Kjøp av bakrojeksjonstv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av bakrojeksjonstv

Tenkte jeg skulle kjøpe meg 32 eller 36 tommers bilderørs tv men så fant jeg ut at jeg heller ville ha bakprojeksjon. Ser diverse elektronikkforhandlere/nettbutikker har en 42 tommer samsung til ca. 13 000 med helt ok bilde. Så har jeg også vært å kikket på en Toshiba i samma størrelse til 16 høvdinger. Noen som har noen gode forslag til hva jeg burde velge? Regner med å handle neste uke

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noen anbefallinger egentlig. Var å så på en 43" Toshiba i 4:3 format på smartclub. Bildet på den var for dårlig for meg. På deal.no har de en 50" toshiba i ditt prisleie. Jeg vet ikke noe om billedkvaliteten på den dog.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tja

Har egentlig tenkt meg bedre bakprojeksjonstv en det på Deal jeg. Har plass nok så det gjør egentlig ikke noe om det tar litt plass. Sist jeg var innom butikken var det nesten jeg tok med meg en Panasonic plasma på avbetaling men jeg var flink og klarte å styre meg. Men det er iallfall Samsung og Toshiba det står mellom av bakrpojeksjon, og begge 100 Hz tv'er. Thomson har så stygge fjernkontroller og i tillegg liker jeg ikke bildet.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker på det samme selv, og har lest en gammel test fra lyd og bilde, der Thompson, Samsung og Toshiba ble testet, og Toshen vant, det samme ble det i en nyere test, hvor Thosen kom bra ut.

Hvis du nesten tok med en Plasma, hvorfor ikke legg til 7000,- og gå for denne toshen: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=579

De har også 51" til bare 2000,- mer også, og disse vil gi ett mye bedre bilde en de til 13-16000,-[/url]

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Toshiba

Nå er jeg forholdsvis missfornøyd med Toshiba og deres kundebehandling. Har bærbar pc fra toshiba og den funker bra men hele serien har produksjonsfeil på skjermen så den fort før trykkskader men de bytter ikke ut skjermen før en får skadene, det betyr at en har et dårlig produkt fram til det går istykker og så må en bruke reklamasjonsretten.
    Men det er en 100Hz tv jeg kunne få til 16 fra toshiba så jeg vurderer jo den, synes det var bra bilde men dårlig vinkel.
    Men denne tv'en her fikk veldig god testkritikk i lyd og bildes årskavalkade http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122198&cks=PRL
    Men jeg synes det blir bittelitt dyrt da.
    Så jeg holder en knapp på den tv'en de selger på tilbud på Elkjøp til 13 000, hdtv kompatibilitet og progressive scan på PAL signaler er ting jeg går for. Men jeg handler ikke på Elkjøp, har et hatforhold til elkjøp så alt jeg handler der kjøper jeg kun for å prøve det og leverer det tilbake igjen

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PC og TV er fra Toshiba har jo forskjellige importører til Norge, så vitt jeg vet.

Har selv en Toshiba TV, fra '97, og har aldri hatt ett eneste micro problem med den, har også VHS, ingen problemer med den, og er på min 3 DVD spiller, alle har spilt alt av filmer som andre har hatt problemer med.

Må si at det frister å kjøpe en ny Toshiba TV, selv om jeg får Sony til innkjøps pris fra importøren, grunn, de har alltid utrolig kvalitet på produktene.

Men smak og behag. Får man ett dårlig inntrykk av ett produkt, er det lett å ta det med videre til andre produkter. Jeg kommer aldri til å røre ett produkt fra Sharp, har aldri vært så glad for at en DVD spiller ble defekt i mitt liv.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ble Toshiba

Har kjøpt en Toshiba nå, 100Hz 42 tommer widescreen, ser den ikke på hjemmesida til toshiba så jeg lurer litt på om jeg har kjøpt fjorårets modell men 13 000 må være en grei pris. Er fornøyd iallfall jeg

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    alltid gøy med ny elektronikk, gratulerer hvilken Toshiba modell var det du kjøpte?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Ble Toshiba

Sitat Opprinnelig postet av amatøren
    Har kjøpt en Toshiba nå, 100Hz 42 tommer widescreen, ser den ikke på hjemmesida til toshiba så jeg lurer litt på om jeg har kjøpt fjorårets modell men 13 000 må være en grei pris. Er fornøyd iallfall jeg
    Jeg har lagt ut min bakprojeksjons barco til salg. Synd du gikk glipp av den. Det er jo noe av det råeste av bakprojeksjon. Den er 67"

Barco Retrographics 808S

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

42PW36

Nå er jeg fornøyd for en liten stund iallfall...
    Neste prosjekt nå blir parabol og tuner, 2 kanaler og halvdårlige antenneforhold er ikke noe særlig selv om jeg ser mest på film.
    Tror forresten 67 tommer ville blitt litt i største laget, sitter 3 meter fra tv'en og synes 42 tommer er helt ok. Dessuten er jo ikke tv'en større enn en 32 tommer widescreen i dybden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •