Kun forhåndsbetaling på AVshop? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Selvsagt er dette et uttrykk, og ikke en karakteristikk av konkurrenten (og derved på ingen måte noen invitasjon til kommentar av denne). Jeg har videre kommentert av vi ikke på noen som helst måte anser denne eller øvrige konkurrenter som useriøse.

Vi ønsker imidlertid ikke tillate en diskusjon med våre konkurrenter om konsept osv. Det forbeholder vi oss den selvsagte rett til, Jane.

Videre vil vi selvsagt fremover jobbe for å bedre både priser, betalingsbetingelser og alt annet som kan gjøre AVshop til en enda mer konkurransedyktig tjeneste for våre kunder.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    I tillegg kan det jo også hende at importøren er tom på lager innen den tid, og det vil jo føre til enda lengre ventetid.
    Slik jeg forstod det er den på lager hos AVshop.

Uansett, du skriver "innen den tid" er det til neste år du skal handle da? Prisene forandrer seg jo fort. Det er godt mulig at det er en annen pj som frister mer også hvis det er en stund til du skal handle.

Hvis du har sånn behov for å handle på forskudd, hvorfor ikke skaffe seg et Eurocard? Da har du dekket deg juridisk mot tull ved forskudd, du har rentefri kreditt i en måned, og du har kun årsgebyr + evt renter om du vil vente lenger med å betale.

Et annet alternativ er Her og Nå. Det tok en time å registrere da jeg skulle ha meg kjøredress og hjelm, og det kostet meg 275 kr å utsette i 3 måneder.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0