AVshop - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 76

Tråd: AVshop

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jepp. Så her nyte jeg billige varer og gratis frakt.
    Kos dere i dal og topper, og med 5 dagers leveringstid til 1.500,-

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten samenligning forøvrig så fikk jeg tilsendt ett 6-trommers slagverk med 4 stativer av typen "heavy" fra Oslo til M&R til en fraktpris på kr. 565,-
    En PJ med takfeste og ett rammelerret kommer seg på "Posten Standard" kr. 885,-
    Dette får jeg IKKE til å rime. Sendte selv min gamle PJ med stativ og rammelerret til Oslo for under femhundrelappen. Kan det være oppoverbakken som gjør dette?
    Grunnen jeg gjør dette er kalibreringstilbudet de har, (er det noen andre som har det så må dere si fra).
    Det som irriteret vettet av meg er en foreløpig leveringstid på 16 dager. 7 dager av disse er behandlingstiden av min forskuddsbetaling. Og ennå så er ikke statusen endret til sendt ennå jeg har fått kalibrerings-skjema ferdig utfylt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldrig ge dig på denna nej. Du har fortfarande tid på dig att ångra hela köpet, vilket jag hade gett besked om nu, skriftligt via mail. Du fick med ett schema vedrörande den rätten du har så bruk det. Om du inte fick det schemat i försändelsen eller på mail, har du 6 månaders (inte 100% säker, men det är låång tid i alla fall) rätt att ångra köpet som privatperson.

Detta står klart och tydligt i förbrukarkjöpsloven (privatpersoner). Köpsloven är för bedrifter.

I stället för att slå ned på butiken, ge de en chans att rydda upp, för detta kan jag inte tro att de gör med vilja. En eller annan form för fel måste ha begåtts här.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Sted
    Skedsmokorset
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Negativ PR og tapt salg pga. denne tråden utgjør nok mye mer enn det beløpet AV-Shop glemte å kreve inn. Her kunne en incident vært skjøvet under teppet og løst i stillhet, mens det nå blir en lang tråd hvor det fremkommer at svært mange andre har problemer med butikken. Samt det blir indeksert på Google, noe som ikke er bra for noen bedrift når det gjelder negativ PR.

Veldig synd da de har interessante produkter, spes. etter innførselen av kalibrering. Sitter selv på gjerdet og vurderer kjøp i NYC vs. AV-Shop. Lav pris vs. kalibrering

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Drivstoff?
    Dere produserer jo driten. Kan jo selge det til 1,- om regjeringen vil.
    Men må nok skuffe dere igjen.
    Den norske bensinen vi har på pumpene her nede, ja den er skam billigere enn dere kjøper den for selv.

Skal det være en dansk øl til 2.50,-
    Dansk Øl! Er du gal! Ikke rart den koster 2.50 den smaker slik og

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stratcast
    Negativ PR og tapt salg pga. denne tråden utgjør nok mye mer enn det beløpet AV-Shop glemte å kreve inn. Her kunne en incident vært skjøvet under teppet og løst i stillhet, mens det nå blir en lang tråd hvor det fremkommer at svært mange andre har problemer med butikken. Samt det blir indeksert på Google, noe som ikke er bra for noen bedrift når det gjelder negativ PR.

Veldig synd da de har interessante produkter, spes. etter innførselen av kalibrering. Sitter selv på gjerdet og vurderer kjøp i NYC vs. AV-Shop. Lav pris vs. kalibrering
    word mann.
    Nå er avshop flyttet over på "skeptisk" lista mi.
    Det betyr at jeg rett og slett ikke finner varen til en fornuftig pris en annen plass før jeg legger inn ordre hos avshop.
    Synd..Trodde de var solid..

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde aldri godtatt en etterslengt faktura. Det var ingenting som tilsa at kunde skulle ha skjønt at prisen var feil så denne tabben skulle ha vært for AVShop's regning.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At ikke AVShop selv kommenterer denne er egentlig det som sier mest om dem syns jeg...

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som om trådstarter også har fått munnkurv.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av beiver
    Virker som om trådstarter også har fått munnkurv.
    Har ikke fått munnkurv har bare vært opptatt.Jeg skulle vel ikke ha godtatt
    tilbude AVshop kom med, men jeg gjorde det allikevel,gadd ikke krangle, og jeg var ikke særlig lysten på og levere det tilbake da AVshop kalibrerte tven før jeg fikk det
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke rart AVshop ikke har engasjert seg i denne tråden. Tragisk at du du godtok det kravet.

Skjønner hvorfor, men ikke hvorfor. Du hadde sluppet. Og, denne tråden vil stå som bauta for at lignende ikke skjer igjen.

Kanskje du skulle sende et "jeg angrer og vil ha tilbake mine 1045 urettmessige innbetalte kroner". Hva skjer da?

Du skulle ikke betalt. Kom det et inkassovarsel, hadde du ringt og sagt at inkasso er under disputt og du ville slippet å betale noe inntil saken var tilfredstillende belyst.

Kondolerer med beslutningen.

Gratulerer med å slippe å tenke mer på det.

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var skuff
    Synes det var synd at du valgte å gi deg... Kunden har alltid rett, er det vel noe som heter.

Jeg er ihvertfall helt sikker på at du hadde slept å betale om du hadde hendvist til denne siden her Og tatt en telefon til dem.

Er ihvertfall sikker på hva jeg hadde gjort med denne saken...

Spør du meg så burde du få tilbake de pengene du allerede har betalt + en real kompansasjon for dette her!

Hadde avshop vært litt smarte så hadde de også tatt kontakt med deg og ordnet opp.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I likhet med øvrige forhandlere her på AVforum, har ikke AVshop mulighet til å kommentere saker som dette direkte på forumet. All korrespondanse med nevnte leverandør må derfor tas via e-post eller telefon.

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant det... men er de smarte så tar de selv kontakt med han som har startet dette innlegget.

Så gir de han tilbake pengene + en kjempe fin kompansasjon og deretter vil denne karen som startet innlegget skrive her på forumet at Avshop har ordnet opp og gitt han også en KJEMPE KOMPANSASJoN! Da vil begge parter komme godt ut av det.... Ihvertfall av shop som har fått så mye negative omtale på grunn av denne fillesaken her!

Men det er nå min mening... Vet ikke om du jobber for avshop AK, men sikkert en eller annen derfra som følger med på innlegget hehe

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er et godt eksempel på en feil som forhandler(AVshop) har gjort.

Men trådstarter og Avshop kommer nok til en enighet. Det ville hvert rart hvis de lar dette skure og gå.

Avshop er vel den Projektor forhandler med den største brukerstøtten.

Gorm+Projektor= Enorme hjemmekino opplevelser. Ergo : film er best hjemme8)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonny85
    Men det er nå min mening... Vet ikke om du jobber for avshop AK, men sikkert en eller annen derfra som følger med på innlegget hehe
    Jeg har absolutt ingen tilknytning tiil AVshop.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonny85
    Sant det... men er de smarte så tar de selv kontakt med han som har startet dette innlegget.

Så gir de han tilbake pengene + en kjempe fin kompansasjon og deretter vil denne karen som startet innlegget skrive her på forumet at Avshop har ordnet opp og gitt han også en KJEMPE KOMPANSASJoN! Da vil begge parter komme godt ut av det.... Ihvertfall av shop som har fått så mye negative omtale på grunn av denne fillesaken her!

Der er vel ikke altid like smart. Det er jo lov til å gjøre feil, er det ikke det? Skal en altid kaste ut kjempekompensasjoner hver gang en kunde ikke er fornøyd og truer med å gå til TV2 hjelper deg da kan en ikke gjøre annet. Norske forbrukere er relativt bortskjemte i forhold til rettigheter. Men jeg er optatt av at rett skal være rett og at det er lov til å bruke hodet. Både fra selgers og kjøpers side. En kan leve etter reglen at en altid skal gjøre en kunde fornøyd, men i praksis er det helt umulig. Min oppfatning av AVshop er at de er en av de mest seriøse aktørene i bransjen. De er veletablerte og regnes som tillitsfulle i de kretser jeg vanker, men alle kan gjøre feil. Slik er det bare.

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått det jeg bestilte, sett bort ifra nettledningen til projektoren og stangen til takfeste. Har ikke oppnådd kontakt hverken på mail eller tlf siden torsdag da første del kom.
    Ikke morsomt...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmmm

Tydelig at avshop tjener MEGET bra på å bruke posten som transportør....
    AVshop.no / Fraktinformasjon
    Og her er posten sine takster til privat personer....meget muligt at de har bedre avtaler enn disse også....
    Norgespakke egenemballert - Produkter og tjenester - posten.no
    En projector med embalasje over 15 kg.....posten tar da kr 229 kr....avshop(sender samme pakke med nettopp posten) for kr 576 kr....MEGET, MEGET UFINT......

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ps....jeg har en kvittering på at dette faktisk er reelt :cry: