Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 19 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 373
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Aldri noe gøy å måte vente unødig på godvarene nei :-(

Var innom HiFi-Klubben i Marcus Thranesgate igjen i dag, og det var ingen 63" å se, desverre. Nå har de sagt så mye rart og forskjellig der at jeg er møkklei hele butikken. Selgerne der får jo sommervikarene på Elkjøp til å fremstå som atomforskere :twisted:

Men som MaW trodde, så kan jeg bekrefte at den nå står utstilt på Elkjøp Megastore Ullevaal Har "prøvekjørt" den i dag, og fyttekatta for en lekker sak! Helt fantastiske bilder på både BD og 3D. Det jeg er mest usikker på er dog hvordan en så stor skjerm klarer å gjengi SD-materiale, som tross alt er det den vil bli mest brukt til. De hadde ingen muligheter til å koble den opp med TV-signaler der, men jeg spurte om jeg kunne stikke innom med en usb-stikk med no diverse filmfiler på og teste ut dette, og det var null problem. Så har jeg noe å gjøre til uka også
    Takk for tipset. Var innom Elkjøp og så på den igår og den var rett og slett nydelig! Men de skulle ha nesten 32000kr for den. Vel drøyt for min smak når div nettbutikker har den for litt over 23000/25000 avhengig av europeisk eller norsk modell. Får se hvor lenge jeg klarer å ha is i magen her før jeg kjøper.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da er TV-en på vei :D

Fikk overaskende nok mail fra PS.no i dag om at min PS50C7700 er sendt Hadde trodd det skulle ta lengre tid en som så, særlig siden det fortsatt står ubekreftet 31.08 på hjemmesiden deres. Litt merkelig, men svært gledelig. Da skal den være her i god tid til helgen regner jeg med. Gleder meg som en unge!

Er det flere av dere som har bestilt av PS som har fått leveringsbekreftelse i dag?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Da var Elkjøp kontaktet for n'te gang, og kjøpet er hevet. Så mye rot som jeg har opplevd her, så er jeg bekymret for at de i det hele tatt klarer å returnere pengene jeg har betalt.

Det viser seg at de aldri klarte å levere ut varene fra sitt eget lager i det hele tatt. Tollpost og Posten har aldri fått noen sending å transportere (to kolli). Så nå skulle de da bruke et ubestemt antall dager på å "finne ut hva som har skjedd". Jeg sa at jeg egentlig ikke var interessert i hva som hadde skjedd, men at jeg ville ha varene som jeg ble lovet skulle komme i forrige uke. Jeg foreslo at det bare var å hente ut en annen tv på lageret, men det ville de ikke ha noe av. Jeg måtte bare belage meg på å vente på tilbakemelding.

Etter utallige forsøk på å komme i kontakt med den såkalte "saksbehandleren" som jeg ikke fikk vite navnet på (de vil helst være anonyme, ser det ut som) orket jeg ikke mer. Så nå er jeg tilbake til start.

Skal ta en telefon til ps-data igjen i morgen, da Liddell over her har mottatt leveringsbekreftelse. Ellers ser det ut som mpx får inn noen eksemplarer i disse dager. Mpx har iallefall tidligere vært svært raske på levering. Jeg skal gladelig betale fullpris bare jeg får tv'en levert.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig å høre at du fikk trøbbel med Elkjøp SpruceMoose. Jeg bestilte der selv på lørdag og fikk TV levert på døra idag (når jeg snakket med dem så sa de at det ikke var mulig å levere plasma med posten da de måtte transporteres stående...).

Uansett, TV'n er i hus og er nå oppe på veggen med Samsung sitt ultraslim veggfeste. Ser veldig bra ut og er utrolig fornøyd med bildekvaliteten

Har ingen buzz (kan såvidt høre litt om jeg legger øret inntil TV'n) og kona hører heller ikke noe så jeg har vel fått ett godt eksemplar

Så litt antydning til retention etter 30 minutter med fotball men det var borte etter 1-2 minuter med rullering for å fjerne slikt. Regner med at med tanke på retention blir det bedre etterhvert som TV'n får kjørt seg inn.

(Hadde jeg selv visst at PS.no skulle få inn 7700'n nå så hadde jeg nok beholdt bestillinga min der men ble for lei av å vente og aldri få noe svar på når den kom... Angrer dog uansett ikke siden TV'n er knall og det er en ekstra trygghet å ha den norske utgaven som gir bedre service/garanti :-) )

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

På lager hos PS Data

PS.no har nå 1 eksemplar inne på lager. Var nok ikke rare forsendelsen de mottok denne gangen, men gledelig nok var det tydeligvis tilstrekkelig til alle som hadde bestilt. Om noen vil ha denne TV til den flotte prisen av 12.295 må de bestille ASAP....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS.no har nå 1 eksemplar inne på lager. Var nok ikke rare forsendelsen de mottok denne gangen, men gledelig nok var det tydeligvis tilstrekkelig til alle som hadde bestilt. Om noen vil ha denne TV til den flotte prisen av 12.295 må de bestille ASAP....
    Solgt...

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min 50" opp på veggen i går. Er meget fornøyd:-). Ingen buzz å merke i det hele tatt.

Eneste negative var at bring brukte hele 6 dager på å levere på en strekning som tar en drøy time å kjøre!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,642
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som det stille og rolig begynner å kommer Samsung-plasmaer anno 2010 opp på veggene deres.
    Gidder dere å bruke 2010-avstemmingen for om den buzzer eller ikke.
    Så får vi et så bredt datagrunnlag som mulig.

Officiel PSxxC7705 Buzz problem - pol - Forum for fladskærme - FlatpanelsDK

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Fint om det heller opprettes en tilsvarende avstemning her inne...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk overaskende nok mail fra PS.no i dag om at min PS50C7700 er sendt Hadde trodd det skulle ta lengre tid en som så, særlig siden det fortsatt står ubekreftet 31.08 på hjemmesiden deres. Litt merkelig, men svært gledelig. Da skal den være her i god tid til helgen regner jeg med. Gleder meg som en unge!

Er det flere av dere som har bestilt av PS som har fått leveringsbekreftelse i dag?

Samme her! Fikk overaskende nok mail fra PS i dag.
    Noen som vet hvor lang tid Tollpost pleier å bruke fra kristiansand?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok to dager med levering i Oslo. Men måtte selv ringe dem for å avtale utkjøring, hadde jeg ikke gjort det hadde det tatt lengre tid. Altså kan du godt ringe dem én virkedag etter den er sendt

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor tilbudene fra abbo.no ble av? De hadde gode priser på c7700 modellene, men nå finnes den ikke lenger på hjemmesiden?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aabø
    Noen som vet hvor tilbudene fra abbo.no ble av? De hadde gode priser på c7700 modellene, men nå finnes den ikke lenger på hjemmesiden?
    Noen av de mindre nettbutikkene har hatt denne i sortimentet, for så å fjerne den. Av en eller annen grunn...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min C7700 fra PS.no ankom tirsdag og er meget fornøyd!
    Stor lettelse å kaste ut CRT!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer Terra-walker sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helgetilbud på Elkjøp til 12995.-
    Elkjøp - Samsung 50" plasma-TV

Edit: Litt for sein der ja gitt, men fotsatt ett godt tilbud

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AKJ
    Nå rykker det i kjøpefingeren..

Har elkjop.no 30 dagers angrefrist, eller bruker de 14 dager som standard? Skeptisk til denne buzzingen..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Nå rykker det i kjøpefingeren..

Har elkjop.no 30 dagers angrefrist, eller bruker de 14 dager som standard? Skeptisk til denne buzzingen..
    30dager og man kan levere i butikk hvis man ønsker.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som er livredde for denne buzzinga, det er MYE færre tilfeller av dette på 7705 modellen. Og hører du bittelitt støy når du putter øret inntil tven så er dette vanlig på 99% av alle plasma skjermer, tilogmed på den overgudommelige og "perfekte" Pioneer Kuro... Dette er ikke noe å være redd for.

Dette er uansett et sykt bra tilbud. Kribler fælt her også. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Samsung fikser eller bytter uansett TVen for deg hvis det er spesielt ille.

Side 2 av 19 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •