AVshop.no. Elendig kundeservice!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 184
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har en helt annan oppfatning av service hos AVShop

Kjøpte en reciver hos AVShop og fant ut til min store fortvilelse at en av HT utgangene var død. Kontaktet AVShop dagen etter og fortalte om problemet, de ba meg sende dem div serie nr og slikt. Og fortalte at ny reciver ble sendt omgående og at den jeg allerede hadde fått ville bli plukket opp av et budfirma.
    Og vips noen dager etter hadde jeg ny reciver som virket og den forrige var plukket opp av budet.

Defor handler jeg mere enn gjerne hos AVSop :-D

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, synes trådstarter har litt store forventninger til butikken - litt lang ventetid kanskje, men en kan ikke forvente at hele verden står til ens disposisjon om en legger inn en ordre i en nettbutikk. Ting tar tid - slik er det bare.

Newcomer McBain sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av popkorn
    Vet ikke hvor du bor, men på det sentrale Østlandet tar det vanligvis én dag å sende en pakke. Fra de store nettbutikkene har jeg som regel pakkelapp på SMS én eller to dager fra bestillingsdato, avhengig av når på døgnet jeg bestiller.
    Tror de store nettbutikkene har egne ordninger.

Mitt inntrykk er at posten fint bruker opp til en uke, avhengig av hvor ting er sendt fra. Mener å ha lest at de har et sentralisert sorteringssystem, så om du bor i Harstad og skal sende noe til naboen din, så går det via Oslo...

Posten har tapt seg noe voldsomt.

Ventet på en forsendelse fra Stavanger til Bergen. Også fra Stavanger til oslo tidligere. For noen år siden gikk dette på noen dager. Nå går det tidvis en uke.

Bruker posten minst mulig. Brukte tollpost (tror jeg det var) sist jeg bestilte fra mpx, og det fungerte utmerket. Hadde varen allerede neste dag, billigere var det også.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det vel ikke postgangen trådstarter klager på her, men hvor lang tid det tok hos AVshop. Når de sier at de skal få sendt noe før helgen, og det først blir innlevert hos Posten påfølgende onsdag, så er ikke det godt nok, tålmodighet eller ei.

Jeg synes i og for seg at klagen til trådstarter er berettiget, og at butikker generelt bør være forsiktige med å love noe de ikke kan stå inne for, det er ekstremt dårlig reklame.

Når dette nå er sagt, er det alltid to sider av en sak, og vi har kun blitt fremlagt den ene siden sin sak. Men ut ifra det som er blitt skrevet så kan det virke som om det dårlig kundeoppfølging fra AVshop sin side.

Noen av dere trekker paralleller til Komplett m.fl., og ja Posten kan i noen tilfeller bruke lang tid, men Komplett pakker samme dag dersom varen er på lager.
    Vedr treg postgang, så kan jeg føye til at jeg sendte en Norgespakke på ca. 15kg forleden, fra Moss til Molde, det tok 1 dag!!

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av McBain
    Tror de store nettbutikkene har egne ordninger.
    Samme leveringstid gjelder for bittesmå butikker og privatpersoner også, så det er nok ikke forklaringen.

Folk klager mye på Posten, men mitt inntrykk som bruker er at de har modernisert seg voldsomt de siste ti årene og blir stadig bedre. Selvfølgelig kan enkelte pakker gå tregt, særlig i juletider. Husk også at mange nettbutikker rapporterer sporingsnummer før pakken fysisk er sendt.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig, jeg har aldri opplevd at Posten har forsinket leveranser.

FedEx derimot... jeg har en pakke på vei fra USA, og den har surret rundt i Paris i flere dager:
    AVshop.no. Elendig kundeservice!!-fedex-jpg

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme leveringstid gjelder for bittesmå butikker og privatpersoner også, så det er nok ikke forklaringen.

Folk klager mye på Posten, men mitt inntrykk som bruker er at de har modernisert seg voldsomt de siste ti årene og blir stadig bedre. Selvfølgelig kan enkelte pakker gå tregt, særlig i juletider. Husk også at mange nettbutikker rapporterer sporingsnummer før pakken fysisk er sendt.
    Hvis du sammenlikner posten med f.eks ups. Så er ups mye raskere. og er samme pris/billigere.

Handler ofte ting fra Tyskland. Og med ups tar det ca 4 dager inkl. tollen. Mens med posten så ligger den ofte 4 dager eller mer inne hos tollen, samt det tar 4 dager til Norge og 5 dager til Bergen. Med mindre alt klaffer 110%.

Jeg antar de fleste jobber her så da har jeg et spm: Hvor mange ganger har dere planlagt noe, men ikke fått tid i arbeidstiden? Pga noe uforutsett eller noe annet. f.eks ikke fått tid til å ringe en kunde pga forrige kunden du snakket med brukte veldig lang tid. etc...

Når dette nå er sagt, er det alltid to sider av en sak, og vi har kun blitt fremlagt den ene siden sin sak.
    Enig der.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Jeg klarer ikke helt å få historien din til å stemme overrens med overskriften. Dette er i verste fall litt lang behandlingstid.

EDIT: Del gjerne med oss hvor på nettet du vanligvis handler elektronikk, for de må ha særdeles god service siden den erfaringen du beskriver her oppleves så dramatisk.
    Dramatisk og dramatisk..jeg beskriver bare hvordan avshop lovet og lovet uten at de sto inne for det Hadde avshop sagt; "sorry mate, men jeg tror det kan bli vanskelig", hadde saken vært en helt annen!

Jeg vil si at det er dårlig kundeservice å love en ting, men gjøre noe helt annet (gang på gang). Jeg sendte mail å ringte til avshop flere ganger i løpet av den uka og snakket med samme person hver gang. Alle gangene fikk jeg samme svar. Jada ingen problem, vi får sendt den i løpet av uka! Når en vare som blir lovet sendt fredag ikke blir sendt før påfølgende onsdag må det være lov å uttrykke sin frustrasjon (utålmodig eller ei). Når det i tillegg tar 3 dager å få postlagt et produkt som de har +50 av på lager er det alt for dårlig!

Pj ble bestilt på onsdag å levert inn til posten neste onsdag (levert fredag)
    Pj-feste ble bestilt mandag å levert inn til posten torsdag (levert mandag)

Dette er ikke en post som omhandler treg postgang. Jeg har generelt lite å utsette på posten, spesielt etter at post-i-butikk ble innnført!

Jeg har handlet utallige ganger på komplett og mpx og maksimal ekspederingstid hos dem har alltid vært under ett døgn fra ordren ble lagt inn til den ble sendt

Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hmm, synes trådstarter har litt store forventninger til butikken - litt lang ventetid kanskje, men en kan ikke forvente at hele verden står til ens disposisjon om en legger inn en ordre i en nettbutikk. Ting tar tid - slik er det bare.
    Helt enig i at hele verden ikke står til ens disposisjon men det er ikke det dette handler om...

Sitat Opprinnelig postet av pseudomono
    Du er alt for utålmodig!

Den 23.11.08 bestilte jeg lerret pakke med vanlig lerret og hvor et Acoustic HD lerret skulle etter sendes. Var klar over at jeg måte på beregne å vente 4-6 uker på HD lerretet, men siden jeg hadde fått et vanlig 2.35:1 lerret så jeg ikke på det som noe problem. Tiden strakk lengre og lengre ut og mens jeg ventet dukket det opp nye og forbedra versjoner av lerretet og jeg sa meg villig til å vente på dette.

04.01.10 altså over et år senere fikk jeg mitt første Acoustic HD lerret. Dette lerretet var det feil på.
    09.01.10 fikk jeg mitt andre Accustic HD lerret med feil på
    24.03.10 fikk jeg mitt tredje lerret med feil på
    09.06.10 fikk jeg mitt fjerde lerret med feil på

I fra da jeg betalte pakken til jeg fikk det siste lerretet har det tatt over 1 år og 7 måneder, og jeg er fortsatt ikke havnet i mål.

Har innsett at kravet til et perfekt lerret ikke lar seg innfri.

Jeg klager ikke over tiden det har tatt, men en kvalitets kontroll av hva de sender ut burde vært gjort.I tillegg til dette virker det som om det er bare Daniel som kan svare på hva som skjer hvis det er noe. Har også opplevd å måtte "mase"på for å få tilbakemeldinger.
    Det du beskriver her er jo en helt annen sak. Jeg har ikke ventet på noe det var leveringstid på, samt at jeg ikke har ventet på en forbedret versjon, men ene og alene at avshop ikke får effektuert ordrene sine slik de lover...

Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Synes også trådstarter her er alt for kritisk og har ett for tynt grunnlag til å klage og syte.
    Hva mener du er grunnlag for å klage da? Det er ikke snakk om en vare som verken skal produseres eller sendes fra en ekstern leverandør, men som finnes på lager hos avshop og da må man kunne forvente at de får fingeren ut og sender varene når ordrene kommer inn.

Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Avshop har faktisk ganske bra priser fra før så skal du begynne å ha store rabatter for det du synes 15k er enormt mye.
    Avshop har noe de kaller for pakkepris. Det var denne jeg prøvde å benytte meg av siden jeg hadde kjøpt lerret en uke i forveien. De kunne da gi meg 150 kr i avslag. Det vil si under 1,5 %. Uansett om du handler for 1 mill eller 10.000 blir det for dumt å si at 1,5 % er en pakkepris. Uansett er det ikke det jeg klager på, men kun nevner i teksten for å få frem et poeng!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Hvis du sammenlikner posten med f.eks ups. Så er ups mye raskere. og er samme pris/billigere.
    Så vidt meg bekjent er Posten UPS's samarbeidspartner i Norge, og følgelig de som videresender og leverer ut pakker i Norge.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mipp
    Så vidt meg bekjent er Posten UPS's samarbeidspartner i Norge, og følgelig de som videresender og leverer ut pakker i Norge.
    UPS står selv for fortolling og MVA fakturering. De sender ut regninger en gang i måneden. Du får også levert pakken til ønsket adresse.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mipp
    Det du tenker på er antakelig USPS (United States Postal Service) ?
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Det du tenker på er antakelig USPS (United States Postal Service) ?
    Nei, I Tromsø får vi i alle fall alle pakker som er sendt med UPS levert av posten.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK. Får sikkert direkte siden jeg bor rett ved UPS på Gardermoen jeg da? Kanskje for mye forlangt å forvente at UPS har utkjøring over hele landet. ops:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel bare være en fordel å få det levert av Posten? Ikke alltid like lett å ta imot pakker på hverdager "mellom 8 og 16". OT, men irriterende at de ikke greier å spesifisere leveringstidspunkt bedre, da sjåførene ganske sikkert vet dette allerede før vedkommende er ferdig med stablingen av bilen på morgenen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    OK. Får sikkert direkte siden jeg bor rett ved UPS på Gardermoen jeg da? Kanskje for mye forlangt å forvente at UPS har utkjøring over hele landet. ops:

Det er Posten BRING som har samarbeid med UPS. Ikke den "vanlige" posten.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvor du bor, men på det sentrale Østlandet tar det vanligvis én dag å sende en pakke. Fra de store nettbutikkene har jeg som regel pakkelapp på SMS én eller to dager fra bestillingsdato, avhengig av når på døgnet jeg bestiller.
    Postens veier er uransaklige. En gang bestilte jeg pakke fra et firma i Hong Kong og en pakke fra Komplett (sandefjord) samtidig. Begge varene var på lager.

Pakken fra Hong Kong kom først.
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Må si meg enig, jeg har aldri opplevd at Posten har forsinket leveranser.

FedEx derimot... jeg har en pakke på vei fra USA, og den har surret rundt i Paris i flere dager:
    AVshop.no. Elendig kundeservice!!-fedex-jpg
    Kjenner igjen den Fedex og paris, har hatt mange pakker som har surret rundt der i mangfoldige dager

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går ikke akkurat fort med Avshop. PJ'en min skulle vært sendt i dag(PJ ble ferdig på fredag, men rett før stengetid. Regnet derfor med at denne ble sendt tidlig i dag, men den er først nå sendt til lager for utkjøring til Posten. Hvilket betyr at den ikke sendes før i morgen. At det skal være så jævla vanskelig å effektuere en vare skjønner jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av timc
    Det er Posten BRING som har samarbeid med UPS. Ikke den "vanlige" posten.
    Mulig at det er slik noen steder, men her hos oss (får ofte varer fra Tyskland) blir de blir levert av Posten, ikke Bring..

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er du generelt veldig heldig. jeg selv bor på sørlandet, og har etterhvert kjøpt en god del ting på nett rundt forbi, og jeg har omtrent aldri opplevd at ting har gått fortere enn 4-5 dager med posten. en gang opplevde jeg å bestille noe fra komplett søn kveld, og fikk det når jeg kom hjem fra jobb tir, men det har aldri hendt verken før eller etter.

Side 2 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •