Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19
Viser resultater 361 til 373 av 373
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Hvis det er noen som vil komme å hente en stk. PS63C7705 på Gjøvik til kr. 17 999 inkl. 3D kitet så har de muligheten denne uka. Ellers så vurderer jeg å benytte meg av 30 dager åpent kjøp muligheten hos Expert. Greier ikke helt å bestemme meg om jeg skal beholde skjermen eller ikke.
    se et par filmer da vel, den vokser på deg etterhvert8)
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Hvis det er noen som vil komme å hente en stk. PS63C7705 på Gjøvik til kr. 17 999 inkl. 3D kitet så har de muligheten denne uka. Ellers så vurderer jeg å benytte meg av 30 dager åpent kjøp muligheten hos Expert. Greier ikke helt å bestemme meg om jeg skal beholde skjermen eller ikke.
    Jeg var litt skeptisk de første 10 dagene men nå er jeg frelst. Lot den kjøre med lav kontrast og cell-light i ca 100 timer før jeg kjørte en optimalisering og nå er jeg utrolig fornøyd. Buzz'en har også gått fra å være påfallende til ikke eksisterende. Så alt i alt utrolig fornøyd og etter å hatt 63" tommer i noen uker kan man aldri gå tilbake til noe mindre.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Jeg var litt skeptisk de første 10 dagene men nå er jeg frelst. Lot den kjøre med lav kontrast og cell-light i ca 100 timer før jeg kjørte en optimalisering og nå er jeg utrolig fornøyd. Buzz'en har også gått fra å være påfallende til ikke eksisterende. Så alt i alt utrolig fornøyd og etter å hatt 63" tommer i noen uker kan man aldri gå tilbake til noe mindre.

Hvilke verdier brukte du de første 100 timene?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    se et par filmer da vel, den vokser på deg etterhvert8)
    Bildet kan være fantastisk bra det men jeg irriterer meg litt over line bleeding. Det kan vi evt. ta i den tekniske tråden.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opsahle
    Så alt i alt utrolig fornøyd og etter å hatt 63" tommer i noen uker kan man aldri gå tilbake til noe mindre.
    Tiltredes:wink:

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arulv
    Kjøpte tven fra Expert Haugesund.
    Var utsolgt på butikken, den 14 Januar, når eg skulle kjøpe den.
    Men fikk den på onsdag 19 Januar.

Fikk med 3D-kittet, sjølv om annonsa sa ingenting om den, og ikkje spørte eg etter den.

Betalte 17999,-

Liten minus til nå, er at prøvte og bestille shreak 3d filmane ( eg har krav på i følge 3d kit pakken )
    Får ikkje fullført skjema får filmene, siden serie nr på tven er feil.
    Sendt mail til Samsung, men ikkje hørt noe på 4-5 dagar nå.
    Bestilte denne på expert på stord den 6.januar, har ennå ikke fått den.. Men kontrakten er på 17999 inkl 3 sett briller, så man må jo bare vente, de som har den på lager pr idag (komplett.no f.eks) tar 23k for den. Så det blir ikke å avbestille den for å få den kjappest mulig fra en annen plass når den koster så mye mer rundtom for øyeblikket.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Hvilke verdier brukte du de første 100 timene?
    Kjørte med lav cellelys og kontrast (50), ellers i movie mode warm2 om jeg ikke husker feil

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor så lite cellelys og kontrast? Ingen vits med det.

Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ps.no - 55" LED TV 3D Full HD 200Hz 4 HDMI DLNA 7.98 mm only Premium model alminium chassy remote that works as second TV

29995,-

55" LED TV 3D Full HD 200Hz Premium
    Ta filmvisningen eller TV-programmet til en ny dimensjon med 3D-funksjonen som gir enorm dybde og engasjement!

En ytterst delikat detalj i 9-serien er fjernkontrollen. Se på en ekstra kanal direkte på den 3 tommer store skjermen på fjernkontrollen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vette
    ps.no - 55" LED TV 3D Full HD 200Hz 4 HDMI DLNA 7.98 mm only Premium model alminium chassy remote that works as second TV

29995,-

55" LED TV 3D Full HD 200Hz Premium
    Ta filmvisningen eller TV-programmet til en ny dimensjon med 3D-funksjonen som gir enorm dybde og engasjement!

En ytterst delikat detalj i 9-serien er fjernkontrollen. Se på en ekstra kanal direkte på den 3 tommer store skjermen på fjernkontrollen.

Denne tråden er for PLASMA, ikke LCD.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    Hvorfor så lite cellelys og kontrast? Ingen vits med det.
    nja.. innkjøring de første 100 timene. Også kan man kalibrere skjermen. Det er ikke sikkert man trenger å gjøre det med 2010 skjermer men på eldre modeller var dette viktig

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig levert min 63" som ble bestilt hos expert den 7.januar for 17999 med 2 ekstra briller/startpakke.. Men han i kassen mente det ikke var briller med oppi esken, og ropte til han som kom trillende med tv'en fra lageret at han skulle hente et ekstra par briller.

Men det var jo briller i esken også, så jeg fikk med totalt 4 par briller Men med halvannen måneds venting så synes jeg at jeg har fortjent et ekstra sett

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Fikk endelig levert min 63" som ble bestilt hos expert den 7.januar for 17999 med 2 ekstra briller/startpakke.. Men han i kassen mente det ikke var briller med oppi esken, og ropte til han som kom trillende med tv'en fra lageret at han skulle hente et ekstra par briller.

Men det var jo briller i esken også, så jeg fikk med totalt 4 par briller Men med halvannen måneds venting så synes jeg at jeg har fortjent et ekstra sett
    He, he og grattis med ny fin tv...

Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •