AVshop.no. Elendig kundeservice!! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 184
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Alt fokuset på dette med lavest mulig priser "dreper" alt som har med kundenbehandlig å gjøre. Dette merkes spesielt i butikker som skal ha et OK lokale, samt demomuligheter. Det har blitt et sterkt "misbruk" av demomuligheter hos flere butikker. Med det mener jeg at de potensielle kundene bruker disse butikkene for å se på produktene, for så å kjøpe produktet på den rimeligste plassen på nettet. Er det fair? Jeg synes ikke det....

Når det gjelder dette å få rabatt, hva er greia der? Dersom man ikke er fornøyd med prisen kan man vel bare kjøpe produktet en annen plass? Jeg snakker nå bare for meg selv, men jeg kjenner at jeg er litt lei alle som skal snu på kronen og grine over å måtte betale noen få kroner mer (i noen tilfeller). Jeg har selvsagt også prøvd å presse prisen innimellom, men det er egentlig så enkelt at når man får en pris (etter eventuell pruting), så er det den man forholder seg til. Dersom man da fortsetter å mase, så er det bedre å benytte en annnen butikk/nettbutikk. Er ikke det egentlig ganske enkelt?

Når det gjelder avansene til de forskjellige butikkene, så varierer nok den ganske mye i forhold til hvilken type produkter det er snakk om, men generelt sett er ikke avansene veldig høye, og det er derfor viktig å ha et visst volum for å overleve.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    "God kundebehandling" er butikken som gir avslag.

Hva har rabatt med god kundebehandling å gjøre egentlig?

Eks: En butikk selger en tv til 20k og gir deg 5% avslag i prisen. Du betaler da 19000 i kassen = God kundebehandling

En annen butikk selger den samme tven til 19000 og vil ikke gi noe rabatt = Dårlig kundebehandling??

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jokes

Eks: En butikk selger en tv til 20k og gir deg 5% avslag i prisen. Du betaler da 19000 i kassen = God kundebehandling

En annen butikk selger den samme tven til 19000 og vil ikke gi noe rabatt = Dårlig kundebehandling??
    Det siste eksemplet er butikken som selger samme tv til 22000 og gir 10% avslag slik at du bare betaler 19800. De ga mest rabatt og har da seløvfølgelig best kundebehandling!! God kundebehandling koster som kjent litt mere....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Fantastisk

Tror jeg skal starte butikk jeg

Skal ha den beste kundebehandlingen i hele verden

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting.

Er også enig med AK. Kan ta et eksempel, vi har en lokalbutikk som jeg kjører forbi hver dag, og hvis jeg skal ha noe som de har der kjører jeg også forbi, spesielt hvis den delen jeg skal ha er dyr. Hvorfor? Kundeservicen er elendig, hvis du er uheldig med produktet får du store problemer. Med andre ord så kjører jeg heller en time til sammen enn å handle stort der. Netthandel er også noe jeg liker, da kan jeg hente lokalt også.

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå må du ikke trekke innholdet mitt ut av sammenhengen. Det ble spurt om hvilke alternativ som gav "God kundebehandling", og selfølgelig blir det den som gir kunden 5% avslag i prisen. Er det så vanskelig å fatte?

Dette avhenger selvfølgelig av at det er KUNDEN selv som spør om rabatten, og får den.

Som sagt, kundebehandling koster. Det koster så mye, at man faktisk bør sette av en egen post i budsjettet som jeg tidligere nevnte. Eller man bør legge til i kalkylene at man har litt å gå på til pruting.

Idag er vi avhengige av god kundebehandling, og kundene handler der det er best. Jeg betaler gladelig mer for et produkt på ett sted som gir GOD kundebehandling, enn det motsatte. Da veit man at man har noen i ryggen om noe går skeis, og man er sikret en god opplevelse neste gang man handler der.

Det er jo akkurat dette som trådstarter ikke er fornøyd med, at de lovte og lovte, men ikke klarte å holde løftene sine. Man KAN IKKE gi kunden falske forventninger, det går bare utover seg selv. Og personlig syntes jeg at det er omtrent det værste som kan skje for meg som kunde, at noen sier eksempelvis:
    Selger: Shipper ut pakka i morra, da jeg kalibrerer den idag. Du får den garantert på fredag, og kan kose deg med film da.
    Jeg: Flotters, da gleder jeg meg til å få sporingsnr på mail i morra.
    **Det går 3 dager, uten at jeg hører et kvekk, og må purre**
    Jeg: Hvor ble det av sporingsnr og slikt? Er den sendt allerede?
    Selger: Nei, skal kalibrere den idag. Sender så fort jeg kan
    Og sånn kan de holde på flere ganger. Er det rart man som kunde blir forbannet? Da er det MYE bedre som selger å være ærlig og si at man ikke vet når man får sendt den. Alt handler altså om å gi riktige forventinger til kunden, og dette feltet finnes det bøker og store avhandlinger på. Det er jo tydelig her at AvShop sine selgere ikke har lest om dette feltet.

Det er greit at man skal ha tålmodighet når man handler på nettet, men å bli jugd midt i trynet er det vel få som finner seg i. - Noe som også er det reelle scenarioet i denne tråden.

Jeg er ganske sikker på at om jeg startet opp noe som het AvSjappa.no, hadde samme utvalg og samme priser som AvShop.no, men tilbyr en kundebehandling som er eksepsjonell, så ville jeg dratt kundemassen til meg. Dette avhenger av at markedsføringen gjør at folk er oppmerksomme på min side også, selvsagt.

Men nå trenger ikke AvShop å ha noen ekstremt bra kundebehandling, for de er i den heldige posisjon at det ikke er noen særlige andre aktører som driver AKKURAT som dem. Vi har valget om å kjøpe hos AvShop, eller ikke kjøpe i det heletatt. (Ebay går jo an, men mye kløneri og knot) Selvsagt selger Elkjøp & Co lerretter og PJ-er, men ikke på samme måte som AvShop, da de virkelig har spesialisert seg på det.

Kundebehandling = gull, og dette kommer til å skille de gode fra de dårlige butikkene fremover.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *glem det* Orker ikke kverulere.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Nå må du ikke trekke innholdet mitt ut av sammenhengen. Det ble spurt om hvilke alternativ som gav "God kundebehandling", og selfølgelig blir det den som gir kunden 5% avslag i prisen. Er det så vanskelig å fatte?

Dette avhenger selvfølgelig av at det er KUNDEN selv som spør om rabatten, og får den.

Som sagt, kundebehandling koster. Det koster så mye, at man faktisk bør sette av en egen post i budsjettet som jeg tidligere nevnte. Eller man bør legge til i kalkylene at man har litt å gå på til pruting.

Idag er vi avhengige av god kundebehandling, og kundene handler der det er best. Jeg betaler gladelig mer for et produkt på ett sted som gir GOD kundebehandling, enn det motsatte. Da veit man at man har noen i ryggen om noe går skeis, og man er sikret en god opplevelse neste gang man handler der.

Det er jo akkurat dette som trådstarter ikke er fornøyd med, at de lovte og lovte, men ikke klarte å holde løftene sine. Man KAN IKKE gi kunden falske forventninger, det går bare utover seg selv. Og personlig syntes jeg at det er omtrent det værste som kan skje for meg som kunde, at noen sier eksempelvis:

Og sånn kan de holde på flere ganger. Er det rart man som kunde blir forbannet? Da er det MYE bedre som selger å være ærlig og si at man ikke vet når man får sendt den. Alt handler altså om å gi riktige forventinger til kunden, og dette feltet finnes det bøker og store avhandlinger på. Det er jo tydelig her at AvShop sine selgere ikke har lest om dette feltet.

Jeg er ganske sikker på at om jeg startet opp noe som het AvSjappa.no, hadde samme utvalg og samme priser som AvShop.no, men tilbyr en kundebehandling som er eksepsjonell, så ville jeg dratt kundemassen til meg. Dette avhenger av at markedsføringen gjør at folk er oppmerksomme på min side også, selvsagt.

Men nå trenger ikke AvShop å ha noen ekstremt bra kundebehandling, for de er i den heldige posisjon at det ikke er noen særlige andre aktører som driver AKKURAT som dem. Vi har valget om å kjøpe hos AvShop, eller ikke kjøpe i det heletatt. (Ebay går jo an, men mye kløneri og knot) Selvsagt selger Elkjøp & Co lerretter og PJ-er, men ikke på samme måte som AvShop, da de virkelig har spesialisert seg på det.

Kundebehandling = gull, og dette kommer til å skille de gode fra de dårlige butikkene fremover.

Dette er helt på bærtur. I dag er det slik at pris selger. Det er bare å se på alle trådene som startes med tittel som: "Hvor får jeg kjøpt billigst xxxx?" God kunebehandling, kunnskap, og service er noe flere og flere kunder utnytter for å få lånt/testet komponenter, for så å springe å handle på nett.

Folk shopper ikke god lyd eller godt bilde lenger, men de shopper tilbud. Mye enklere å skryte av både produkt og seg selv slik.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av timc
    Dette er helt på bærtur. I dag er det slik at pris selger. Det er bare å se på alle trådene som startes med tittel som: "Hvor får jeg kjøpt billigst xxxx?" God kunebehandling, kunnskap, og service er noe flere og flere kunder utnytter for å få lånt/testet komponenter, for så å springe å handle på nett.

Folk shopper ikke god lyd eller godt bilde lenger, men de shopper tilbud. Mye enklere å skryte av både produkt og seg selv slik.
    Nå snakket jeg mest på et generelt nivå i markedet, så det er sagt.

Men uansett, så du sier at om man blir behandlet som trådstarter, så skal man finne seg i dette fordi det er billig?

Selvfølgelig er det en lavest pris mentalitet, men de færreste liker å bli behandlet av dårlig kundeservice i sluttleddet, som i denne sammenheng var AvShop -> og som sikkert var billigst også. Det er jo disse vi snakker om?

EDIT: Jeg vil prøve å vinkle spørsmålet mitt litt annerledes:

Så lenge en ting er billig, så er det greit med dårlig kundeservice?

Er det slik mentaliteten har blitt blant folk? Da må jeg si at jeg blir mektig skuffet, for man kan ærlig talt ikke finne seg i slike ting.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er "dårlig kundeservice" da?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Hva er "dårlig kundeservice" da?
    At en selger eksempelvis gir kunde falske forhåpninger? Ref. trådstarter sitt problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig enig med deg i at kundebehandling er viktig uansett hvor og hvor billig du handler. Positive rykter har en tendens til å spre seg. Dessverre ikke like raskt som negative. Det er derfor viktig å følge opp kunden fra første stund og gjennom hele handelen. Enda viktigere er det å være behjelpelig hvis noe går galt. Her er vi helt enige.

Det jeg er uenig i er at du ser på butikker som ikke gir rabatt som dårlige kundebehandlere. Det henger ikke på greip.

Det er faktisk sånn om dagen at for å få kunder inn i butikken eller til internettsiden må det "lokkes" med gode priser. Dette går ut over avansen. Sånn er det bare. Selv om det er priskrig på en rekke produkter vil ikke det si at innkjøpsprisen blir noe lavere for butikken. Det er kun oss som handler som er "vinnere" her. I hvert fall når det gjelder bedre priser.

Å overleve i dagens marked er ikke så lett. Det å kombinere nok medarbeidere, gode medarbeidere, lave lønnsutgifter, gode priser, rett sortiment osv. med nesten nullfortjeneste er ikke lett. Dette går dessverre utover kvaliteten hvis man skal sitte igjen med penger.

Så om du handler for 100k og prisen er god er det vel ingen grunn til å bli sint hvis selger ikke lar seg prute med

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ganske lenge siden jeg snakket om disse rabattene, det er falske forventninger som gjelder nå. Men for å oppklare en gang for alle:

Nå må dere huske at hvor mye rabatt det snakkes om som er signifikant her. Jeg forventer ikke at en butikk skal gi meg over 200kr i rabatt. Men når man som kunde har varer for over 15k i handlekurven og spør om en liten ekstra godis, så må det være mulig å legge til en liten ekstra sak. Det behøver ikke å være mye, men et beløp på 150kr (ref trådstarter) ser for meg litt morsomt ut. Da ville det vært bedre å sagt: "Du kan få gratis frakt/du kan få med en sånn kabel".

Jeg mener ikke at om man ikke kan gi rabatt, er man dårlig kundebehandler. Om det var virket ut som jeg har ment det, beklager jeg uklarheten. Det er det å love ting man ikke klarer å overholde, gjerne flere ganger jeg reagerer på, og jeg håper virkelig at flere er med på akkurat den.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er et par her som virkelig koser seg når de er på sydenferie. Der får man alltid rabatter i bøtter og spann!
    Personlig synes jeg det er forkastelig når det er 70% rabatt på en vare, da har butikken hatt en altfor høy fortjeneste i utgangspunktet (så kan det selvfølgelig være andre faktorer i bildet, som at importøren 'hjelper' til osv).

Btw, du burde bygge anlegg i bilen, da kommer du til å få SABLA god kundebehandling hvis du handler litt kan jeg nesten love deg

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Tror det er et par her som virkelig koser seg når de er på sydenferie. Der får man alltid rabatter i bøtter og spann!
    Personlig synes jeg det er forkastelig når det er 70% rabatt på en vare, da har butikken hatt en altfor høy fortjeneste i utgangspunktet (så kan det selvfølgelig være andre faktorer i bildet, som at importøren 'hjelper' til osv).
    Klesbutikker er jo kjent for sånne dumpesalg. Og når de når 70% avslag har de fremdeles en bruttofortjeneste som er absolutt spiselig! Får vondt i magan av å tenke på hva slags fortjeneste de hadde i utgangspunktet! 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at avshop har rotet det til litt her. Hvis trådstarter sender inn en mail til vedkommende som driver/eier butikken er jeg sikker på at den personen hadde satt pris på det.

Det er den eneste muligheten for en butikk å bli bedre på. Tilbakemeldinger fra kunden på hva som er bra og dårlig.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig enig med deg i at kundebehandling er viktig uansett hvor og hvor billig du handler. Positive rykter har en tendens til å spre seg. Dessverre ikke like raskt som negative.
    Omtrentlig 10 fornøyde kunder ødelegges av 1 dårlig opplevelse. Hvorfor? Det skal utrolig mye til før en fornøyd kunde anbefaler en selger videre, mens "alle" snakker om sine dårlige opplevelser.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hvard16
    Å FORVENTE rabatt er noe tull. Dette er en nettbutikk på lik linje med alle andre nettbutikker. Sjelden de gir rabatt spør du meg!
    Nå er vel ikke avshop en ren nettbutikk men men...

Helt enig at man ikke kan forvente rabatt men når butikken selv opererer med "pakkepris" på hjemmesiden og jeg hadde kjøpt lerret 2 uker i forveien spør man selvfølgelig om det er mulig å få avslag i prisen! Som AnaXyd påpeker flere ganger hadde saken vært en helt annen hvis butikken hadde slengt på gratis frakt eller noe i den duren.

Sitat Opprinnelig postet av AK
    Alt fokuset på dette med lavest mulig priser "dreper" alt som har med kundenbehandlig å gjøre. Dette merkes spesielt i butikker som skal ha et OK lokale, samt demomuligheter. Det har blitt et sterkt "misbruk" av demomuligheter hos flere butikker. Med det mener jeg at de potensielle kundene bruker disse butikkene for å se på produktene, for så å kjøpe produktet på den rimeligste plassen på nettet. Er det fair? Jeg synes ikke det....
    Hvorfor dreper alt jaget etter lavest mulig pris kundebehandlingen? Denne tråden omhandler avshop og netthandel. Hvorfor skal jeg som netthandelkunde betale for at avshop som fysisk butikk skal ha et fint, flott og prangende demolokale på østlandet som jeg ALDRI kommer til å benytte meg av? Er det fair? Jeg syns ikke det... Hadde jeg vært interessert i live demo hadde jeg dratt ned til den lokale HIFI-klubben og brukt pengene mine der.

Elkjøp, f.eks, har skjønt det; det har delt netthandel og handel i butikk opp i to forskjellige segmenter. Jeg har en kompis som er butikksjef på en elkjøpbutikk og han fortalte meg at det var helt umulig for dem å operere med samme pris som elkjop.no siden bruttofortjenesten var mye lavere i butikk kontra nettbutikk! Da har du som kunde to valg; Dra i butikken for å få hjelp å betale det ekstra som denne servicen koster, eller bruke timer og dager på nett for å finne informasjon om de produkter du skal kjøpe. Til syvende og sist er det produktet du ender opp med hverken bedre eller dårligere uavhengig om det er Børre på hifisjappa eller borre72 som har anbefalt det.

Sitat Opprinnelig postet av AK
    Når det gjelder dette å få rabatt, hva er greia der? Dersom man ikke er fornøyd med prisen kan man vel bare kjøpe produktet en annen plass? Jeg snakker nå bare for meg selv, men jeg kjenner at jeg er litt lei alle som skal snu på kronen og grine over å måtte betale noen få kroner mer (i noen tilfeller). Jeg har selvsagt også prøvd å presse prisen innimellom, men det er egentlig så enkelt at når man får en pris (etter eventuell pruting), så er det den man forholder seg til. Dersom man da fortsetter å mase, så er det bedre å benytte en annnen butikk/nettbutikk. Er ikke det egentlig ganske enkelt?
    Hvorfor skal man ikke prøve å få rabatt, og hvorfor motsier du det selv i samme avsnitt? (...)Når det gjelder å få rabatt, hva er greia der?(...),(...)Jeg har selvsagt også prøvd å presse prisen innimellom(...)
    Bruker man tusenvis av kroner i en butikk sier det seg selv at man prøver å presse prisen litt! Hvorfor skal nordmenn på liv og død prute på alt og ingenting i utlandet (les:syden), mens i Norge skal dette liksom være ulovlig?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mipp
    Hvorfor dreper alt jaget etter lavest mulig pris kundebehandlingen? Denne tråden omhandler avshop og netthandel. Hvorfor skal jeg som netthandelkunde betale for at avshop som fysisk butikk skal ha et fint, flott og prangende demolokale på østlandet som jeg ALDRI kommer til å benytte meg av? Er det fair? Jeg syns ikke det... Hadde jeg vært interessert i live demo hadde jeg dratt ned til den lokale HIFI-klubben og brukt pengene mine der.

Elkjøp, f.eks, har skjønt det; det har delt netthandel og handel i butikk opp i to forskjellige segmenter. Jeg har en kompis som er butikksjef på en elkjøpbutikk og han fortalte meg at det var helt umulig for dem å operere med samme pris som elkjop.no siden bruttofortjenesten var mye lavere i butikk kontra nettbutikk! Da har du som kunde to valg; Dra i butikken for å få hjelp å betale det ekstra som denne servicen koster, eller bruke timer og dager på nett for å finne informasjon om de produkter du skal kjøpe. Til syvende og sist er det produktet du ender opp med hverken bedre eller dårligere uavhengig om det er Børre på hifisjappa eller borre72 som har anbefalt det.
    Problemet med at "pris er alt", gjør at konkurransen blir enda tøffere, noe som på sikt også resulterer i dårligere service og kundebehandling, rett og slett for at dette koster penger.

Du som netthandelkunde trenger absolutt ikke betale for at AVshop eller andre butikker, har fysiske lokaler med demomuligheter, men dersom man ikke er villig til å betale den prisen "dette koster",så er det vel mye bedre å finne en annen nettbutikk å handle hos, og ikke klage på at prisen hos de som har både nettbutikk og lokaler?

Sitat Opprinnelig postet av mipp
    Hvorfor skal man ikke prøve å få rabatt, og hvorfor motsier du det selv i samme avsnitt? (...)Når det gjelder å få rabatt, hva er greia der?(...),(...)Jeg har selvsagt også prøvd å presse prisen innimellom(...)
    Bruker man tusenvis av kroner i en butikk sier det seg selv at man prøver å presse prisen litt! Hvorfor skal nordmenn på liv og død prute på alt og ingenting i utlandet (les:syden), mens i Norge skal dette liksom være ulovlig?
    Jeg skrev det litt dårlig ser jeg
    Det jeg prøver å si er at man gjerne kan prøve å få rabatt, men jeg synes at man bør godta det svaret man får, og dersom den rabatterte prisen da ikke er god nok, finne en annen butikk å handle hos. Det er vel ingen poeng å "klage" på at rabatten ikke var høy nok, selv om man har kjøpt enb "pakke". Folk later ikke å forstå at det ikke alltid er mulig å gi så store rabatter, vertfall ikke på denne typen utstyr, og med den konkurransen som faktisk er nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ta et godt eksempel.

Amentio er en nettbutikk som ofte er billigst på veldig mye fra PC til annen elektronikk. Men pågrunn av elendig kundeservice og leveringstid, så holder mange seg unna butikken, og kjøper heller hos komplett,dustinhome o.l .

Kunebehandling er meget viktig, og det burde være bra kundebehandling fordi om produktet er superbillig.

Hvis Avshop driver med dårlig kundebehandling, kjøper jeg heller en PJ nede hos X, fordi om det eventuelt er en liten prisforskjell.

Kundebehandling og alt annet rundt dette, er så og si like viktig som pris.

Er prisforskjellen enormt stor, så er jo dette en vurdering man må ta.. Kommer litt an på hva slags produkt det er snakk om osv.

Side 4 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •