Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 19 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ringte både Lefdal og Samsung for kort tid siden. Klarer ikke sitere ordrett, men:

Lefdal
    Ville at jeg skulle ta det direkte med selger. Kundebehandler sjekket PS63C7705 som var kun oppført med 1 inkl. 3D-brille. Nevnte noe om at Lefdal ønsket denne kampanjenpakken inkludert i forpakningen, og derfor ikke hadde tilbudet på enkelte modeller (som sagt, ikke sitert ordrett, men slik jeg forstod det).

Samsung
    ALLE TVer 46"+ m/3D kjøpt i kampanjeperioden skal inkludere ekstrapakken. Enkelte leverandører har hatt vanskelig får å implementere kampanjen og informere ansatte. De største kjedene skal være informert. I utgangspunktet skulle jeg ta dette med Lefdal, men dersom det ikke løste seg kunne jeg kontakte Samsung. Jeg kommer derfor til å kreve at Lefdal dokumenterer at ekstrapakken ikke følger med for så å ta kontakt med Samsung, dersom det ikke løser seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lurker
    Jeg ringte både Lefdal og Samsung for kort tid siden. Klarer ikke sitere ordrett, men:

Lefdal
    Ville at jeg skulle ta det direkte med selger. Kundebehandler sjekket PS63C7705 som var kun oppført med 1 inkl. 3D-brille. Nevnte noe om at Lefdal ønsket denne kampanjenpakken inkludert i forpakningen, og derfor ikke hadde tilbudet på enkelte modeller (som sagt, ikke sitert ordrett, men slik jeg forstod det).

Samsung
    ALLE TVer 46"+ m/3D kjøpt i kampanjeperioden skal inkludere ekstrapakken. Enkelte leverandører har hatt vanskelig får å implementere kampanjen og informere ansatte. De største kjedene skal være informert. I utgangspunktet skulle jeg ta dette med Lefdal, men dersom det ikke løste seg kunne jeg kontakte Samsung. Jeg kommer derfor til å kreve at Lefdal dokumenterer at ekstrapakken ikke følger med for så å ta kontakt med Samsung, dersom det ikke løser seg.
    Hold oss oppdaterte. Jeg sendte en mail til Samsung sent i går kveld selv der tonen min er slik at jeg tar det som en selvfølge at jeg får denne pakken utlevert på det ene viset eller det andre - har de kampanje så har de kampanje :-)

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal skal ha dette tilbudet. Han du snakket med må ha manglet denne informasjonen, så rusle tilbake og spør på nytt.

Stikk til butikken og be de skaffe deg en "SAMSUNG3DKIT", de vil ha den på lager midten av neste uke om de får fiksa det i mårra.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det slik jeg også har oppfattet kampanjen, nemlig at alle som kjøper Samsung 3DTV over 46" har rett til denne pakken, og pakken er faktisk verd å få med seg.

Men dette må Lefdal gjøres oppmerksom på, noe de tydligvis ikke er. Her bør Samsung oppfordres til å ta denne kontakten, slik at hver og en av dem som har kjøpt 3DTV over 46" slipper å gjøre det selv.

Selve annonsekampanjen på sidene til Samsung er heller ikke til å ta feil av...der står alle, ikke bare noen få utvalgte.

Virkelig bra jobbet av dem som har tatt dette opp med Lefdal og Samsung...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper det kommer flere tilbud på 63". Hadde ikke anledning til å dra til sandvika. Men Expert har den til 18000,- i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen får igjennom dette så blir sikkert mange ner inne fornøyde! Keep update about this! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har også jeg sendt mail til Samsung om at de må gi beskjed til betjeningene hos forhandlerne om denne ordningen. Slik at hver og en av dem som har kjøpt TV som ligger inn under kravene for kampanjen, slipper å ta dette opp med betjeningen i hvert enkelt tilfelle. Jeg nevnte spesielt Lefdal i Sandvika, siden de i alle fall der ikke hadde hørt om kampanjen.

Om flere ønsker å sende mail om dette, dess sterkere står "kravet" vil jeg gå ut fra..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pjukern
    Jack Dobberman, kan du poste adressen til samsung siden du registrerte deg på?
    Jeg skal sjekke på det arket som fulgte med og gi deg adressen når jeg kommer hjem.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg allerede fått skriftlig svar fra Samsung på min mail vedrørende "ekstrapakken" (se mitt innlegg ovenfor "127").

Siterer ordrett på Svensk/Norsk:
    Vi har checket opp det og dom er med i våret tilbud.
    Vi har sent dette vidare og vi checker opp det.

Med vennlig hilsen
    Samsung support
    Tel: 815-56480

Så da er det bare "å stå på krava" folkens..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bar på Lefdal (Sandvika) idag og forsøkte forklare dette for dem...

De sier at de ikke fått noen pakker ifra Samsung og at de skal ta kontakt med meg når de sjekket det opp (kommer nok ikke og hende....)

Så hvordan tar vi det herifra!?! :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte Lefdals kundeservice for å høre litt i og med at jeg ønsker levering hjem også. Har både gode og dårlige nyheter i forbindelse med det.

Dårlig:

Lagerstatus er bekreftet til butikk 27/12, så det var lenger ventetid enn forventet.

Bra:

Promopakken til Samsung gjelder Lefdal også, supportmedarbeideren noterte ved min ordre at den skulle leveres sammen med tv'en.

Jeg fikk også svar fra Samsung i dag som skrev at jeg måtte ta det med Lefdal, så det er bare å ta kontakt med dem direkte istedenfor å "plage" Samsung Når det gjelder leveringsdatoen så er det vel lite å få gjort?

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuran
    Jeg ringte Lefdals kundeservice for å høre litt i og med at jeg ønsker levering hjem også. Har både gode og dårlige nyheter i forbindelse med det.

Dårlig:

Lagerstatus er bekreftet til butikk 27/12, så det var lenger ventetid enn forventet.

Bra:

Promopakken til Samsung gjelder Lefdal også, supportmedarbeideren noterte ved min ordre at den skulle leveres sammen med tv'en.

Jeg fikk også svar fra Samsung i dag som skrev at jeg måtte ta det med Lefdal, så det er bare å ta kontakt med dem direkte istedenfor å "plage" Samsung Når det gjelder leveringsdatoen så er det vel lite å få gjort?

Kjøpte selv en led-tv hos Elkjøp den 16/10 og har ikke ennu fått den levert,
    tar den leveringdatoen som du har fått med en stor klype salt.Lefdal
    og Elkjøp har samme lager og de driver med villedende markedføring.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av denny 68
    Kjøpte selv en led-tv hos Elkjøp den 16/10 og har ikke ennu fått den levert,
    tar den leveringdatoen som du har fått med en stor klype salt.Lefdal
    og Elkjøp har samme lager og de driver med villedende markedføring.
    Oja, og kommer nok til å ringe og purre dersom jeg ser at Elkjøp har den på lager. Selger på Lefdal sa én uke da jeg kjøpte tv'en så ble litt paff da det plutselig ble lagt på ytterligere tre uker. Men til den prisen, og med den ekstra 3D-pakka fra Samsung så klarer jeg å vente litt til - vanvittig pris vil nå jeg si

Edit: Hos Elkjøp står det følgende: "Varen sendes fra vårt lager:
    03.12.2010"

Hmmm...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vi nå vet med 100% sikkerhet, er at Lefdal også har fått tilbud om "pakken", det vi også vet med 100% sikkerhet, er at vi får svar i alle retninger avhengig av hvem som svarer.

Synes det er helt ok å "plage" Samsung support, så lenge de ikke har klart å gi klare beskjeder videre til bl.a. Lefdal.

Tok etter de siste innleggene endel telefoner (bra å jobbe i staten), og ringte først Lefdal support...og hun jeg snakket med der ante ikke noe, jeg viste til mailen jeg hadde fått fra Samsung support (viktig å holde tunga rett i munnen), jeg kunne heller ikke få telefonnr. til Lefdal Sandvika av henne.

Ringte så Samsung support igjen, og fikk først en svenske som heller ikke ante noen ting, fikk så snakke med en trønder, som sa at grunnet pågangen fra helt sikkert flere av oss, så ville dem i løpet av dagen gå ut med ny informasjon om dette til forhandlerne. Men de forholder seg til sine kanaler i Norge, som skal bringe dette videre, og jeg er usikker på hva som kommer videre ut til forhandlerne og de ansatte der.

Problemet er at tydligvis at noen kjenner til dette, andre ikke, så det blir derfor mange tilfeldige svar..Men så lenge ikke engang ansatte i Lefdal support ikke har hørt om dette, er det bare å fortsette å "plage" dem som plages kan, da regner jeg med alle tilslutt vet det før kampanjefristen (31.12) går ut

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo tjo...men Lefdal Support sa til meg at Innkjøpsavdelingen hadde gjort supportavdelingen oppmerksomme på dette så han merket min bestilling med det. Ergo er det hos Lefdal man må presse på dersom de viser motvilje - jeg opplevde ikke det, men kanskje det har noe med at jeg ikke kranglet voldsomt på lang leveringstid

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Inntrykk av PS63c7705:

Herregud hvilken tv!!!

Det holder med den kommentaren...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wasted
    Inntrykk av PS63c7705:

Herregud hvilken tv!!!

Det holder med den kommentaren...
    Har du fått den allerede? Når på dagen kjøpte du? 27/12 fikk jo jeg oppgitt over telefon etter at butikkselger sa en ukes tid før den kom inn...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pjukern
    Jack Dobberman, kan du poste adressen til samsung siden du registrerte deg på?
    Her kommer den siden jeg registrerte meg for å få tilsendt shrek filmene.

Samsung 3D LED-TV / Shrek

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuran
    Har du fått den allerede? Når på dagen kjøpte du? 27/12 fikk jo jeg oppgitt over telefon etter at butikkselger sa en ukes tid før den kom inn...
    Jeg kjpte den på åpningsdagen (Lefdal, Sandvika) kl.0730 på morgonen.

Hentet den runt kl.1200 samme dag! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jack Doberman
    Her kommer den siden jeg registrerte meg for å få tilsendt shrek filmene.

Samsung 3D LED-TV / Shrek

Hva oppgav du for kampanjekode?

Side 7 av 19 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •