Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 19 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Aabø
    Den Papyrus-prisen er ex. moms. Pris inkludert moms er 22.314.
    Takk for tipset
    Har rettet opp nå.

Fikk forøvrig beskjed fra Lefdal Sandvika nå at Tven var kommet..
    Så da blir det film på 63" i kveld

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aabø
    Den Papyrus-prisen er ex. moms. Pris inkludert moms er 22.314.
    Uten å ha sett noe i denne saken, men det er da ulovlig å annonsere til privatpersoner med priser uten moms?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pjukern
    Takk for tipset
    Har rettet opp nå.

Fikk forøvrig beskjed fra Lefdal Sandvika nå at Tven var kommet..
    Så da blir det film på 63" i kveld

Gled deg!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wasted
    Gled deg!!!
    Det gjorde jeg også hele veien ned til lefdal.

Syns pakken var litt bulkete da jeg tok den i mot, så jeg tok bilder av den før vi tok den med oss. Pga trøtte unger og 15 minus så begynte vi ikke å åpne den opp der ute, tok den med hjem og pakket ut og der er hele panelet knust.. Så da er det vel bare å reise ned igjen med den i morgen...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lefdal Sandvika

Kvittering sa levering 07.12 og jeg tror jeg var nr. 33 av 40. Ringte både i går og i dag, og begge kundebehandlere bekreftet at jeg kunne hente TVen. Spurte bare i går, men kundebehandler sa da at 3D Starter Kit måtte tas gjennom Samsung. Hentet TVen i dag. Virker som man faktisk må be om å få 3D Starter Kit, men det var null problem å overtale ekspeditøren på servicemottaket om at den fulgte med denne type TV.

TVen passet ikke inn i kompisen sin bil. Måtte feste den på taket. Virker som Plasma ikke skal ligge for lenge, for en jeg spurte om råd spurte hvor lang turen var og sa den burde settes riktig vei så fort som mulig etter endt kjøring. Det virker å være en advarsel om at pakken ikke skal ligge på innpakningen også. Har ikke fyrt opp TVen da jeg velger å la den stå over natten for å nå romtemperatur (også noe de anbefalte). Trodde jeg var en brille i minus etter utpakking, men den som følger med TVen var bare litt vanskelig å se ved første øyekast. Ligger i en hvit liten pappeske i en hvit isoporstøtte.

Må si TVen var større enn jeg hadde ventet. Veldig fornøyd med kjøpet Nok en takk til Avforum for tipset om dette tilbudet.

(Kondolerer til den med knust TV)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lurker
    Kvittering sa levering 07.12 og jeg tror jeg var nr. 33 av 40. Ringte både i går og i dag, og begge kundebehandlere bekreftet at jeg kunne hente TVen. Spurte bare i går, men kundebehandler sa da at 3D Starter Kit måtte tas gjennom Samsung. Hentet TVen i dag. Virker som man faktisk må be om å få 3D Starter Kit, men det var null problem å overtale ekspeditøren på servicemottaket om at den fulgte med denne type TV.

TVen passet ikke inn i kompisen sin bil. Måtte feste den på taket. Virker som Plasma ikke skal ligge for lenge, for en jeg spurte om råd spurte hvor lang turen var og sa den burde settes riktig vei så fort som mulig etter endt kjøring. Det virker å være en advarsel om at pakken ikke skal ligge på innpakningen også. Har ikke fyrt opp TVen da jeg velger å la den stå over natten for å nå romtemperatur (også noe de anbefalte). Trodde jeg var en brille i minus etter utpakking, men den som følger med TVen var bare litt vanskelig å se ved første øyekast. Ligger i en hvit liten pappeske i en hvit isoporstøtte.

Må si TVen var større enn jeg hadde ventet. Veldig fornøyd med kjøpet Nok en takk til Avforum for tipset om dette tilbudet.

(Kondolerer til den med knust TV)
    Du kjøpte tv på kveldstid, eller? Rart at du kommer før meg i køen TV'en skal definitivt transporteres oppreist, men hvis den ser hel ut så er det jo bare å gi den et forsøk. Innbiller meg at det er en del relativt brutal håndtering rundt omkring uansett.

Synd til deg som fikk knust TV, får håpe de erstatter snarlig. Jeg ser at de forventer flere på lager 21/12 så det er datoen jeg satser på å få min - noe som egentlig passer meg greit da jeg har et par andre ting på g

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pakka mi så noe brutalt behandlet ut, men jeg hadde rett og slett ikke tid til å begynne å åpne den der ute.. Angrer på det nå ja.

Min ble transportert stående på henger.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en buzz. Hører den når jeg sitter ved siden av PCen fire meter unna.

Oppdatering:
    Testet først jordet strømuttak fra kjøkken med skjøtekabel, hadde ingen effekt (måtte bare teste : ). Sjekket Firmwareoppdateringer, men hadde alt nyeste. Testet å redusere diverse innstilinger, ingen effekt. TVen lager samme lyd uansett hva slags bilde det er på skjerm (f.eks. Samsung skjermsparerlogo). Føler hele panelet lager denne lyden og problemet er verst i høyderetningen til panelet og for det mest rett forut . Jeg hører lyden helt ut i gangen omtrent 7m unna. Utrolig irriterende, men nå hører jeg fortsatt den "kjente" testfrekvensen som visstnok bare unge folk skal høre. Problemer varierer avhengig av hvor man er plassert, noen steder er lyden svært høy. Det er mulig det å henge TVen høyere opp på veggen vil gjøre problemet levelig for min del, men det blir vanskelig å teste uten å kjøpe veggfeste.

Snakket nå med Lefdal. Foreslo selv å sammenlikne mot en utstillingsmodell. Kundehandler sjekket hvor det var samme type utstillingsmodeller. Hun foreslo så å dra til Elkjøp Lørenskog (samme kundeservice) og høre med selgerene der. Snakket først med en som aldri hadde hørt om problemet. Hørte selv ikke støy på utstillingsmodellen der ved første ørekast, men var lur nok til å sette meg ned foran TVen en stund. Plukket opp samme type støy på denne modellen som min, men pga. mye bakgrunnstøy var det vanskelig å sammenlikne nivået på støyen. Kom så en selger bort til meg og det viste seg at han var kjent med problemet. Var visst i følge han en variasjon i panelene til spesielt denne modellen (muligens mindre problematisk på mindre modeller) og ikke mye å gjøre bortsett fra å bytte til nytt produkt og håpe på et bedre panel. Ringte Lefdal igjen og kunne nå høre med Lefdal Alnabru om reklamasjon og eventuelt bytte av produkt. Vil i så tilfelle teste produktet i butikk før jeg skulle ta på meg oppgaven med å transportere dette beistet en gang til.

Må si både Lefdal (og forsåvidt Elkjøp) har vært veldig hyggelige og samarbeidsvillige hele veien her. Både kjøp, utlevering og kundebehandling i ettertid. Gjenstår å se hva som skjer når jeg faktisk vil bytte. Skulle gjerne snakket med Samsung, men de hadde stengt når jeg tenkte på tanken om å ta kontakt og åpner ikke før mandag. Supportilbudet de har virker jo litt interessant: Prestige Service SAMSUNG

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man med de filmen og brillene vist man handler samsung 50 tommer 3d plasma fra hifi klubben?

Klarer ikke å finne den film og brille pakken på hifiklubben sin hjemmeside.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det gjør du. Det er Samsung som "levere ut" ekstrapakken til alle som kjøper Samsung 3D TV størrelse 46" og oppover i perioden det er snakk om.

Dette tilbudet er gitt til alle forhandlere, og du får pakken i butikken der du kjøper TV`n. De 4 Shrek-filmeme i 3D får du tilsendt etterpå, gjennom at du fyller ut en kode som ligger med i ekstrapakken, og sender den inn.

Hifiklubben er orientert og klar over tilbudet, selv om du ikke finner det på sidene deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker . Da var tv bestilt.

Har et panasonic 42 ca 3 år gammelt som skal byttes ut. Får håpe det blir litt forskjell med 50 tommer.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget gira på 63". Håp om at denne synker i pris i i de kommende månedene? Når er ny modell klar til å ta over?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neste års modeller er nok ikke i salg før utpå sommeren. Det kommer helt sikkert en del fete og halvfete tilbud på 63 tommern utover, det gjelder bare å følge med og ha litt is i magen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Neste års modeller er nok ikke i salg før utpå sommeren. Det kommer helt sikkert en del fete og halvfete tilbud på 63 tommern utover, det gjelder bare å følge med og ha litt is i magen
    Håper du har rett. Men tror nok ikke det kommer like bra tilbud som åpningstilbudet i sandvika!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har koblet til trådløs dongeln?

Jeg har koblet min inn og fått kontakt med mitt trådløse nettverk, men når jeg trykker på Internet-TV knappen så står den bare der, og ingenting skjer....?

Er det noen innstilling jeg har glemt for at få dette at virke???

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det er mulig å få en PS63C7705 som ikke har "buzz"-lyd? (Høres ut som man sitter under høyspentmast når du befinner deg rett foran TVen). Irriterende når hverken Samsung eller Lefdal har hørt om problemet, så er det et så kjent problem på diverse forum rundt om kring. Selv her .. Lefdal vil at Infocare skal utføre henteservice, noe jeg ikke er så veldig begeistret for.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk telefon fra Lefdal om at de skulle levere min 63" i dag, og jeg sa at det måtte skje etter 17:00 for før var jeg ikke hjemme. Ringte dem opp igjen kl. 16:10 og forklarte at jeg muligens ble litt sen, men kundeservice betrygget meg med at de kom til å ringe en halvtime før uansett.

Vært hjemme siden 17:30 og ventet, og ikke hørt et pip. Rimelig skuffa, for morgendagen vies til julegavehandel (som dagen i dag også egentlig var viet til). Hjelper lite med gratis frakt når de ikke leverer...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen sa at 63" kommer på salg til knappe 19 på lefdahl..... Ikke god nok pris spør du meg

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Ålesund
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    63" lefdal.com nå til 17 995,-

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larserikO
    63" lefdal.com nå til 17 995,-
    Gjelder det og ha is i magen og vente på pris krig, eller er det bare og slå til nå?
    Jeg ser at avtorget har senket prisen til 19999.-

Side 9 av 19 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •