AVshop - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 76 av 76

Tråd: AVshop

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av fotan
    Tydelig at avshop tjener MEGET bra på å bruke posten som transportør....
    AVshop.no / Fraktinformasjon
    Og her er posten sine takster til privat personer....meget muligt at de har bedre avtaler enn disse også....
    Norgespakke egenemballert - Produkter og tjenester - posten.no
    En projector med embalasje over 15 kg.....posten tar da kr 229 kr....avshop(sender samme pakke med nettopp posten) for kr 576 kr....MEGET, MEGET UFINT......
    De skriver at de ikke bruker posten direkte, men ekstern speditør, Atlas Spedisjon AS.
    NB! AVshop benytter en ekstern speditør for håndtering av all frakt da vi sender svært mye spesialtransport Posten ikke kan håndtere direkte(Atlas Spedisjon AS).

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest tråden med stor innteresse og må si jeg var overrasket. Personlig har jeg bare hatt positive møter med AVShop.no. Under byggingen av min hjemmekino har jeg bestilt mange ting fra dem og de leverer alltid til tilfredstillende pris. Fikk til å med en telefon fra dem her for en stund siden hvor de beklaget at de ikke hadde produktet jeg hadde bestilt men jeg skulle få noe bedre som de hadde på lager.. Det er jo nesten hifiklubben service det, så kan ikke klage!

Skjer jo kjedelige hendelser, kan jo ikke få greip på alt som har hendt, men personlig så velger jeg fortsatt å ha god tro på avshop. Håper du får ordnet opp så du blir fornøyd!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Som BigT skriver, må jeg også bare få nevne at jeg kun har gode erfaringer med dem.
    I forbindelse med et nedtrekkslerret som var kaputt, løste de saken på en særdeles tilfredstillende måte for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har er egentlig forbindelsen mellom AV shop og AV forum? Eller er det ingen forbindelse?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk hvor lang tid det tok fra han postet (trådstarter) til problemet var fikset så skjønner du

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Har er egentlig forbindelsen mellom AV shop og AV forum? Eller er det ingen forbindelse?
    har du lest denne tråden...?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sto og lurte på om jeg skulle bestille litt av hvert (for en kamerat) var da snakk om lerret, projektor, kabler ect.. og selv hadde jeg tenkt på 50" kalibrert ps 7705, men tar han med meg på en tur til hifi klubben eller en av de andre butikkene i nærheten istedenfor!

... bare tanken på å betale OVER 1k i frakt er jo helt bak mål!

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bestillingshistorie.

Onsdag 1. sept. bestilte og betalte jeg PJ og lerret med oppheng.
    Torsdag 2 sept. blir ordre og lagerstatus bekreftet muntlig.
    Fredag 3. sept. blir betalingen bekreftet.
    Torsdag 16. sept. kommer PJ og deler av opphenget.
    Fredag 17. sept. kommer lerretet.
    Viser seg at deler av min bestilling er "falt ut". og jeg må bestille deler av opphenget på nytt. Strømkabel til PJ er ikke med så det skal ettersendes.
    Resten av opphenget kom så fredag 24. sept. Strømkabel har jeg ennå ikke sett noe til.
    Jeg har sendt 7-8 mail, ringt 10-15 ganger (fått svar 3 ganger), men ennå er ikke alt i boks.
    Skriver i dag 28 sept. og det ser mørkt ut for strømkabelen. Men som han sa: "koster like mye å sende den som å kjøpe ny, så du kan jo bare stikke på Clas Ohlsson og kjøpe deg en". Ikke noe særlig å høre for en fra før utålmodig kunde. Ser kun forbedringspotensiale i Avshop.no.
    Og alt dette skulle altså sendes umiddelbart da alt var på lager. Bekreftet pr. tlf. 02.09.2010.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roqer
    Viser seg at deler av min bestilling er "falt ut". og jeg må bestille deler av opphenget på nytt. Strømkabel til PJ er ikke med så det skal ettersendes.
    Resten av opphenget kom så fredag 24. sept. Strømkabel har jeg ennå ikke sett noe til.
    Jeg har sendt 7-8 mail, ringt 10-15 ganger (fått svar 3 ganger), men ennå er ikke alt i boks.
    Skriver i dag 28 sept. og det ser mørkt ut for strømkabelen. Men som han sa: "koster like mye å sende den som å kjøpe ny, så du kan jo bare stikke på Clas Ohlsson og kjøpe deg en". Ikke noe særlig å høre for en fra før utålmodig kunde. Ser kun forbedringspotensiale i Avshop.no.
    Og alt dette skulle altså sendes umiddelbart da alt var på lager. Bekreftet pr. tlf. 02.09.2010.
    Det høres ikke helt ukjent ut at avshop bruker ekstremt lang tid på å behandle ordrene sine! Det høres jo helt bak mål ut at du skal kjøpe ny strømkabel når det er avshop som åpenbart har gjort en feil..

Intermediate matsijatsi sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Enebakk
    Poster
    577
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roqer
    Jeg mener ikke og virke som en drittsekk her, og greit nok at AVshop skulle ha vedlagt strømkabel til deg, men hvis den har blitt kalibrert så kan jo det være uhell at den har falt ut.

Men virkelig hvor hjelpesløs er du hvis du ikke klarer løpet av 12 dager og stikke på Clas Ohlson/biltema og kjøe deg en??

AVshop ville sikkert kompensert "tapet" for deg også hvis du hadde spurt.

:roll:
    Marantz SR7010 - Parasound HCA 2205-AT
    Klipsch RF82 Mk1 - Klipsch RC64 Mk1 - Klipsch RS52 Mk1 - Klipsch RB61 Mk1 - Dynavoice Magic FX-4
    2x SVS PC12-NSD DSP - HTPC-Kodi - JVC DLA-X500R - DreamScreen V4 ProCurve 114"

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det er gjort feil fra selgers side, skal dette ordnes uten merkostnad for kunde. Dette gjelder både privat og proffesjonelt.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av timc
    Dersom det er gjort feil fra selgers side, skal dette ordnes uten merkostnad for kunde. Dette gjelder både privat og proffesjonelt.
    Det er forsåvidt greit det.. men jeg hadde ikke ventet på strømkabel i posten ett sekund, jeg hadde kjøpt meg en på dagen og tatt saken med avshop i ettertid hvis jeg hadde giddet.
    Men det er kanskje bare meg som blir ivrig når man får ny elektronikk

Intermediate matsijatsi sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Enebakk
    Poster
    577
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Det er forsåvidt greit det.. men jeg hadde ikke ventet på strømkabel i posten ett sekund, jeg hadde kjøpt meg en på dagen og tatt saken med avshop i ettertid hvis jeg hadde giddet.
    Hehe er nok ikke bare deg hehe Er så enig så enig
    Marantz SR7010 - Parasound HCA 2205-AT
    Klipsch RF82 Mk1 - Klipsch RC64 Mk1 - Klipsch RS52 Mk1 - Klipsch RB61 Mk1 - Dynavoice Magic FX-4
    2x SVS PC12-NSD DSP - HTPC-Kodi - JVC DLA-X500R - DreamScreen V4 ProCurve 114"

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg tror jeg skal starte meg nettbutikk, er jo kjempebutikk... det går jo tydeligvis an å prise seg mye lavere enn alle andre ink frakt.. også bare hente inn igjen tapet et par uker etterpå at ingen har tenkt på det før? det er jo genialt jeg kan selge en vare for 20.000 også vente i 14 dager å sende en faktura på 10.000 å beklage at jeg sa feil pris, da har jeg på nettsiden min vert ca 5.000 billigere enn alle andre nettbutikker som lagerfører dene varen men i virkeligheten har jeg tjent 5.000 mer...

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må ikke tro at du er lurere enn de fleste. Jeg var så intelligent at jeg gikk i garasjen og henta meg en kabel. Gratis! Slå den du! Eneste feil er at den er en meter for kort og lager luftstrekk fra PJ til vegg.. Så får jeg iallefall brukt PJ'en mens jeg venter på lang nok kabel.
    Må eller nevne at jeg i dag fikk tlf. med tilbud om for kort og for lang kabel fra Avshop sin leverandør. Som den kresne og utfordrende kunde jeg er så ville jeg ha den som passet. Har jeg ventet i 27 dager, så kan jeg vel vente i noen uker til.
    Hadde alle vært så snill og grei som deg uGn, så hadde vi hatt fred på jorden og noen veldig rike nettbutikker :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Joda. Tar den, men det burde aldri vært en diskusjon.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •