Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 19 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rasket med meg to stk PS63 nå i morres
    Om noen ikke rakk dette tilbudet så havner den ene jeg handlet på avtorget i løpet av dagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok med meg en

* 1st Samsung PS63c7705

* 1st Playstation 3

* 4st 3d briller

* 1st Bose sounddock

Total: 18700,-....NICE!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg har et par spørsmål ang min Samsung PS50C7705. Håper noen av dere kan hjelpe meg.

-finnes det en "liste" eller har noen en oversikt over innstillinger for å gjøre bilde optimalt?

-når jeg slo TV`n på i går etter jobb så jeg plutselig TV2 logoen øverst i hjørnet. Har denne brent seg inn allerede?!? (jeg hentet tv`n på lørdag 20.11.10) HJELP! Er den ødelagt? Noen som kan hjelpe? Tips?
    Det vises når skjermen er på men med svart bakgrunn.

-leser mye om galvanisk skille som skal settes på antennekontakten. Jeg kjører HDMI fra min GET HD-PVR. Trenger jeg dette da? De fulgte også med
    3 stk grå "klumper" med tv`n. Ser i manualen at disse skal settes på strømkabelen. Men disse er jo for store. Vil ikke sitte fast på kabelen...

Håper noen kan hjelpe meg!

Takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jack Doberman
    Hei.

Jeg har et par spørsmål ang min Samsung PS50C7705. Håper noen av dere kan hjelpe meg.

-finnes det en "liste" eller har noen en oversikt over innstillinger for å gjøre bilde optimalt?

-når jeg slo TV`n på i går etter jobb så jeg plutselig TV2 logoen øverst i hjørnet. Har denne brent seg inn allerede?!? (jeg hentet tv`n på lørdag 20.11.10) HJELP! Er den ødelagt? Noen som kan hjelpe? Tips?
    Det vises når skjermen er på men med svart bakgrunn.

-leser mye om galvanisk skille som skal settes på antennekontakten. Jeg kjører HDMI fra min GET HD-PVR. Trenger jeg dette da? De fulgte også med
    3 stk grå "klumper" med tv`n. Ser i manualen at disse skal settes på strømkabelen. Men disse er jo for store. Vil ikke sitte fast på kabelen...

Håper noen kan hjelpe meg!

Takk!
    galvanisk skille trenger du om du bruker jordet stikkkontakt til tv, og om du har kabeltv, så ja. I ditt filelle ville brukt det.

Kabelen skal gå to ganger gjennom Ferrit kjernene, da blir den tykk nok til at de ikke detter av.
    Ang innbrenning så har tven en funksjon for å fjerne slikt, husker ikke i farta hvor du finner det, men mener det er under avansert valg på bildebehandling.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK! Da skal kabelen gå igjennom ferritkjernen som en løkke da. Skal den plasseres nærme TV`n eller stikket i veggen?

Trenger jeg også en slik?

Hama Antenneadapter/Strømskille - Elkjøp

Ja fant noe under avansert valg på bildebehandling. Da kommer det ruller det hvit/grå/sort over skjermen. Hvor lenge skal dette såt på?

Takker for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jack Doberman
    OK! Da skal kabelen gå igjennom ferritkjernen som en løkke da. Skal den plasseres nærme TV`n eller stikket i veggen?

Trenger jeg også en slik?

Hama Antenneadapter/Strømskille - Elkjøp

Ja fant noe under avansert valg på bildebehandling. Da kommer det ruller det hvit/grå/sort over skjermen. Hvor lenge skal dette såt på?

Takker for svar!
    Vanskelig å si hvor lang tid den skal gå.. la den stå på til det er borte
    Vet ikke hvor godt innbrent det er jeg, er det snakk om en "burn-in" så kan du måtte kjøre rulle i dagesvis. Er det en IR / retention, så skal det holde med noen minutter. Har bare lest om dette, ikke noen hands-on erfaring.

Ang linken der, så er vel det et vanlig galvanisk skille? Jeg ville brukt det for å være sikker uansett.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra manualen:
    Funksjonen for fjerning av restbilde må brukes i lang tid (ca. 1 time) for å fjerne restbilder fra skjermen. Hvis restbildet ikke er borte når funksjonen er utført, utfører du funksjonen en gang til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Damn, vad fornøyd jeg blev med denne tv:n! Den så var jo prisen helt ok på Sandvika storsenter idag ;-)

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Sikkert bare en tv for og trekke kunder!
    Ja det er akkurat det de driver med, bare lurer kunder og det værste ved nyåpning fra LEFDAL eller Elkjøp er når de faktisk presser prisene til 7-8000 kr under laveste nettpris. Det er bare teit...

Herregud...

fra fjas til alvor

de hadde en del på lager og de kunne bestille opp mange fler hvis det kom mange på den, noe det gjorde... et SINNSYKT tilbud for de som ønsker en ekstremt bra tv til latterlig lav pris

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, smurt og Avforum. Hadde tenkt å stille opp på Expert Majorstua kl. 07:00 i morra, da jeg så tilbudet på Lefdal Sandvika for litt over to timer siden. Hastet meg ned og fikk reservert en PS63C7705 nr. 33 av 40.

Har et spørsmål. Det står ingenting nevnt om den kampanjen Samsung kjører for tiden. Antar det følger med to ekstra 3D-briller og Blu-Ray pakke på det tilbudet Lefdal kjørte? Var i ekstase, så jeg glemt helt å spørre om dette. Noe som tok seg tid til å spøøre?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dette spurtenikke jeg heller. Men i tv pakken var det ihvertfall ingafilmer med og kun 1 par briller.

Hade vært fint hvis noen vet hvis film og brillepakken kan fås i etterhand.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant dette:

Samsung 3D LED-TV / Et trolsk tilbud!

Noen som hvet hvordan dette tilbudet fungerer? Er det bare ved led-tv kjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er denne kampanjen dersom noen lurer.

Samsung 3D LED-TV / Et trolsk tilbud!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spurte, og fikk til svar at det kun var med ett par briller, og til den prisen (kr.14995), gikk jeg ikke mere inn på det, det var bare å registrere kjøpet i all hast.
    Men vet jo at Samsung har et tilbud nå til alle som kjøper TV med størrelse over 46", at de får med to par briller ekstra (dvs. tre par tilsammen)og 3.stk.filmer i 3D, samt at en får 4.stk. filmer i 3D senere, når de blir klare.
    Hva som er med i pakken får jeg vente og se når TVèn hentes, min har levering den 30.11.
    Håper i alle fall at Lefdal er oppdatert på tilbudene Samsung har....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lurker
    Takk, smurt og Avforum. Hadde tenkt å stille opp på Expert Majorstua kl. 07:00 i morra, da jeg så tilbudet på Lefdal Sandvika for litt over to timer siden. Hastet meg ned og fikk reservert en PS63C7705 nr. 33 av 40.

Har et spørsmål. Det står ingenting nevnt om den kampanjen Samsung kjører for tiden. Antar det følger med to ekstra 3D-briller og Blu-Ray pakke på det tilbudet Lefdal kjørte? Var i ekstase, så jeg glemt helt å spørre om dette. Noe som tok seg tid til å spøøre?
    Ahhh, så det var begrensning på 40 stk altså? Jeg kjøpte cirka 08:30, og klarte å holde meg unna andre fristelser :P Ekstra forsikringer og dyre HDMI-kabler lot jeg de prakke på andre - de skulle kontakte meg angående frakt så håper det ordner seg greit, hadde litt følelsen av at jeg ranet sjappa da jeg gikk ut derfra. Har vært et stort glis i hele dag

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har snakket med Samsung ang "Et trolsk tilbud" kampanjen. Denne gjelder bare hos utvalgte forhandlere fikk jeg beskjed om.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for all hjelp! Takk til Pjukern og erikaur! Dette er et meget bra forum! Mange som kan sine saker! Blitt hekta og blitt forumnerd jeg nå
    :-D :-D

Er meget fornøyd med bilde!

Eneste jeg har opplevd er at det er ganske mye retention. Er det noen som har opplevd dette?
    Finnes det en "liste" eller har noen en oversikt over innstillinger for å gjøre bilde optimalt?

Jeg kjøpte min PS50C7705 på komplett. De hadde den pakken med 2 stk ekstra briller, 3 IMAX dokumentarer og 4 Shrek filmer. Det eneste var at Shrek filmene ikke var med i pakken. Det fulgte med en kode som man måtte på samsung sine sider og fylle pers.info og koden. Fikk mail tilbake at filmene skulle komme i desember. De var visst ikke klare i 3D enda.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fugo
    Jeg spurte, og fikk til svar at det kun var med ett par briller, og til den prisen (kr.14995), gikk jeg ikke mere inn på det, det var bare å registrere kjøpet i all hast.
    Men vet jo at Samsung har et tilbud nå til alle som kjøper TV med størrelse over 46", at de får med to par briller ekstra (dvs. tre par tilsammen)og 3.stk.filmer i 3D, samt at en får 4.stk. filmer i 3D senere, når de blir klare.
    Hva som er med i pakken får jeg vente og se når TVèn hentes, min har levering den 30.11.
    Håper i alle fall at Lefdal er oppdatert på tilbudene Samsung har....

Fugo, det er bare med 1par briller i pakken. Jeg hentet min TV igår. Fant ikke heller noen kode el. lignende for filmer...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wasted: Da jeg undersøkte omkring Samsung 63" hos endel forhandlere rett før dette kjøpet, så fikk jeg beskjed om at denne kampanjen Samsung har i tiden 08.11-31.12.2010,vedrørte alle TVèr Samsung har over 46", ikke bare LED.

Nå skriver Pjukern at han har tatt kontakt med Samsung, og fått til svar at "Et trolsk tilbud" kun gjelder noen utvalgte forhandlere....Dette synes jeg er litt rart (dvs. at det kun gjelder noen utvalgte), siden dette står som et generelt tilbud på sidene til Samsung, og gjelder for dem som kjøper Samsung TV over 46" i tiden 08.11-31.12.2010. Var dette et tilbud til bare noen få,- så måtte vel Samsung skrevet hvilke forhandlere det var som hadde fått det.

Jeg vil tro det gjelder alle...og Lefdal (uavhengig av lavpristilbud), er en så stort forhandler, at de også har fått dette tilbudet. Jeg synes i alle fall at dette bør undersøkes mere... Mulig Lefdal, (og Expert), ikke har dette, siden de kanskje har fått ekstra gode tilbud, men det kan være på sin plass å vise til dette "trolske tilbudet", kanskje gjelder det for oss også...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fugo
    Wasted: Da jeg undersøkte omkring Samsung 63" hos endel forhandlere rett før dette kjøpet, så fikk jeg beskjed om at denne kampanjen Samsung har i tiden 08.11-31.12.2010,vedrørte alle TVèr Samsung har over 46", ikke bare LED.

Nå skriver Pjukern at han har tatt kontakt med Samsung, og fått til svar at "Et trolsk tilbud" kun gjelder noen utvalgte forhandlere....Dette synes jeg er litt rart (dvs. at det kun gjelder noen utvalgte), siden dette står som et generelt tilbud på sidene til Samsung, og gjelder for dem som kjøper Samsung TV over 46" i tiden 08.11-31.12.2010. Var dette et tilbud til bare noen få,- så måtte vel Samsung skrevet hvilke forhandlere det var som hadde fått det.

Jeg vil tro det gjelder alle...og Lefdal (uavhengig av lavpristilbud), er en så stort forhandler, at de også har fått dette tilbudet. Jeg synes i alle fall at dette bør undersøkes mere... Mulig Lefdal, (og Expert), ikke har dette, siden de kanskje har fått ekstra gode tilbud, men det kan være på sin plass å vise til dette "trolske tilbudet", kanskje gjelder det for oss også...
    Som sagt det var ordrett det mannen hos Samsung telefonsupport sa.. Men jeg ser at i Danmark så må man registrere serienr på nettside for å få dette tilsendt.

Nå har jeg hatt 3 samsung tver i stua siste uken, alle nye og alle over 46" Ingen av disse hadde denne pakka, ei heller noe info om den vedlagt.

Jack Dobberman, kan du poste adressen til samsung siden du registrerte deg på?

Side 6 av 19 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •