Optoma Projektor HD600X eller Infocus Projektor IN35EP?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Optoma Projektor HD600X eller Infocus Projektor IN35EP?

Skal kjøpe en av disse prosjektorene, men har desverre ingen anelse på hvilken jeg skal kjøpe, ettersom at jeg ikke vet noe om prosjektorer. Pris skal ikke være en faktor.

Infofus Projektor IN35EP; InFocus IN35EP projector

Optoma Projektor HD600X;
    Optoma DLP Projector HD600X

- Noen som også vet om noen billige lerreter?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Hatt HD600X nå i et par dager, og gjort meg noen erfaringer.
    Veldig fornøyd med denne som er en budsjett prosjektor som kan ofte kan kjøpes hos Komplett/Mpx for ca. 4000 eller mindre 8) .

Til mitt bruk som er primært spilling fungerer den helt topp, men hadde mitt bruk vært primært BlueRay ville jeg nok gått endel hakk opp.

Endel irriterende småting drar ned, skifter jeg mellom vga/hdmi mister jeg innstillingene, plagdes med å få den i 1080P HDMI modus på pc/ps3 men er nok kanskje biltema kabelen og Taiwan switchen :???:

Du får finne ut om du plages av regnbue effekten siden dette er den minst påkosta modellen til Optoma(veldig lik HD65/66). Her så merket jeg det litt de første timene, men så gikk det heldigvis over, kanskje kontaktlinsene spillte meg et puss.

Har et lerret på 96" i første omgang.
    Dette er i overkant syntes jeg, men med full blending(mørketid) funker det fett

Ser bort fra 3D-Ready funksjonen da dette tilleggs utstyret nok kommer til å koste mer enn det smaker på grunn av pris på briller, DLP boks dings og lysstyrken på projektoren blir visstnok halvert eller mere i 3D modus(å male stua sort og å ha ett såpass lysreflekterende lerret at svart nivået nok kommer til å bli grått frister ikke.

Som spilleprosjektor er den super. Som skapt for Xbox/Ps3 siden 99% av spill er i HD.
    Prosjektoren kan oppskalere til 1080P og at ikke skarpheta er helt på topp syntes jeg bare er en fordel så slipper jeg å kjøpe nytt skjermkort annen hver uke :evil: (gratis antialiasing) Bildet blir mykere, ikke så pixelsert som med lcd/led.
    Snurrer du en og annen blueray, men ser mest film/serier i SD/HD format er HD600X perfekt.

Superfornøyd alt i alt. HD65 kostet vel det dobbelte når den kom ut, og denne er nok 90/95% like god.

Redigert: Den Infocusen er bare XGA oppløsning på. Dvs 1024x768 som gjør at den faktiskt må oppskalere 720P/HD matriale.

-De har en liten review av HD600X: Optoma HD600X projector

-Å male lerret/veggen, bruke rullegardin eller kjøpe brukt er alternativene for billigst lerret. Selv kjøpte jeg brukt.
    Det ser ut som et ******* i dagslys, bulkete, skjoldete, og noen riper, men heldigvis vises det nesten ikke i kino mørket

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •