AVshop.no. Elendig kundeservice!! - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 184 av 184
    Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,075
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv veldig god erfaring med avshop, raske svar på mail og god hjelp. Så litt rart at der skal variere sånn
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Strike Ace Vis post
    Tok kontakt med Avshop for å få pris på noen elementer som Beyma leverer, men etter ca 7-8 telefoner og 4-5 mail så ga jeg opp.
    Var lovet å få beskjed igjen samme dag/neste dag, men ingen ting skjedde.
    Har også blitt fortalt at det ville ta ca 2mnd fra bestilling til at elementene ville bli levert.

Etter å ha holdt på slik i 14 dager uten å komme noen vei, bestillte jeg varer i fra Ljudia.
    PÅ de varene stod det 5-10dagers ventetid, og jeg ble oppringt etter 5 dager fra Ljudia, og de beklaget så mye.
    Det var en av varene de ikke hadde før om ca 10-11 dager.

Frakten kom på rett under 200,- i forhold til Avshop sine 800,-

Etter å ha snakket med flere så sitter jeg igjen med inntrykk av at AVShop mangler systemer / rutiner for å håndtere kunderservice/bestililnger.

De er sikkert flinke, men om man ikke har riktig apparat rundt seg til å holde orden, så hjelper det lite.

Kan ikke si at jeg kan anbefale Avshop.
    Er nå ca 4 uker siden jeg sendte første mail og har enda ikke fått noe svar på min forespørsel.
    Dumt at det fremdeles er slik. Lurte på å bestille elementer selv derfra nå for det er ikke noe å si på prisene på produktene deres, men siden det ikke har blitt bedre ang frakt er jeg litt usikker på hva jeg gjør. Jeg spør igjen...hvorfor kan de ikke sende på normal måte? Da jeg bestilte elementene til Miles kom de med Tollpost(?), noe som gjorde frakten mer enn dobbelt så dyr som nødvendig. Det er da ikke god kundeservice å gjøre slik at kundene betaler uforholdsmessig mye for frakten?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mener jeg betalte over 400 i frakt for to diskanter.. tok et par måneder så ideen ble skrinlagt og de ligger fint i eskene sine

Newcomer didrik nilsen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her tror jeg at noen har litt uflaks, og at alt ikke klaffer slik det burde. Jeg bor 16 minutter unna og har kanskje ikke disse problemene grunnet dette. Har mistet kontroll på alt jeg har kjøpt fra Avshop.
    Må også huske at det er flere projektorer som står til kalibrering til tider og da den kjøpte evnt. din projektor ikke fikk kjørt timene Med en gang. Regner med at de ikke setter på alle kjøpte samme dagen til innkjøring. Her er det mange faktorer som kan spille inn.
    jeg har mange kjente som har kjøpt fra Avshop og alle de har fått det de skal til en normal tid. Da også i Stavanger, Bergen Osv.
    Men som med alle firmaer så skjer det ting som ikke skal skje, regner med dette skjedde her.

Viktig at man sier i fra så blir det bedre vil jeg tro.

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •