Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 19 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 373
    Newcomer Terra-walker sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    12990.- på helgetilbudet til Komplett.
    Komplett.no - Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C7705

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AKJ
    Et tips ang fraktr. Hvis man legger til f.eks en blu-ray, blir frakten til postkontor redusert til 199,- "Fikk mer til overs.."

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett kjører samme tilbudet denne helga. Bor man i nærheten av et pick-up point er jo det genialt, da får man TVen på mandag, og betaler kun 40 kr i frakt

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Komplett kjører samme tilbudet denne helga. Bor man i nærheten av et pick-up point er jo det genialt, da får man TVen på mandag, og betaler kun 40 kr i frakt

Er det bare Sandefjord de har pick-up? Har ikke hørt om noe på Vestlandet...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Er det bare Sandefjord de har pick-up? Har ikke hørt om noe på Vestlandet...
    Sandefjord, Lørenskog, Oslo og Trondheim. Ikke noe på vestlandet desverre..

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp denne helgen...
    Elkjøp - Samsung 50" plasma-TV
    27-29 august

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Netshop har funnet ut at det 7700 de selger (og ikke 7000 som det har stått til nå), og satt ned prisen til 23 000. Samsung PS63C7700 63" Plasma 3D Full HD - Samsung - Plasma - Samsung PS63C7700 63" Plasma 3D Full HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ps.no - 63" Plasma TV (C7705) Full HD 100Hz 3D Ultra Slim DVB-T/C/S MoIP

Ps.no har 1 igjen på lager til 23995,- frakt er bare 143,-

Bestilte selv fra ps.no klokken 11:30 i går, blei sendt ut fra lager litt senere på dagen. Ringte dem før eg bestilte og fekk beskjed om å velge "Tollpost Stykkgods, kr: 143,-" pluss skrive i kommentar feltet mitt telefon nummer slik at dem kunne ringe meg for levering på døren når dem kom fram

Gleder meg!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Koshn
    Netshop har funnet ut at det 7700 de selger (og ikke 7000 som det har stått til nå), og satt ned prisen til 23 000. Samsung PS63C7700 63" Plasma 3D Full HD - Samsung - Plasma - Samsung PS63C7700 63" Plasma 3D Full HD - Netshop.no - pc data foto minne digital
    Jeg finne lite infomasjon om tven, og hva som følger med denne.
    Følger det med briller?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nViz
    ps.no - 63" Plasma TV (C7705) Full HD 100Hz 3D Ultra Slim DVB-T/C/S MoIP

Ps.no har 1 igjen på lager til 23995,- frakt er bare 143,-

Bestilte selv fra ps.no klokken 11:30 i går, blei sendt ut fra lager litt senere på dagen. Ringte dem før eg bestilte og fekk beskjed om å velge "Tollpost Stykkgods, kr: 143,-" pluss skrive i kommentar feltet mitt telefon nummer slik at dem kunne ringe meg for levering på døren når dem kom fram

Gleder meg!
    Følger det med 3d briller her?
    Hvilket veggfeste anbefaler du?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både PS og Netshop selger 7700. Det selges to modeller i Norge, 7700 (parallellimportert europaversjon) og 7705 (nordisk versjon). Det er bare med 7705 det følger med briller og Samsungs spesialsupport.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg er mest usikker på er dog hvordan en så stor skjerm klarer å gjengi SD-materiale, som tross alt er det den vil bli mest brukt til. De hadde ingen muligheter til å koble den opp med TV-signaler der, men jeg spurte om jeg kunne stikke innom med en usb-stikk med no diverse filmfiler på og teste ut dette, og det var null problem. Så har jeg noe å gjøre til uka også
    Dette står på sidene til hifiklubben.

Knivskarp digital bildekvalitet via antenne, kabel og satellitt
    PS63C7705 har innebygget DVB-T, DVB-C og DVB-S tuner for knivskarpt og støyfri digital-TV (inkl. HDTV) via både antenne, kabel og parabol/satellitt (Canal Digital). Du trenger derfor ikke en separat tunerboks med tilhørende fjernkontroll for å nyte fremtidens bildekvalitet.
    Tuneren er kompatibel med – og godkjent for – MPEG 4-formatet, som brukes på RiksTVs sendinger i Norge. Det eneste du trenger i tillegg er et programkort og en liten CA-kortlesermodul hvis du også vil ha tilgang til betalingskanaler. Denne monterer du i TVen en gang, så er det gjort for alltid. Dette er den optimale løsningen både når det gjelder kvalitet og betjening.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Dette står på sidene til hifiklubben.

Knivskarp digital bildekvalitet via antenne, kabel og satellitt
    PS63C7705 har innebygget DVB-T, DVB-C og DVB-S tuner for knivskarpt og støyfri digital-TV (inkl. HDTV) via både antenne, kabel og parabol/satellitt (Canal Digital). Du trenger derfor ikke en separat tunerboks med tilhørende fjernkontroll for å nyte fremtidens bildekvalitet.
    Tuneren er kompatibel med – og godkjent for – MPEG 4-formatet, som brukes på RiksTVs sendinger i Norge. Det eneste du trenger i tillegg er et programkort og en liten CA-kortlesermodul hvis du også vil ha tilgang til betalingskanaler. Denne monterer du i TVen en gang, så er det gjort for alltid. Dette er den optimale løsningen både når det gjelder kvalitet og betjening.
    Gjelder dette 7700 modellen også?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Gjelder dette 7700 modellen også?
    Ja helt til Kanal leverandørene begynner å parre tv mot cam via CI+. Da vil den antagelig ikke fungere lengere. Dette skal være rundt hjørnet iflg noen leverandører. Samsung Norge har betalt Canal digital for å få godkjenning så de vil nok at dette kommer igang rimelig fort tenker jeg slik at det har noe for seg å kjøpe "Norsk" modell

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Ja helt til Kanal leverandørene begynner å parre tv mot cam via CI+. Da vil den antagelig ikke fungere lengere. Dette skal være rundt hjørnet iflg noen leverandører. Samsung Norge har betalt Canal digital for å få godkjenning så de vil nok at dette kommer igang rimelig fort tenker jeg slik at det har noe for seg å kjøpe "Norsk" modell
    Hæ??? Nå kødder du vel? Dette er jo helt diktatorisk! :x

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp vet! Men fikk vite dette av Samsung under et produktmøte jeg var på. De hadde ikke noe spikret dato.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bekrefte at det ikke følger med briller på 7700 modellen. 1 brille er uansett for snaut, og man får kjøpt en startpakke med 2 briller og 3D-filmen "Monsters vs Aliens" for en hyggelig penge. Denne filmen får man kun gjennom denne startpakka, den er ikke i salg utenom. NetOnNet selger denne pakka for 995, de har den dog ikke på lager nå.

Jeg kjøpte min pakke på Elkjøp Megastore Ullevaal (til 1495). Av en eller annen grunn er den ikke i sortimentet i nettbutikken deres, kun i butikk. Og jeg vil tro kun Megastorene har den. AVshop.no har også denne pakka, og de har den på lager. (til 1495) Har ikke sett pakka noen andre steder enn de jeg har nevnt her.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk pakke med 2 briller og monsters vs alien igår, suveren service, veldig kjappe, kostet 1495.
    Bestilte meg Samsung 55" LED-TV UE55C7705XXE på superonsdag på elkjøp for litt over 14 dager siden, stod at den skulle bli sendt 25 aug. men fikk kjip mail om at den kom til lager i sverige 23 sept. Men har alt klart så jeg får vel bare vente.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bekrefte at det ikke følger med briller på 7700 modellen. 1 brille er uansett for snaut, og man får kjøpt en startpakke med 2 briller og 3D-filmen "Monsters vs Aliens" for en hyggelig penge. Denne filmen får man kun gjennom denne startpakka, den er ikke i salg utenom. NetOnNet selger denne pakka for 995, de har den dog ikke på lager nå.

Jeg kjøpte min pakke på Elkjøp Megastore Ullevaal (til 1495). Av en eller annen grunn er den ikke i sortimentet i nettbutikken deres, kun i butikk. Og jeg vil tro kun Megastorene har den. AVshop.no har også denne pakka, og de har den på lager. (til 1495) Har ikke sett pakka noen andre steder enn de jeg har nevnt her.
    Den starter pakken er på lager hos dustinhome Samsung SSG-P2100T - 3D glasses - Spesifikasjoner

Merk at det er ikke norsk tale på filmen som følger med(greit å vite for dem med barn i hus), eg sendte mail og spørte om dette på dustinhome før eg bestilte, fekk svar at ja det var norsk, men ser nå at det var rein løgn.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det starterkittet er OVERPRISET spør du meg.
    Koster 995,- NOK her nede i Tyskland.
    Brilleprisen er på vei ned også.
    485,- NOK,- for samsung sin batteribrille.

Hva er det med Norge og overprisingen på 3D?

Side 3 av 19 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •