Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 19 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Wasted
    Jeg kjpte den på åpningsdagen (Lefdal, Sandvika) kl.0730 på morgonen.

Hentet den runt kl.1200 samme dag! :-)
    Ok ok, da kan jeg egentlig ikke klage for jeg var jo etter deg. Ikke bare det, men tenkte å få den levert for å slippe litt mas

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kollega hentet sin kl 21.00 på kvelden samme dag, da var den faktisk knust. Så de på lageret måtte levere ut en annen som egentlig var reservert til en lefdal ansatt.

Jeg bestillte tv samtidg, dvs rett etter kollegaen min, og jeg fikk levering 1.12.2010. Jeg spurte også om dette var endelig dato, eller om jeg fikk en telefon/sms når den kom på lager. Fikk til svar at det bare var å møte opp på ettermiddagen den 1.12.

Det har jeg tenkt å gjøre, uavhengig av at andre her har fått dato i romjulen. Med mindre de faktisk ringer meg på forhånd og sier ifra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pjukern
    En kollega hentet sin kl 21.00 på kvelden samme dag, da var den faktisk knust. Så de på lageret måtte levere ut en annen som egentlig var reservert til en lefdal ansatt.

Jeg bestillte tv samtidg, dvs rett etter kollegaen min, og jeg fikk levering 1.12.2010. Jeg spurte også om dette var endelig dato, eller om jeg fikk en telefon/sms når den kom på lager. Fikk til svar at det bare var å møte opp på ettermiddagen den 1.12.

Det har jeg tenkt å gjøre, uavhengig av at andre her har fått dato i romjulen. Med mindre de faktisk ringer meg på forhånd og sier ifra.
    Samme utgangspunkt som meg egentlig, men i og med at jeg ønsker den levert med tanke på størrelsen så kanskje de har flyttet meg litt bakover i køen. Jeg skal ringe dem og høre uanseett, vil gjerne ha den før jul

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du no svar`?

Jeg har lånt meg stor bil og hadde tenkt å hente denne tven i løpet av kvelden.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes bilde er litt mørkt. Er vant med LCD skjerm (litt glorete farger på den) Noen som har noen tips for å få max ut av tv`n?

Takker for feedback!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du no svar`?

Jeg har lånt meg stor bil og hadde tenkt å hente denne tven i løpet av kvelden.
    27/12, de skal levere hjem på døra. Si fra hvis du får hentet på Sandvika, da må jeg nesten høre hva som foregår

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dro ned dit, og de sa de egentlig skulle hatt levering for noen dager siden. Men at de forventet at det kom inn 20 stk PS63 den 7.desember. Jeg lagde litt bråk siden jeg hadde fått beskjed om at 1.des var dagen den skulle komme. Og jeg hadde ikke fått noen kontrabeskjed. Lånt bil, reist langt osv..
    Fikk gratis hjemkjøring, eller evt et gavekort tilsvarende verdien av hjemkjøring.

Fikk forresten også med meg Shrek pakka, med 2 ekstra 3D briller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jack Doberman
    Jeg synes bilde er litt mørkt. Er vant med LCD skjerm (litt glorete farger på den) Noen som har noen tips for å få max ut av tv`n?

Takker for feedback!
    Sjekk tv-forumet, er en lang tråd om tv-en der med mange anbefalinger til instillinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dro ned dit, og de sa de egentlig skulle hatt levering for noen dager siden. Men at de forventet at det kom inn 20 stk PS63 den 7.desember. Jeg lagde litt bråk siden jeg hadde fått beskjed om at 1.des var dagen den skulle komme. Og jeg hadde ikke fått noen kontrabeskjed. Lånt bil, reist langt osv..
    Fikk gratis hjemkjøring, eller evt et gavekort tilsvarende verdien av hjemkjøring.

What! Har de fått inn shrek og brille pakken i butikk nå? De lovte jo at ringe meg så snart de skulle få de inn.....Vet du hvis de hade mange av disse pakkene inne i butikken?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det lå en liten bunke med disse pakkene like ved der tv-selgerene hadde "standen" sin.
    Tipper det var igjen ca 8-10 pakker.

Var bare briller og dokumentaren som fulgte med, shrek må du bestille via en kode som følger med.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

De har lovet meg denne ekstrapakka også, men dette er jo noe som i og for seg bare skulle mangle i og med at Samsung kjører kampanje nå. Jeg skal ringe opp igjen i morgen og si at jeg har fått info om dette, så får jeg forhåpentligvis min før nyttår selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuran
    De har lovet meg denne ekstrapakka også, men dette er jo noe som i og for seg bare skulle mangle i og med at Samsung kjører kampanje nå. Jeg skal ringe opp igjen i morgen og si at jeg har fått info om dette, så får jeg forhåpentligvis min før nyttår selv.
    Så lenge du har kjøpt tvn innen 31december så er denne med i kampanjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den pakka fikk jeg uansett, det var ikke noe de brukte som plaster på såret. Der kunne han gi hjemkjøring/gavekort.

7.des var "forventet" leveringsdato, så han turte ikke love noen ting.
    De hadde 40 av denne tven i bestilling, hvor 20 skulle komme nå den 7. og 20 i romjulen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den pakka fikk jeg uansett, det var ikke noe de brukte som plaster på såret. Der kunne han gi hjemkjøring/gavekort.

7.des var "forventet" leveringsdato, så han turte ikke love noen ting.
    De hadde 40 av denne tven i bestilling, hvor 20 skulle komme nå den 7. og 20 i romjulen.
    Ah, ok. Takk for oppdateringer. Håper folk kan utveksle erfaringer mtp innstillinger osv etter hvert også. Jeg vet at hver tv er unik, men utgangspunktet de er jo alle satt sammen av de samme delene :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg hentet ut "bonus" pakken på Lefdal jeg med :-)

Fint med noen ekstra briller (nå har jeg 6st!), og fint med alle Shrek filmerne i HD.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også en av de som fikk handlet en PS637705 på Lefdal Sandvika. I ettertid har jeg vært i dialog med Lefdal kundeservice og de hevder at jeg må registrere meg hos Samsung for å benytte tilbudet om ekstra 3D briller/filmer, men dette er vel ikke helt riktig, er det?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kristwa
    Jeg er også en av de som fikk handlet en PS637705 på Lefdal Sandvika. I ettertid har jeg vært i dialog med Lefdal kundeservice og de hevder at jeg må registrere meg hos Samsung for å benytte tilbudet om ekstra 3D briller/filmer, men dette er vel ikke helt riktig, er det?
    Dette er ikke riktigt. Du kan hente ut startpakken hos Lefdal Sandvika. Det får du briller og dokumentærena direkte. Du får bonus kode til Shrek filmerne i startpakken.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor er 63" 7705 billigst per dag dato?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos papyrus.no til 17.851,-

PAPYRUS / SAMSUNG 63" 3D Plasma-TV PS63C7705Â*Full-HD, 4xHDMI, UltraSlim, Internet@TV, Wireless DLNA, DVB-T/C/S, PVR, USB
    (Tvilsom sjappe..?)

Nest billigst er komplett.no med 22 990,-
    Den Papyrus-prisen er ex. moms. Pris inkludert moms er 22.314.

Side 8 av 19 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •