med de på tlf. Gjennom mail blir det bare tull.
    Jeg vil anbefale avshop å gjøre det enklere å ta kontakt med de på tlf. Jeg synes siden deres er veldig rotete når det gjelder konakt info.
    Selv om jeg har fått den varen jeg skulle ha, vil jeg nok prøve å kjøpe fra en annen leveradør neste gang.

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt tydelig at de ikke takler kundeservice pr e-mail. Det er synd da dette er MYE mer tidseffektivt for alle parter enn TLF, og det er mye lettere å ha ting skriftlig enn muntlig. Har mailet dem 5 ganger de siste to ukene uten å få svar...

Faktisk på grensen til useriøst, kvier meg litt for å handle for tusenvis av kroner av et selskap med så slett kunderservice. Uheldgivis har de veldig mye bra produkter

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som Avshop kjører rabatter i fleng (ganske mye også faktisk, vent, veldig mye!) undrer deg meg hvorfor de var så kjipe mot trådstarter sitt rabattønske.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Nå som Avshop kjører rabatter i fleng (ganske mye også faktisk, vent, veldig mye!) undrer deg meg hvorfor de var så kjipe mot trådstarter sitt rabattønske.
    Tja, skjønner ikke hvorfor alle skal drive og gi rabatt i hytt og pine. Hva oppnår jeg med det? Da vil jo alle ha rabatt, og jeg taper penger.

Så lenge folk kjøper hos meg er jo tydeligvis prisene bra nok da?

Man må gjerne diskutere dårlig kundeservice (og det er endel eksempel på det i denne tråden), men at man ikke gir rabatt er ikke det samme som dårlig kundeservice.
    --
    Thorbjørn

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor sier du "jeg" ? Er du med på å drive Avshop eller noe? Eller var det bare for å statuere et eksempel?

Selvfølgelig er ikke dårlig kundeservice = ikke gir rabatt, men man må lure litt når de er så kjipe til trådstarters ønske, og har tilbud med ganske heftige rabatter. De kan ihvertfall IKKE si at de ikke har noe mer å gå på, for det er rett og slett jug. Kalkylene dems har nok en fin fortjeneste skal du se!

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det at en forhandler har mulighet til å gi rabatt på noen produkter betyr ikke at han kan gi rabatt på alle produkter. Hvorfor er det så mange som ikke skjønner det?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Nå har ikke jeg lest hele tråden her, men i de første sidene sto det en del rare ting om å handle nettbutikker. Blant annet blir det hevdet at man ikke kan forvente at det er god og rask service? Dette er jo det reneste sludder. Man forventer faktisk at produkter i nettbutikker shippes samme dag som ordre legges inn. Dette er nærmest bransjestandard.

De store og gode nettbutikkene har i dag bedre og raskere service en de "tradisjonelle" butikkene. Jeg bestiller nesten alltid på nett og har utelukkende gode erfaringer med dette. Pass bare på at butikken er en som ikke har dårlig rykte. Nettbutikker lever av ryktet sitt og vil gjøre alt de kan for å opprettholde dette, så når det er mye negativ feedback for en butikk er det som regel fortjent.

Eksempelvis er jeg god kunde hos Komplett selv og når jeg trykker "bestill" så vet jeg at produktet blir levert på døren hjemme innen to dager. Aldri har det vert problemer med å få noe byttet heller. Om Komplett er enestående i denne sammenhengen? Tvilsomt....

Må si jeg blir veldig skeptisk til avshop.no når jeg leser hva trådstarter skriver.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Hvorfor sier du "jeg" ? Er du med på å drive Avshop eller noe? Eller var det bare for å statuere et eksempel?

Selvfølgelig er ikke dårlig kundeservice = ikke gir rabatt, men man må lure litt når de er så kjipe til trådstarters ønske, og har tilbud med ganske heftige rabatter. De kan ihvertfall IKKE si at de ikke har noe mer å gå på, for det er rett og slett jug. Kalkylene dems har nok en fin fortjeneste skal du se!
    Det var et eksempel, jeg har ingenting med avshop å gjøre.

At man har tilbud på en vare kan ha mange årsaker. Dette er i utgangspunktet helt uavhengig av hvorvidt man gir en enkelt kunde rabatt på whatever vedkommende måtte finne på å kjøpe. AVShop har priset varene sine til en pris de mener gir de en fortjeneste de anser som riktig, hvorfor skal de plutselig begynne å endre på det bare fordi en eller annen gjøk føler han bør få rabatt?

Du spør hvorfor han ikke får rabatt.. vel, jeg spør hvorfor han skal få rabatt. Har butikken gjort en feil eller det er en eller annen form for reklamasjon eller klagesak er det jo fair nok å vurdere det, men i en ren salgssituasjon er det ingen som helst grunn til å forvente rabatt.

Gir de deg rabatt må jeg (som ikke spør om rabatt) betale mer for å dekke inn tapt fortjeneste på salg til deg. I don't want that.
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd å høre at avshop ikke er det jeg trodde dem var.
    Har over tid trodd at det var en gjeng med dedikerte hifi mennesker av forskjellig slag som jobbet der men ser nå at alt ikke er helt perfekt gitt.

Søkte først nå i dag på avshop her inne for å se siden jeg har prøvd i to dager å ringe dem og sendt mail, men ingen svar. Dette er pga en pakke som har status som behandlet i over to dager nå.

Jeg bryr meg ikke veldig siden ting er slik dem er og prisen på receiveren var lagt over fantastisk HVIS jeg får den og alt går bra.

Det er HELT sikkert en grunn til dette og for alt jeg vet så er hele gjengen i USA å kikker

Jeg har nok i bunn å grunn trodd litt feil siden jeg har på en måte koblet alle dem gode/kloke/greie menneskene her inne med avshop.
    Men alle kan gjøre feil og jeg husker en gang tilbake på tidlig 90 tallet som jeg hadde en flause sist

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gspott
    Synd å høre at avshop ikke er det jeg trodde dem var.
    Har over tid trodd at det var en gjeng med dedikerte hifi mennesker av forskjellig slag som jobbet der men ser nå at alt ikke er helt perfekt gitt.

Søkte først nå i dag på avshop her inne for å se siden jeg har prøvd i to dager å ringe dem og sendt mail, men ingen svar. Dette er pga en pakke som har status som behandlet i over to dager nå.
    2 dager, he he, jeg bestilte et lerret for 3 måneder siden og det eneste som har skjedd så langt er at kontoen min ble trukket for beløpet et par dager etter jeg bestilte

Edit. Det viser seg nå at lerretet faktisk har ankommet AVShop men har blitt liggende mange uker grunnet en fatal misforståelse. Nå skal det visst endelig være på vei.

AVShop følger i hvert fall med på trådene her på AVForum, det er jo positivt ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    2 dager, he he, jeg bestilte et lerret for 3 måneder siden og det eneste som har skjedd så langt er at kontoen min ble trukket for beløpet et par dager etter jeg bestilte
    Jeg har lest dette her. Det er ikke bra i det hele tatt og jeg klaget jo ikke sånn på dem to dagene, bare mest at jeg ikke fikk tak på dem.
    Har nå kanselert min ordre og lagt inn bestilling på en Yamaha RX-A3010 i stede fra avshop så håper det går greit

Jeg som mange andre er nok veldig bortskjemte med komplett/norek/itegra/mpx som er lynkjappe

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem er det som driver avshop?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Hvem er det som driver avshop?
    brreg.no er til for å brukes
    Brønnøysundregistrene - Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret

EDIT: Litt kjapp der. Hvem som driver skal jeg ikke si noe om, det kan jo være hvem som helst egentlig.
    Så mitt poeng med edit'en var at jeg ikke har peil

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva mener du med "driver"?

- den som står bak salgsdisken
    - den som er juridisk ansvarlig
    - eller den som eier aksjene

Avshop AS, Smalvollveien 63C — Regnskapstall, ledelse, organisasjonsnummer, telefonnummer, faks og adresse

92.5% av aksjene i AVshop AS eies av Momentor ANS, som har følgende kontaktperson: Momentor ANS, Østre Aker Vei 22 — Regnskapstall, ledelse, organisasjonsnummer, telefonnummer, faks og adresse

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var slik jeg trodde.

Det er veldig synd. Enig med flere at avshop har godt utvalg og mange bra produkter. Spesielt i kategorien lerret og projektor ville i utgangspunktet avshop være mitt førstevalg. Da har man mulighet til kalibrering også. Men tilbakemeldingene i denne tråden er avskrekkende. Håper de skjerper seg.

Side 6 av 10 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •